Volvo V60

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
Ja... Res zanimivo, da meni tudi ni utrgalo verige na obupnem N47 motorju... najbrž zato, ker ima realne kilometre in ne 400-500 000 plus na števcu, ne pa magičnih 120-150 000.... seveda uvoženih in nemčije, Italije... brez servisne... Tam pa verjamem, da so stroški v nebo vpijajoči ja...

Drugače pa Volvo.. kot so že napisali... če bi bil kak dober serviser bližje, kot 100 km stran... Meni je lep avto, notranjost se mi dopade... In ravno tale V60 bi bila prava stvar :)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Meni se pa čedalje bolj dopaduje nakup oz. dokup servisnega plana (v tujini to že dobro poznajo) kjer doplačaš vzdrževanje za npr. 5 let in se ne rabiš hecat z raznimi popoldanci in nošenjem svojega olja/materiala na servis da bi prišparal 10 EUR...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ja... Res zanimivo, da meni tudi ni utrgalo verige na obupnem N47 motorju... najbrž zato, ker ima realne kilometre in ne 400-500 000 plus na števcu, ne pa magičnih 120-150 000.... seveda uvoženih in nemčije, Italije... brez servisne... Tam pa verjamem, da so stroški v nebo vpijajoči ja...
Saj večini na starih D-jih tudi ni pojedlo lopatic, marsikomu pa je.
Saj vsem na TSI-jih tudi ni ketne obrnilo. Marsikomu pa je.
Ni vsem na 8v 1.6 hdi vtrglo jermena pri 160k km. Marsikomu je.
Niso vsem na 2.0 tdi poknile glave. Ampak nekaterim so.
itd.

Glej če tebi ni to ne pomeni, da napaka ne obstaja. Če napake nebi bilo firme nebi šle v vpoklice. in dejstvo je da je mel n47 problem z ketnami (no ja verižicami). Dejstvo je da so za 1.6 hdi nardili preveč optimistični interval in so ga skrajšali, Dejstvo je da so pri TDI-ju 3x glavo spremenili, da bi dpravli problem pokanja. Dejstvo je da so na tsi ukinli ketno in šli nazaj na jermen.
Zakaj? valda da ne zato ker je vse delalo v nulo.

Tak da že nehajte bit užaljeni če ma "vaša" firma nek proble in nehajte sodit po primeru svojega avta. Treba je pogledat % okvar od prvega do zadnje motorja kaj jih nardijo. pa če je 20 ketn vtrgalo od 100000 narejenih motorjev recimo je to preveč. Sploh ko konstruktor reče, da ketna se ne menja ker je večna in jo skrije zadaj v 3pm. Tak da nima veze če ma avto 80k km ali pa 500k km.
Mater jebeni renaultovi 1.2 8v bencinerji na plin predelani so delali po 400k bp.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Nitroo

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
No no, dajmo se malo spravit na realna tla v današnji dobi masovne proizvodnje in kjer je pač avtomobil klasičen potrošni "material". Če bi to bilo 20 keten na 100.000 motorjev se nihče ne bi na novo ukvarjal s konstruiranjem ampak bi to pač firma požrla in gremo dalje. Dejstvo je da pač vse crkuje, kako pa ne bo če je navito u 3 p.m. in da primerjaš nek navit BMW dizel z XYZ konji in ****** Renault 1.2 bencinc z XY konji je tudi rahlo smešno. Stvar je popolnoma neprimerjeljiva in vem tudi jaz to in nisem noben mehanik. Užaljeni gor, užaljeni dol, vse znamke imajo težave, ene večje, druge manjše, tako pač je. Govorit pa generalno o določenih avtomobilih da so pa sranje in največji fail ker se pač pojavljal neka napaka ki ti jo v sklopu vpoklica tudi po 10ih letih brezplačno odpravijo pa je brezveze. Vso to sranje nam je pač prinesla ekologija, počasi bomo vsi imeli 1.2 mlinčke in 3 turbine ter 250 konjev... tako to je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Saj večini na starih D-jih tudi ni pojedlo lopatic, marsikomu pa je.
Saj vsem na TSI-jih tudi ni ketne obrnilo. Marsikomu pa je.
Ni vsem na 8v 1.6 hdi vtrglo jermena pri 160k km. Marsikomu je.
Niso vsem na 2.0 tdi poknile glave. Ampak nekaterim so.
itd.

Glej če tebi ni to ne pomeni, da napaka ne obstaja. Če napake nebi bilo firme nebi šle v vpoklice. in dejstvo je da je mel n47 problem z ketnami (no ja verižicami). Dejstvo je da so za 1.6 hdi nardili preveč optimistični interval in so ga skrajšali, Dejstvo je da so pri TDI-ju 3x glavo spremenili, da bi dpravli problem pokanja. Dejstvo je da so na tsi ukinli ketno in šli nazaj na jermen.
Zakaj? valda da ne zato ker je vse delalo v nulo.

Tak da že nehajte bit užaljeni če ma "vaša" firma nek proble in nehajte sodit po primeru svojega avta. Treba je pogledat % okvar od prvega do zadnje motorja kaj jih nardijo. pa če je 20 ketn vtrgalo od 100000 narejenih motorjev recimo je to preveč. Sploh ko konstruktor reče, da ketna se ne menja ker je večna in jo skrije zadaj v 3pm. Tak da nima veze če ma avto 80k km ali pa 500k km.
Mater jebeni renaultovi 1.2 8v bencinerji na plin predelani so delali po 400k bp.

