Vožnja skozi krožišče

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.539
77
48
Od križišča mal naprej na desno
Sem imel takšno srečanje v Šenčurju. Fotr je prpelov po desnem jst po levem skorej vštric seveda, ker se špeglov ne uporablja je fotr lepo sekov na moj pas in bum pa ješla cela desna stran u pm.

Najbolj zabavno je pa blo potem, ko je fotr čist vn padu da sem jst kriv jst pa brez besed 113 pa je blo rešen. Še dodatno položnico je fasal jst pa avto na kupon popravu
aplauz.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.942
5.018
113
Kaj pa če bi bila polna črta postavljena tako kot sem narisal z rdečo. Potem nebi bilo nobene polemike, kdo je komu odvzel prednost, nebi bilo odvzemanja prednosti in nebi bilo nobene nejasnosti, tudi za stardece. Seveda vrli inžinerci gradbene stroke tega še niso pogruntali.
224998-krozisce.jpg
 

Priponke

  • 224998-krozisce.jpg
    224998-krozisce.jpg
    14,3 KB · Ogledi: 157

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.559
688
113
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
To je sicer res, ampak tu se gre za specifično križišče, kjer ceste še zdaleč niso enakovredne po število vozil / uro.

Veliko pretočnost v smeri Medvode-Kranj naj bi se zagotovilo ravno s to polno črto. Ne gre se samo za to, da lahko zavijaš iz notranjega pasu... tudi pri vključevanju v krožišče lahko načeloma spelješ VEDNO. Notranji pas te ne zanima, z zunanjega pa morajo vsi zapustiti krožišče.
Takšna črta je samo naknadni izhod v sili.
Noben še ni napisal, če je kje označeno, da je prišlo do naknadne spremembe signalizacije in je kje narisano, kako je sedaj?

Recimo na rodnoju Tomačevo, če prideš iz Trzina tudi na desnem pasu stoji znak
za odvzem prednosti, čeprav je ta pas ločen za zavijanje na obvoznico smer Bežigrad.

Naj komentira kakšni lokalc, ampak meni je zelo všeč rondo v MB pri Koroškem mostu,
kjer imaš fizično ločen pas za zavijanje na most. Priložena slaba slika iz TIS-a.


Se pa že dolgo sprašujem, zakaj se ne pri velikih rondojih zunanji pas fizično konča na prvem izvozu?
Na nacionalnem nivoju seveda, ne pa tako, da se enem rondoju ni enotnega načina (Tomačevo).
Tisto ograjo tudi vsak teden ravnajo, a kakšne sprememb za izboljšanje ni in ni.

Edit: Kriv je seveda rdeči. Ampak kaj so naredili načrtovalci, da bi preprečili takšne lahko predvidljive prigode ob spremembi signalizacije?
Večina voznikov je žal slabih, nekateri tudi načrtno.
smirk-1.gif

225004-rondoMB.jpg
 

Priponke

  • 225004-rondoMB.jpg
    225004-rondoMB.jpg
    88,3 KB · Ogledi: 171
Nazadnje urejeno:

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.559
688
113
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Kaj pa če bi bila polna črta postavljena tako kot sem narisal z rdečo. Potem nebi bilo nobene polemike, kdo je komu odvzel prednost, nebi bilo odvzemanja prednosti in nebi bilo nobene nejasnosti, tudi za stardece. Seveda vrli inžinerci gradbene stroke tega še niso pogruntali.
Samo razloži še zakaj imaš na izvozu dva pasova?
grims-1.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Sam res
grims-1.gif


A ma še kdo tisto sliko ki je krožila po netu, pušeljc rondojev nekje v Angliji
hysterical-1.gif
tisto je šele adijo pamet
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.559
688
113
Še predlog s stališča uporabnika za rondo Tomačevo:

uvoz Trzin:
fizično ločit desni pas Trzin > Bežigrad in odstranit znak za odvzem prednosti (modra črta)
jasno in dovolj zgodaj označit, kam gre desni pas in kam levi

uvoz Bežigrad
desni pas uvoza Bežigrad: odstranit znak za odvzem prednosti in podaljšati polno črto

rondo
Ukinit zunanji pas med izvozom in uvozom Jarše

uvoz Jarše:
desni pas samo za zavijat v Trzin, brez odvzema prednosti in vsaj polna črta, če že ne gre fizične ločitve
levi pas za vse ostalo, jasno da je potrebno vidno označit (levi pas rondo, desni pas puščica Trzin)

Trije pasovi na tem rondoju so občutno preveč in potem se najdejo bedaki,
ki se jim zdi prazno in tiščijo na polno, dokler ne poči in že vse stoji. "%$"&#$%?!
grin1.gif


Vsaj dva uporabnika sta iz stroke, kaj menita vidva?
225047-rondoTomacevoPredlog.jpg
 

Priponke

  • 225047-rondoTomacevoPredlog.jpg
    225047-rondoTomacevoPredlog.jpg
    123,3 KB · Ogledi: 156

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:

To je res neverjetno, kako se ljudje ne znajo prilagoditi novostim v prometu. Zadnji čas, da uvedemo psihofizične teste za 50+ "stardece".

