VW goljufal pri emisijah NOx v US

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Potem je tak alternator najbolj butasta zadeva v avtu, da se ne prilagaja porabnikom.

Ne vem če ima insideevs kaj več informacij, ker gre za evropski test so pač dali "german automakers" kar pa ni nujno res in v izvornem dokumentu nič ne piše o tem. Res pa je da bi taka goljufija delovala samo kot kolektivna v katero so vključeni skoraj vsi proizvajalci, ker drugače nebi bilo dovolj da bi vplivali na tisti "CO2 target" ki bo veljal za vse avte.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.228
717
113
Potem je tak alternator najbolj butasta zadeva v avtu, da se ne prilagaja porabnikom.

Ne vem če ima insideevs kaj več informacij, ker gre za evropski test so pač dali "german automakers" kar pa ni nujno res in v izvornem dokumentu nič ne piše o tem. Res pa je da bi taka goljufija delovala samo kot kolektivna v katero so vključeni skoraj vsi proizvajalci, ker drugače nebi bilo dovolj da bi vplivali na tisti "CO2 target" ki bo veljal za vse avte.

P=UxI....Moč je napetost krat tok.

Če je tok nič je lahko napetost "neskončna" pa bo moč še vedno NIČ.
 

B81

22. jul 2007
34.484
8.957
113
Ok, gremo se enkrat. Kaj se torej obeta s temi dizli, prisilnimi update-i, izpusti, eurox-i, registracijami, itd??
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Alternator pač ni treba, da je isto kot dinama na 30 let starem Rogovem biciklu, lahko bi imel (verjetno ima) kaj več pameti

Kaj se obeta? Malenkost dražja klasična vozila.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Alternator pač ni treba, da je isto kot dinama na 30 let starem Rogovem biciklu, lahko bi imel (verjetno ima) kaj več pameti

Kaj se obeta? Malenkost dražja klasična vozila.

nima pameti, razen znanja osnovne fizike. Ti je Avtofun lepo napisal P = U x I Ko sestaviš enačbo vidiš, da več kot je porabnikov več toka spijejo. Torej posledično večjo moč jemlje motorju. ko je alternator recimo obremenjen na 120A je to 1.6kW, pa daš še par kW klime zraven pa je že kr neka poraba zraven.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ko vklučiš klimo, se dodatno vključi kompresor klime (nima dosti veze z alternatorjem), zato je večja obremenitev motorja in s tem višja poraba.

No, pa dejte mi povedat, kaj se zgodi v alternatorju, ko izklopimo vse porabnike in ko jih vklopimo. Kaj je tisto, zaradi česar pride večja poraba?
A se magnetna sila poveča, da ga je težje obrniti al kaj?
 
Nazadnje urejeno:

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Ko vklučiš klimo, se dodatno vključi kompresor klime (nima dosti veze z alternatorjem), zato je večja obremenitev motorja in s tem višja poraba.

No, pa dejte mi povedat, kaj se zgodi v alternatorju, ko izklopimo vse porabnike in ko jih vklopimo. Kaj je tisto, zaradi česar pride večja poraba?
A se magnetna sila poveča, da ga je težje obrniti al kaj?

Da, magnetna sila se poveča ina ga je težje obrniti. Enako tudi na navadnem dinamu na kolesu, brez porabnika ga je lažje obrnit kot z porabnikomm
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
14.4V je pač napetost. Moč je pa odvisna od tega, kakšen tok vlečejo porabniki. Če ni nobenega porabnika (I=0), potem je moč (P = U*I = 14.4*0 =) 0. V realnih pogojih sicer porabljena moč nikoli ni nič, ker ima že sam alternator ob praznem delovanju izgube. Ob večji tokovni obremenitvi je pa za vrtenje alternatorja potrebno več navora, kar pomeni, da bolj obremeni motor, kar dvigne porabo goriva.
 

boc

Majstr
1. avg 2007
2.366
432
83
počakajmo: tudi tu je nizje sodisce odlocilo tako in visje se ni strinjalo: ker enakega avtomobila ne morejo dobaviti, novejši model pa je mnogo boljši.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Me veliko bolj skrbi ta "čista elektrika" kot pa en zjeban dizel ki spušča dimno zaveso. Škoda sicer da ne najdem več video reportaže (iz ene nemške TV), kakšna svinjarija je pri pridobivanju litija, ne samo okoljevarstvena namreč tudi svinjarija pri izkoriščanju ljudi. Ta litij ni nič kaj "fair trade" :)