VW e-Up

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.146
288
83
Ja... za i3 se ne izvaja servis bi lahko rekel, čeprav jasno zavore pogledat na 2 leti.

Če maš REX potem menjava 2.6l olja na 2 leti oz. itak napiše.

Servisiranje je en od razlogov, zakaj veliki proizvajalci ne tiščijo kar tako v EVje, to kar je pozitivno za kupce, ni pozitivno za biznis.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
3.589
518
113
37
Lj
To itak, servis na 15k km, menjava električnih kablov zaradi "izrabe" in kaj podobnega. Brez skrbi da se ne bodo odpovedali dragim rezervnim delom.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.125
229
63
www.jernej.org
Hyundai Kona ima recimo servisni interval na 15k kilometrov, kar je za EV skrajno idiotsko... kaj pa taakrat na servisu delajo pa ne bi vedel.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.146
288
83
Ja, s tem ni nič narobe, če samo preverijo avto in nič ne računajo ali pa malenkost.

Nekje bodo morali dobit notri ta keš, drugače gre po gobe mnogo "prometa", če pride do 30% EV na cesti recimo. Tesla dobro služi, ker se jih toliko razsuje in drage dele prodajajo. :p
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
3.589
518
113
37
Lj
Era avtomobilov se itak končuje. Tudi če se vedno več avtomobilov pretvori v električne bo še vedno gužva na cesti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
11.784
1.403
113
Ja, sedaj bomo začeli leteti z droni. Čez ene 50 let bo pa še tam gužva, se bo pa začelo kopat tunele.
 
  • Všeč mi je
Reactions: piagolo

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.125
229
63
www.jernej.org
Seveda... še mnogi bencinarji in dizli imajo daljši servisni interval... potem bo imel pa EV, ki potrebuje manj vzdrževanja, interval na 15k kilometrov... kaj je to drugega kot idiotsko.

Sicer pa evo... se, pogooglal zate:

Na vsakih 15k€ ti bodo pregledali avto in zaračunali 100€. Menjave dejansko niso predpisane (za razliko od bencinskega brata). Tako da še sami ne vejo, kaj rabijo delat pri EV-ju (razen menjave hladilne tekočine za baterijo pri dorbih 200k kilometrov ali 14 letih).
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
10.545
2.263
113
Tudi Toyota hibrid ima servis na 15.000 ali eno leto (kar je prej). Konkretno - moja mati dela okoli 8.000 na leto. Strošek "sitnica" od 250€. Moj C5 ima interval 30.000 ali 2 leti - strošek 300€. Oboje je strošek za "mali servis" - olje, filtri, pregled.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.474
410
83
Koliko pa Tesla računa za dopolnitev tekočine za puščanje stekel? Jurja?

Sicer pa je jasno, da je trenutni model avto industrije precej vezan na dilersko mrežo. Slednja pa večino prihodkov dobi iz storitev servisiranja.
Cegli stanejo veliko in če ti prihodki vsahnejo, se ta model sesuje.

Potem pridemo na Teslo in da je treba avto odšlepat v Graz ali Milano.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.474
410
83
Klasična Tesla in ko se fanboy zadeve čez par let umirijo, bo prodajna vrednost rabljenih tam okrog 0. Zaenkrat pa je fanboyev, ki do pripravljeni v dim spremeniti svoj denar, očitno dovolj.

Me pa čudi, zakaj regulatorji ne ukrepajo, tudi seveda ameriški, ker Tesla omejuje servisiranje in izdobavo originalnih rezervnih delov nepooblaščenim servisom.
Diši po mafiji. Kako Toyoto bi takoj raztrgali in vlekli tudi v kak kongres na zaslišanja.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.146
288
83
Kako fajn, subvencije, na subvencije, manj stroškov, ugodno, zastonj...

Kak lepo socialistično.. je že kdo razložil, kako bodo to države dobile "notri"?

Hec... saj vem, lupile tiste, ki imajo najmanj seveda!
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
2.599
590
113
Edina rešitev pred tem, da te olupijo je nakup e-avta.
Sfinanciraš ga s pomočjo sivega kreditiranja.
 
Nazadnje urejeno: