VW Golf V 1.9 TDI 105PS, DSG 7 st

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Zanima me nakup sledečega vozila iz Wolfsburga:
Volkswagen Golf V (zelo verjetno Comfortline Edition oprema) z 1.9 TDI motorjem 105 KM ter s 7 stopenjskim DSG menjalnikom.

Kakšni so kaj servisni intervali, še posebej večji servisi ter kako kaj vzdrževanje DSG menjalnika (tale je nov, s suhimi sklopkami)? Kolikšni so kaj povprečni stroški rednega servisiranja pri pooblaščencih?
Kaj so slabosti tega avte-ka (če kaj crkuje, oz. je treba pazit in podobno)? Avto se bo fural na relacije, 50% avtocesta, 40% lokalne ceste relacijsko, 10% mestna fura, cca. 40 do 50 tisoč kilometrov letno.

Glede na to, da pride naslednje leto nov model ven, kakšne kaj popuste se da iztržit na cene iz cenika? Predvsem recimo na "akcijske" Edition cene, ki so sedaj aktualne, recimo na en tak wagen z nekaj dodatne opreme in kumulativno ceno iz "cenika" recimo 24.500 EUR?
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Tole ima servisni interval najbrž na 15kkm, z long life je pa ustrezno daljši. Menjalnik ima menjavo olja na 60kkm in ni čisto poceni. Naj me kdo popravi, če se motim.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ta novi 7 stopenjski DSG menjalnik naj bi imel samo slabi 2 litri olja, ostali ga baje imajo 7. Verjetno je zato servis cenejši. Sem pa tudi jaz slišal, da se praviloma DSG menjalnikom menjuje olje in filtre na 60 k km.
Glede menjave olja, bi verjetno šel na podaljšane roke menjave, ker itak imam zelo malo mestnih fur ter fur s hladnim motorjem. Povprečna fura pri meni traja 65 km in 45 minut, torej se olje nima kaj dosti utrujat.

Kako pa kaj "veliki" servisi, npr. menjave zobatih jermenov in podobno? Je to pri tem motorju na 120.000 km?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.382
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:Glede menjave olja, bi verjetno šel na podaljšane roke menjave, ker itak imam zelo malo mestnih fur ter fur s hladnim motorjem. Povprečna fura pri meni traja 65 km in 45 minut, torej se olje nima kaj dosti utrujat.
Pri meni so povprečne vožnje še daljše. Sem že vse uredil, da bi šel na longlife interval, ampak me je ob pogledu na olje, ki sem ga stankal ven po 17k km minilo in bom ostal raje na 15k intervalu. Pač, si vzameš vsake tri mesece tisto urco in stvar zamenjaš.
Citat:
Kako pa kaj "veliki" servisi, npr. menjave zobatih jermenov in podobno? Je to pri tem motorju na 120.000 km?
Ja, pri 120k km, računaj nekje med 500 in 800 EUR (verjetno bližje zadnji številki). Mene je prišel 480 EUR ampak ne na pooblaščencu, pa menjano je bilo še par dodatnih stvari, ves material pa original.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Pogled na olje je izredno relativen. Če olje ni črno, pomeni, da je črn motor odznotraj.
smile-1.gif


Okej, ta velik servis je torej pri tem motorju na 120.000 km. Eni so me prepričevali, da je na 80.000 km. Če bi bilo tako, se VWja ne taknem.
smile-1.gif


Kakšne splošne slabosti tega wagna?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.382
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:Kakšne splošne slabosti tega wagna?
Da je traktor
evil.gif
. Za ene je to več kot dovolj. Pa BAJE precej olja žre. Sploh ob tiščanju.
Sicer pa večkrat preverjena stvar, tako da zgolj voziš.
Baje LMM-ji grejo, ampak meni zaenkrat še drži prvi
cheer.gif
.

Meni je najslabše to, da ima ročni le 5 prestav. Daljša zadnja prestava bi kar prav prišla.

SIcer pa sam Golfa nikoli ne bi kupil. Imaš z isto mehaniko na izbiro kaj občutno bolj praktičnega. Čeprav DSG 7 stopenjski pa res ne vem, če je tudi drugje že. Pa za 24k EUR tudi ne bi šel Golfa kupovat.
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...
Meni je najslabše to, da ima ročni le 5 prestav. Daljša zadnja prestava bi kar prav prišla.
...

105KM ima lahko tudi 6 stopenjski ročni
wink-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.175
2.272
113
Ajej veliko denarja za malo muzike
smirk-1.gif
1.9 105KM ter DSG? Smrtonosna kombinacija, zelo športno ni kaj... Na tvojem mestu bi vzel raje navaden handgetrieb, je boljša kombinacija...

Lp
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.382
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ajej veliko denarja za malo muzike
smirk-1.gif
1.9 105KM ter DSG? Smrtonosna kombinacija, zelo športno ni kaj... Na tvojem mestu bi vzel raje navaden handgetrieb, je boljša kombinacija...

Lp
Dvomim, da si kdo želi to kombinacijo zaradi športnosti.
DSG je namreč tudi izjemno udobna alternativa ročnemu menjalniku
wink-1.gif
?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ajej veliko denarja za malo muzike
smirk-1.gif
1.9 105KM ter DSG? Smrtonosna kombinacija, zelo športno ni kaj... Na tvojem mestu bi vzel raje navaden handgetrieb, je boljša kombinacija...

