VW Golf GTE

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.962
1.106
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Vem da nista primerljiva...a to že tovarna sama po sebi naredi da moraš za fer oceno primerjat 2 x dražji vato.

A kot rečeno...na tak način se zgubi smisel 'poceni' vožnje...vsaj še kako desetletje. In bojo tovrstna vozila bolj samemu sebi namen (če odmislimo nekaj navdušencev ki so pripravljeni odcolat 40 jurjev za avto nižjega srednjega razreda).

Za fer oceno primerjaš enako zmogljiv in opremljen avto. In potem je razlike jako malo.
GTE ni in noče bit poceni plugin hibrid. Podobno, kot ostali. Zakaj? Ker še ni treba in ker se še ne da. Prvo zato, ker je za trenutne proizvodne zmogljivosti dovolj kupcev, ki lahko dajo 30+K. Drugo zato, ker ta hip itak nihče ni sposoben naštancat dovolj cenovno primernih baterij, za recimo PHEV Golfa, ki bi bil primerljiv z 1.6 TDI. Ali recimo za Ampero, ki bi stala kot primerljiva Astra.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Janurja 2015 so Nizozemci dosegli fantastično cifro,prodanih je bilo 905 Golfov GTE v enem mesecu!! Če se malo poigramo s številkami: nizozemski trg prodaje osebnih avtomobilov je približno 14-krat večji od Slovenskega (47.946 vs. 3.373 v Januarju),kar pomeni,da bi morali v Sloveniji za isto razmerje prodati okoli 64 Golfov GTE
cheer.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
prebral skoraj celo "kačo", pa nisem našel: pod kakšnim standardom so v reklami navedeni podatki o porabi 1.5 litra?
hvala
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.476
863
113
To pa tudi mene zanima. Glede na to, da ima 50 kilometrski električni doseg, ima potem naslednjih 50 kilometrov doseg na bencinski motor. Da pa za tako razdaljo porabi le liter in pol.... To je povprečne kombinirane 3 litre na 100km, toliko še dizli v malčkih fabrško nimajo.

Recimo Ampera ima 1,2L na 100km, pa ima električni doseg do 80km.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Poraba l/100 km je enota mere, testni cikel se ne pelje 100 km z enim polnjenem.

Tole sem že limal tule nekje na forumu:

CW = Consumption weighted (fuel)
RE = Range electric
CA = Consumption “Condition A” (fuel)
CB = Consumption “Condition B” (fuel)

Condition A - EV mode, kjer lahko pomaga tudi gorivo in to gorivo se vstavi v formulo, sicer je to 0
Condition B - je hibridni način kjer stanje baterije mora biti enako ob začetku in koncu cikla

To je pobrano iz tega bloga, kjer je vse to razloženo:
http://www.opel-ampera.com/wp_en/2011/10/28/combined-and-weighted/

Edit: kaj ima ta številka z resničnim svetom pa ne mene vprašat, to je bolj kot ne samo zato da dobijo eno številko za CO2 izpuste.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Uradni podatki o porabi plug-in hibridov na 100 km so še večji nateg in norčevanje iz kupcev,kot pa poraba pri bencinskih ali dizelskih avtomobilih. Realno gledano,v praksi GTE ne more na noben način porabiti samo 1,5 litra na 100 km. Še Ampera ga skuri več,pa ima skoraj 2x večjo baterijo (naprimer cca. 60 do 70km na EV + cca.30 do 40km na bencin)
Če so si pa EU birokratski voluharji za merjenje porabe v teoriji izmislili drugačno formulo za izračun,je pa to druga zgodba,ki nima veze z realnostjo...Že podatek,da se testni cikel ne pelje 100 z enim polnjenjem,pove vse o regularnosti teh podatkov...
(bi pa prosil,da nehamo z debato o porabi v tej temi,ker ne bomo nikamor prišli s tem).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Regularnega podatka ni in ne more obstajati. Zakaj nekdo nebi mogel življenjsko imeti še nižjo porabo z GTE kot 1,5 l? Seveda jo ima lahko, če ima avto samo za do bližnje kafane, na leto pa naredi 5.000 km. Test 100 km na polnjenje je pa drugi ekstrem, ki je prav tako izven povprečja, povprečje je bolj tam pri 50 km ali še manj na polnjenje.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Resnično ne vem, zakaj je tako težko to zračunat.
Motor v GTE je 1.4 TSI z 148KM. Ta porabi po podatkih 5l/100km.
Poraba samo električnega motorja je 11.4kEh/100km. doseg ima max. 50km, kar je 5.7kWh. Cena 1kWh je recimo 0.11€, kar znese 0,63€, preračunano 0.5l bencina.
50km pri porabi 5l/100km + 0.5l za preostalih 50km na elektriko je 3.0l/100km.

To je za mene povprečna poraba na 100km, brez nekih "kja pa če", pa "če kaj bi" in podobnega.
Vsekakor se pa lahko poraba drastično spremeni glede na način vožnje...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Problem je ker so očitno EU birokrati mnenja, da sta dve številki o porabi čisto preveč komplicirani za potrošnika. Za eno grobo oceno sta seveda dovolj podatek o dosegu in poraba v hibridnem načinu. Poraba denarja za elektriko ni bistven podatek ker je pri vseh EV zelo enako majhna številka.

Drugače pa bo prej ali slej AM testiral GTE na svojem 100 km normnem krogu, Priusa plug-in so že zapelajli in iz tistih 3,3 kWh uporabne električne energije dosegli tole:
"Na našem normnem krogu smo s Priusom podrli rekord v najnižji porabi goriva, ki zdaj znaša 2,9 litra"
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Resnično ne vem, zakaj je tako težko to zračunat.

Saj ni težko
cool-1.gif

Ampak ko se v to vmešajo birokrati,se pa izračun izredno zakomplicira
uf-1.gif

btw...a kdo ve,kakšna "uradna" poraba BMW i3 ReX po njihovem izračunu?
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
ksz

Problem računanja povprečne porabe pri plug-in hibridih je v tem, da je lahko pri vsakem uporabniku drugačna. Zakaj? Nekdo se bo vozil zgolj na elektriko, zato bo njegova poraba 0 litrov/100km, nekdo drug bo za prvih 50km uporabil elektriko, nato se bo naprej peljal na bencin, nekdo tretji bo vmes polnil in se le malo vozil zgolj na benz ...

Poglejte si Andy-jevo trenutno in Lifetime porabo na Amperi.
smile-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Imaš prav,ampak ne smeš mešati zadev: ne govorimo o povprečni porabi pri različnih uporabnikih,ampak o normirani uradni porabi,ki jo navajajo proizvajalci,le-ta pa je računsko neživljensko formulirana s strani birokracije,ki ima v ozadnju neke svoje interese (izpusti CO2,razne kvote povprečnih izpustov CO2 vseh vozil proizvajalca,in podobne fore...).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.962
1.106
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Imaš prav,ampak ne smeš mešati zadev: ne govorimo o povprečni porabi pri različnih uporabnikih,ampak o normirani uradni porabi,ki jo navajajo proizvajalci,le-ta pa je računsko neživljensko formulirana s strani birokracije,ki ima v ozadnju neke svoje interese (izpusti CO2,razne kvote povprečnih izpustov CO2 vseh vozil proizvajalca,in podobne fore...).

Zakaj neživljenjsko? Če pogledaš Andyja, je neživljenjsko kvečjemu v drugo stran. Trenutna formula je taka, da avte z več EV dosega nagradi pri preračunu porabe, kar je prav. Vak voznik, ne glede na njegovoe realno prevožene km, bi imel v PHEV z večjim EV dosegom pač manjšo porabo kot pri PHEV z manjšim EV dosegom (čče sta bencinski porabi enaki). Torej zadeva doseže svoj namen, je pa nerazumljiva ljudem, ker ne pozanjo (in nikoli ne bodo) kaj je zadaj. Če bi na AM imel 50 km normni krog (in bi se potem množilo z 2), bi imel Golf GTE na njem porabo 0. Ker je naš v resnici 100, bo pač imel verjetno okoli 2,5 ...


Pri PHEV bo kombinirana poraba vedno kombinacija določenega % EV vožnje in določenega % hibridne vožnje. Kakšen je mix teh 2 %, pa lahko debatiramov nedogled, ampak obstaja lepa alternativa obsotječemu sistemu: če je vse skupaj preračunano glede na nek standard dnevno prevoženih km (torej da je cikel dolg za nek standardni dvevni commute + ostalo), bo podatek kar se mene tiče tudi relevanten. Se pravi: če povprečen voznik letno prevozi 22.000 km, jih torej dnevno 60 - in naj bo toliko dolg testni cikel. Če gre golf 50 na štrom, 10 pa jih naredi kot hibrid s porabo 5, je povprečje 1 l na 100 km. In je fer podatek. Če nekdo naredi PHEV s 100 km na štrom, bo tovrstna poraba pač 0.


