VW ID.3

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
To velja tudi za kupljene v drugih državsh eu?
Veljajo garancijski pogoji, kot veljajo v državi, kjer si avtomobil kupil. Ni nujno, da so pogoji enaki. Tudi "evropska garancija" ni nujna.
Je folk recimo kupoval električne Hyundaie na Hrvaške, ker so bili tam dobavljivi in rahlo cenejši. Pa garancija velja izključno na Hrvaškem. Kupljeni v Sloveniji, pa velja garancija po celotni EU plus dodatne države.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Hočeš reči, da greš na izlet po Evropi, avto se pokvari in ti Hyundai servis sredi DE ne popravi?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Saj vsi razumemo da je govora o garanciji. Kar pomeni brezplačno popravilo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Zakaj bi bila garancija neveljavna. To ureja EU zakonodaja ne pa Hyundai.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
EU ne ureja, da mora biti garancija veljavna, oz. da se lahko uveljavlja po celotni EU.
Ureja samo minimum, kar je 1 leto garancije tam, kjer si neko reč kupil.

Hyundai Hrvatska se je pa takrat odločil, da bo špilal Balkanca. In je to tudi vpisal v garancijske pogoje - garancija velja samo na Hrvaškem.
Recimo Hyundai v Sloveniji ima pa jasno napisane pogoje, da garancija velja tudi izven Slovenije, in ima jasno navedene države, kje vse velja. Tudi vse jasno napisano.

Skratka poanta glede garancije je, da ni vse samoumevno in je treba prebrati garancijske pogoje, ko se avto kupuje, bodisi nov ali rabljen. Da ne bo razočaranja kasneje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
Hyundai lahko piše kar želi, velja EU zakonodaja glede garancije. Ali misliš da so oni nad tem?
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Hyundai lahko piše kar želi, velja EU zakonodaja glede garancije. Ali misliš da so oni nad tem?
Prjatu lej. Sem delal v firmi, kjer smo imeli pooblaščen servis za eno zelo znano znamko IT opreme. Ta proizvajalec nam je povrnil stroške za popravilo ali menjavo vsega kar smo menjali v garanciji ampak pazi to: samo za zadeve, ki so bile prodane v Sloveniji, če je nekdo kupil zadevo prek Amazona iz nemčije npr. garancije ni uveljavljal pri nas, tako da pač temu ni tako. Garancija seveda velja, samo kje jo lahko uveljavljaš je pa druga zadeva. Je pa odvisno od firme do firme.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

mr_

Guru
20. sep 2007
8.935
2.418
113
EU loči med premičnimi in nepremičnimi zadevami, mogoče je v tem hakeljc.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ni hakeljca, ker ne loči nič. Odreja samo minimume. EU garancija kot zakonska obveza ne obstaja. Obstaja samo garancija tam kjer kupiš in to je eno leto brez omejitev km.
Vse kar je nad tem, je plus za stranko. Vključno veljavnost na Islandiji ali to da pri Hyundai garancija traja 5 let. Pač Hrvaški Hyundai, oz. njihov distributer se je odločil kot se je.

Pa pejmo stran od avtov. Kolega kupil HP notebook v Sparu. Kao 3 leta garancije. Mu crkne in mi ga da, da ga nesem na HP servis. Nesem tja, zavrnejo garancijsko popravilo, da popravilo pri njih HP ne krije, da tako jim računalnik vrne, ko vpišejo serijsko.
Kasneje gruntamo kaj in kako, gledamo kaj je prišlo z notebookom in noter je navedena ena 080 cifra. Pokličemo povemo, na oni strani povedo, da bodo poslali kurirja po računalnik. Pride kurir, skupaj s škatlo in pove, da gre računalnik v Nemčijo. In je tudi šel in spet z istim kurirjem prišel popravljen 3 tedne kasneje. Pač nek čudni kšeft Spara Slovenija, ki je verjetno šel preko principala v Nemčiji.