Lp
Dvomim, da si kdo želi to kombinacijo zaradi športnosti.
DSG je namreč tudi izjemno udobna alternativa ročnemu menjalniku
wink-1.gif
?

Športnost je pač vključena serijsko - ker reč izredno hitro šalta, da pridobi celo sekundo pri pospeševanju do 100 km/h. Drugače pa ja, DSGja bi vzel predvsem zaradi udobnosti - avtomatika, zapovrh ima pa avto s 7 stopenjskim DSG še nižjo porabo od 6. stopenjskega ročnega.
wink-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.382
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi: zapovrh ima pa avto s 7 stopenjskim DSG še nižjo porabo od 6. stopenjskega ročnega.
wink-1.gif
Sem hotel to omenit. Ampak ne vem, če je ravno prednost. Najprej dobi realne podatke, koliko te stane servis tega špasa. Potem pa (če bo ugodno) lahko dodaš tudi porabo na pozitivno stran. Namreč, če te pride vzdrževanje na 60k km 500 EUR (verjetno ne, ker ima občutno manj olja), bo ročni še vedno občutno ugodnejši z vidika stroškov, kljub nekoliko višji porabi.
Citat:
Športnost je pač vključena serijsko - ker reč izredno hitro šalta, da pridobi celo sekundo pri pospeševanju do 100 km/h.
No, menjalnik vsekakor je športen, sicer pa svetujem, da pri tem motorju raje čimprej pozabiš na pridevnik športnost
grin1.gif
. Čeprav prehitevat se da BP, razen v klance zna malce zmanjkat.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Long life servisni interval je nekaj, kar je plus pri VW, drugače grem raje gledat druge znamke, konec koncev smo leta 2008 in ne 1998.
wink-1.gif

Ampak veliko drugih evropskih znamk (vzhodnjaki in ford so na pamet na hitro izjema) ima že samo po sebi servisne intervale na 30 jurjev. Brez vmesne menjave olja na 15k. Ne razumem, zakaj je pri vw tisti longlife taka prednost, ko ga za povrh še pošteno plačaš... Mene je tole kar malo umirilo pri nakupu novega avta, ko sem par mesecev nazaj že skoraj kupil škodo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.216
1.839
113
pa saj če delaš 40.000 km letno (in čez) tudi ni pretirane potrebe da menjaš olje v menjalniku na 60.000 km...tako da lahko mirne duše prestaviš menjavo na 80.000 ali kasneje.

je pa za moje pojme 105 kavalov in tak menjalnik tudi en malček čudna kombinacija.

Osebno bi raje imel več konjenice pa navaden menjalnik (za isto ceno)....samo običjano opcija je kakšrna je, potem se je pa treba odločit...sploh ob dejstvu da delaš dolge ture pomenid atudi prestavljaš dokaj malo (5 oz. 6 prestava potem pa samonabiraš kilometre)..torej če to narediš ročno, pa na ta račun se lagodneje pelješ (z večjo močjo)....stvar razmisleka.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.382
236
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
pa saj če delaš 40.000 km letno (in čez) tudi ni pretirane potrebe da menjaš olje v menjalniku na 60.000 km...tako da lahko mirne duše prestaviš menjavo na 80.000 ali kasneje.
Hehe, morda. Običajno pa zaradi takšnega mišljenja avtomatiki (ali pa morda tudi DSG) shodijo. Stroški vemo, niso zanemarljivi.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.463
5.933
113
pri taščici
Jaz se na njegovem mestu en bi toliko obremenjevalz rednimi servisi na motorju 8ker jih zna narediti poleg vseh pooblaščencev tudi polovica garažarjev) ampak morebitnimi izrednimi na menjalniku. Tega se nihče ne bo hotel dotikati,pooblaščeni pa najraje menjali.
Telfoniraj na servis,pa reci da ti menjlanik DGS nekaj nagaja pa boš videl odziv (kaj je narobe, koliko stane). Se bojim da bodo čudni odgovori.
Prvi dve leti ko je garancija še gre nekako potem pa? (kogovšek žalec?, marolt horjul? kdo tretji? ker dvomim da ti ga bodo na servisu za neko noramlno ceno skupaj sestavili.

Pa ne sedaj da se avtomatiki ne kvarijo. Definitvnos e bolj kvarijo kot klasika, povrh vsega pa mehanike v slo prešteješ na prste rok ki se ga upajo šravfat in kaj vejo o njem. V DSG je pa še cel kup elektronke najbrž je pa še večji rpblem.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.021
9.176
113
40
MB
kombinacija je čist okej za normalno vožnjo, čeprav 140 konjski bi seveda blo bolše
smile-1.gif


glede zastavljene cene pa .. hja tisto okol 24k samo pol si res nimaš kaj za zmišljevat okol dodatne opreme
tongue-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Osebno ne bi vzel te kombinacije
ne-ne-1.gif
Enostavno, če delaš po 50.000 km na leto se ekonomsko gledano to ne splača. To pomeni 200.000 km v štirih letih, v tem času pa tudi menjalnik ne bo več "nov".
Osebno bi se odločil za avto, ki ima najdaljši interval servisiranja in pa ročni menjalnik!
p.s. 7 stopenj v menjalniku za 105 konjev
hysterical-1.gif
, ne bi rekel če bi jih imel 150+