Kar je ne glede na sistem treba je to, da se podatek poda v litrih in kWh. Torej da recimo nek PHEV ima kombinirano porabo 1.5 l + 5,5 kWh na 100 km. Opcijko se doda še preračun na skupno porabo energije.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.962
1.106
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Poraba l/100 km je enota mere, testni cikel se ne pelje 100 km z enim polnjenem.

Tole sem že limal tule nekje na forumu:

CW = Consumption weighted (fuel)
RE = Range electric
CA = Consumption “Condition A” (fuel)
CB = Consumption “Condition B” (fuel)

Condition A - EV mode, kjer lahko pomaga tudi gorivo in to gorivo se vstavi v formulo, sicer je to 0
Condition B - je hibridni način kjer stanje baterije mora biti enako ob začetku in koncu cikla

To je pobrano iz tega bloga, kjer je vse to razloženo:
http://www.opel-ampera.com/wp_en/2011/10/28/combined-and-weighted/

Edit: kaj ima ta številka z resničnim svetom pa ne mene vprašat, to je bolj kot ne samo zato da dobijo eno številko za CO2 izpuste.

Dopolnim samo s tem, da razložim, kaj ta formula v resnici pomeni: v bistvu to pomeni, da se najprej oddrgne testni cikel na štrom (vsi PHEV, ki zmorejo nad 120, ga opravijo s CA=0), potem se doda še 25 km cikla v hibridnem načinu. Potem se poraba iz skupne razdalje obojega preračuna na 100 km.
V bistvu gre za to, da se večji električni doseg nagradi z večjim deležem porabe 0 v preračunu na 100 km. Kar je OK. Ni pa OK, da se oprerira s številkami v l/100 km, ki za marsikoga nimajo veze. Ker ljudje pač ne štekajo ...
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Se pravi: če povprečen voznik letno prevozi 22.000 km, jih torej dnevno 60 - in naj bo toliko dolg testni cikel. Če gre golf 50 na štrom, 10 pa jih naredi kot hibrid s porabo 5, je povprečje 1 l na 100 km. In je fer podatek. Če nekdo naredi PHEV s 100 km na štrom, bo tovrstna poraba pač 0.

In zakaj ravno 60??
Oprosti,ampak tole je pa čista manipulacija
smile-1.gif
(oz.zakaj potem testni cikel 60 km ne velja tudi za Ampero in i3 ReX?)
Kaj ima nasplošno sploh veze,koliko naredi povprečni voznik dnevno oz.zakaj bi to vplivalo na normirano porabo nekega avtomobila?
Saj verjetno sicer večina na tem delu foruma vsaj približno ve,zakaj gre,ampak moraš se vprašat,ali podatek "1,5 litra na 100 km" razume ostalih 99,99% običajnih voznikov...?
Ti jaz povem: niti slučajno praktično nikomur ni jasno,kaj naj bi to pomenilo,niti ljudem,ki bi to načeloma morali vedeti,naprimer prodajalci Volkswagnov!

Edit: spregledal sem,da si v bistvu že odgovoril vprejšnjem postu..."ker ljudje pač ne štekajo". Good point
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.962
1.106
113
www.adriamedia.si
Ja, točno zato. Pri BMW recimo imajo v uradnih tehnični lepo napisano, da ima i8 normno porabo 2,1 litra + 11,9 kWh elektrike, pa zdaj to razlagaj. Važno je, da so cifre primerljive, ne?
grims-1.gif


Aja, pa da ne boš narobe razumel: tistih 60 km sem dobil iz povprečja prevoženih kilometrov, (recimo, d aje to v EU okoli 22 tisoč, to sem nkje zasledil, ampak saj je vseeno) in bi seveda veljalo za vse normne cikle, ne glede na električno doseg avta. Za GTE, Ampero in i3 rex.

Bistvo je v tem: kakorkoli obrneš, bo normna poraba administrativno definirana, vprašnje je le, kater definicija je najbližje realnosti - in seveda, kaj je za koga prva raelnost.
Ena varianta je posobna sedanji (da se električnemu dosegu doda še XX kilometrov na bencin, recimo da se naredi raziskava koliko povporečni voznik PHEV prevozi na bencin, ko mu zmanjka štroma, če mu ga) - ampak tu je prblem, da mora stabndard veljat nekaj let, te navade se bodo pa še preminjale, druga pa, da se cikel določi iz povprečnega števila prevoženih km skupaj, kar je pa dokaj predvidljiv in stalen podatek.