Se pa strinjam, da dobre firme imajo sedaj za nove avte v EU ponavadi EU garancijo. Hočem samo povedat, da to ni samoumevno, zato gre prebrat garancijske pogoje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Prjatu lej. Sem delal v firmi, kjer smo imeli pooblaščen servis za eno zelo znano znamko IT opreme. Ta proizvajalec nam je povrnil stroške za popravilo ali menjavo vsega kar smo menjali v garanciji ampak pazi to: samo za zadeve, ki so bile prodane v Sloveniji, če je nekdo kupil zadevo prek Amazona iz nemčije npr. garancije ni uveljavljal pri nas, tako da pač temu ni tako. Garancija seveda velja, samo kje jo lahko uveljavljaš je pa druga zadeva. Je pa odvisno od firme do firme.
Jaz sem kupil uro preko spleta v Nemčiji, v garanciji sem jo nesel na Slowatch servis in so mi jo brez težav garancijsko popravili, kar mislim, da je dolžna naredit vsaka firma, če je "EU warranty".
Lahko pa kdo posebej nagaja, kot npr. pri tvoji bivši IT firmi, kjer so zelo alergični na prodajo izven določenih trgov in se potem na servisu lahko izgovarjajo, da artikel s part number končnico 00 ni enak tistemu s končnico 12 in da se je potrebno obrnit na prodajalca oz. državo, kjer je bil artikel kupljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Jaz sem kupil uro preko spleta v Nemčiji, v garanciji sem jo nesel na Slowatch servis in so mi jo brez težav garancijsko popravili, kar mislim, da je dolžna naredit vsaka firma, če je "EU warranty".
Lahko pa kdo posebej nagaja, kot npr. pri tvoji bivši IT firmi, kjer so zelo alergični na prodajo izven določenih trgov in se potem na servisu lahko izgovarjajo, da artikel s part number končnico 00 ni enak tistemu s končnico 12 in da se je potrebno obrnit na prodajalca oz. državo, kjer je bil artikel kupljen.
Ravno to je bil point mojega posta: kar mislim, da je dolžna naredit vsaka firma, če je "EU warranty
To kar ti misliš in kaj je res sta lahko dva različna pojma. Veliko firm ima tako urejeno, da ti popravijo/zamenjajo ne glede na to kje kupiš. Jaz ti pa iz lastnih izkušenj povem, da nekje ni tako. Velika podjetja imajo recimo Evropo razdeljeno na regije in te regije verjameš ali ne, imajo omejen budget za marketing, promocije, servis,... in zdaj če ima recimo Slovenija za servis namenjen nek budget za njihov pooblaščen servis, mi pa pač radi kupujemo na nemškem Amazonu npr., ker je tam zadeva cenejša, garancijo pa bi seveda radi uveljavljali pri nas, se zadeva zatakne. Pustimo zdaj ali je to neumnost ali ne, jaz sem samo povedal kako ta stvar deluje pri nekaterih firmah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in mosseero

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.332
9.721
113
kod Džej-Zija
Točno tako. Primer: ura Garmin. Kupiš v tujini, ker je ceneje. Slovenski Garmin ti bo priznal leto garancije, ker je to pač minimum, ki ga zapoveduje zakonodaja. Kupiš Garmina pri nas, imaš dve leti garancije pri našem Garminu.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
371
118
43
Je pa res tudi to, da včasih tudi tam probleme rešijo hitreje. Jaz imam primer, kupil sem compaxa na amazonu, po pol leta se polomi en od štiftov na chargerjih za elektrode.

Naš servis ne prizna garancije sploh! Kao, na škatlo ki ima limited 6m garancije proizvajalca mi sploh ne dajemo, obrn se na compex.
Pišem na compex, mi rečejo naj se obnem na amazon.de
Amazon mi pravi al mi pošljejo novo, al pa vrnejo 25% kupnine (tolk stane škatla), ker je crknil samo eno mesto za filat od 4, sem dobil 25% na kartico takoj nazaj, ko bodo crknili še ostali; kupim novo.

Je pa pač minus tega, da vse ne moreš zrihtat v parih dnevih. ampak roko na srce, ponavadi je Amazon še najhitrejši.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
Nazadnje sem vračal na Amazon.de dokaj drago električno zobno ščetko, ki je crknila ravno nekaj dni pred potekom 2-letne garancije. V nekaj dneh dobil novo. Sem samo nekaj klikal tam, sploh nisem govoril z nobenim.