Medvode, smer Škofja Loka.

Krozisce.jpg

(na sliki je samo del dvopasovnega krožišča)


Popolnoma logično je, da je rdeči avto v prekršku. Vprašanje pa je, kdo bo kriv , če 1 sekundo za tole postavitvijo naredi BUM. Danes se mi je točno to zgodilo in jaz (moder) sem še pravi čas videl priletnega gospoda v rdečem avtu in pohodil zavoro. Roko na srce je tudi on opazil moj desni žmigavc in prižgal svojega levega
bonk.gif
.

Ista situacija se mi je zgodila na Tomačevskem rondoju v LJ. Jaz sem bil moder, Hruška pa rdeča. Ni se izšlo!
redface-1.gif

Kriv sem pa bil jaz ker sem zavil pred hruško ( tovornjak za prevoz betona).
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Model dj ti resno premisli ta tvoj predlog
smile-1.gif
Ves koliko ljudi bi se vozilo dalje?!?! Se vec kot zdaj poleg tega bi bil to v nasprotju z logiko. Totalna katastrofa bi bila, nekdo bi se celo ustavil tam, vsaj nekateri tujci ki imajo v glavah 3 ciste glede CPP-ja in upostevanja talnih oznacb.

Fora krozisc je samo v tem ker so nekateri na cestah egositi oz so arogantni. Mislijo da je cesta samo njihova. To misljenje je treba spremniti poleg tega bi te nase v vagini avtosole morale nehati uciti kandidate, mesta kjer jih komisija mece ipd.
Sam sem bil 2x v avtosoli za Bkat in enkrat za Ckat in nihce mi ni rekel pejt na srednji pas (rondo zale 3je pasovi) Vedno so se kurcili ker sem su na njega, pa sem jim vedno razlagal, da je to pravilno in da se bom ze znasel, ce me pac neizpustijo grem naslednji izvoz ven in naredim malo vecji krog. Zgubiti se nemores. Edini ki mi je kar koli rekel za rondo je bil istruktor za Ckat, ki mi je predlagal da ostanem na zunanjem pasu ker se rado zgodi da bi koga stisnil ker ljudje vozijo v stric ( nevem od kej folku ta ideja da furas vstric z nekom, se posebi z kamionom, s katerega vedno lahko nekaj pade)

Problem je samo v tem da imamo Retardirance na cestah in to je to.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Še predlog s stališča uporabnika za rondo Tomačevo:

uvoz Trzin:
fizično ločit desni pas Trzin > Bežigrad in odstranit znak za odvzem prednosti (modra črta)
jasno in dovolj zgodaj označit, kam gre desni pas in kam levi

uvoz Bežigrad
desni pas uvoza Bežigrad: odstranit znak za odvzem prednosti in podaljšati polno črto

rondo
Ukinit zunanji pas med izvozom in uvozom Jarše

uvoz Jarše:
desni pas samo za zavijat v Trzin, brez odvzema prednosti in vsaj polna črta, če že ne gre fizične ločitve
levi pas za vse ostalo, jasno da je potrebno vidno označit (levi pas rondo, desni pas puščica Trzin)

Trije pasovi na tem rondoju so občutno preveč in potem se najdejo bedaki,
ki se jim zdi prazno in tiščijo na polno, dokler ne poči in že vse stoji. "%$"&#$%?!
grin1.gif


Vsaj dva uporabnika sta iz stroke, kaj menita vidva?

Sicer ne projektiram krožišč, ampak recimo da podam mnenje:
Kar si zarisal, je gotovo bolje kot sedaj. Tomačevski rondo je edini rondo na naših avtocestah, projektiran pa je bil takrat, ko so bile te zadeve še popularne. Rondo je bil narejen zaradi bodoče vpadnice, ki bo šla proti jugu, ker pač požre še najmanj prostora, vsaj v primerjavi s polno deteljico, s katero bi podrl kar nekaj Tomačevega. Tako je, kaj hočemo. Se pa bo (vsaj po moje) stanje z zgraditvijo nove štiripasovne vpadnice (Pokopališka cesta ali kaj že) gotovo precej poslabšalo in bosta morala Dars in MOL pogruntati kake lepše rešitve. Tudi semafor.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.559
688
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Se pa bo (vsaj po moje) stanje z zgraditvijo nove štiripasovne vpadnice (Pokopališka cesta ali kaj že) gotovo precej poslabšalo in bosta morala Dars in MOL pogruntati kake lepše rešitve. Tudi semafor.
Tista vpadnica dvomim, da bo hitro, dokler bo pa na Tomačevem še veselo pokalo.

A so sploh bile po izgradnji kakšne študije za izboljšanje rondoja?
Saj je razen rebrastih črt (verjetno zaradi driftanja) vse kot je bilo na začetku.