20 od 100000 je 0,2 promila. Praktično nič v življenju ni 99,98% zanesljivo, tako da nebi niti z očesom trenli pri takem procentu napake. Pri vedno več ps pri isti kubaturi in 1001 asistenčnem sistemu in bombončku pač ni za pričakovat, da bo vse delalo tako kot stari 50 PS mlinčki, kjer je edina elektronika v avtu za luči in svečke...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri 20 napakah na 100000 proizvedenih avtomobilov se čisto noben avto proizvajalec ne podviza kaj popravit.
Problem je, ko pride teh 20 ne na sto jurjev ampak le na 100 prodanih.

Potem se pa nekatere znamke gredo sprenevedanje, sploh če se večina teh napak zgodi izven garancijskih ali kulančnih rokov. Če se znotraj garancijskega, se pa hitro podvizajo, tako z novim dizajnom, kot zamenjavo, saj to direktno stane njih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Ok zaj mi je pa jasno zakaj se dejansko niti ne trudijo več na vzdržljivosti. Ker se folku to dejansko zdi normano, da crkne kaj takega.
Me prav zanima vaše mnenje po tem ko bi vam ketno vtrgalo izven garancije. Bi pač reko jebat ga se zgodi pa bi odkartal mirno par jujrev za generalko ali nov motor in gremo dalje.
ali pa ko bi mel TSI-a z 80k km (seveda realnimi, redno servisiranega) z drugim motorjem in na tem drugem motorju po 25k km spet ketno ki je preskočla. Ampak na TSI-ju si vsaj v dobrega pol šihta fertik, da motor spet laufa. Pri bmw so bli pa tak pametni, da je treba motor ven vzet.
AvtoFun ne navitost nima nobene veze z nekvalitetnimi in poddimenzioniranimi materjali.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Luka51, vidim da na Ptuju živite v idealnem svetu. Torej kaj porečejo tisti ki kupijo novogradnjo in se začne le ta po nekaj letih posedat? Sanacija astronomska in bi šla iz lastnega žepa, se ne izplača. Gradbena firma je crknila, bančnih garancij več ni. A tisti pa lahko delajo samomor ali...? Torej če ti par jurjev stroška predstavlja življenjsko katastrofo (če pač nimaš sreče čeprav jaz ne poznam nikogar ki bi imel stroška par jurjev z avtom pa poznam veliko ljudi) potem je zate javni promet in boš najbolj brez skrbi. Kar se tiče vzržljivosti je pa tako, če bi hoteli bi lahko brez težav naredili bolj vzržljiva vozila ampak zakaj bi jih dokler prodaja cveti in raste iz leta v leto? Trgovina z rezervnimi deli je velik/prevelik posel da bi bili avtomobili super zanesljivi in filozofija da nekdo kupi avtomobil za naslednjih 15 ali več let je mimo. Takšnih bedakov kot sem jaz, ko kupijo avto za naslednjih 10 let ni več dost. Avto je potrošni material, koga briga kaj bo pri 396.000km?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Nevem kje si ti Ptuj najdo..
Drugače ja par jujrev stroška se mi zdi preveč za tako stvar za katero ni predvideno, da se vtrga ampak preživi motor. Torej zakaj je bmw spremenil zadeve okoli ketne, če pa pravite tebi podobni da to niso neke resne težave. Zakaj so na TSI šli iz ketne na jermen?
Ja tudi novogradnja ki se začne po nekaj letih posedati se mi ne zdi nikakor sprejemljiva. Če so lahko v 70-80 letih na roke beton mešali in marsikatero stvar ščarali z neustreznimi materjali in so zdaj po vseh teh letih bajte še vedno v bolšem stanju kot marsikera novogradnja po parih letih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Pa saj to ti ravno govorim, ne gre enačit stvari, postopkov, navad izpred 15 20 30 let z današnjo dobo. Takrat se nič ni delalo v takšnih masah s takšno hitrostjo, niti ljudje nismo bili tako zahtevani. Danes pa iz leta v leto pričakujemo strašen razvoj in novosti, novosti, novosti. In te novosti, kvazi izboljšave in kvazi napredek pač terjajo davek. Pa sploh ne trdim da so ta trganja verig normalna tako pri VAG-u kot pri BMW-ju ampak očitno se je VAG nekaj iz tega naučil, BMW še pač naprej trmasto vztraja. Tudi jaz sem imel na prejšnjega Audiju verigo ki pa je bila večredna če se ne motim in jih ni trgalo, potem pa so prešli na enoredne če se ne motim? no sedaj pa imam zopet jermen in mi je tudi to dost bolj všeč.

In imaš popolnoma prav, škoda za 3 jurje, to ni normalno ampak žal vedno bolj realno. Sploh če nekdo kupi rabljen BMW ki je nekoč stal 40.000€ za 7500€ je to velika težava saj si ga najbrž ne more privoščiti (ko pride do te "realne" situcije).
 
  • Všeč mi je
Reactions: MaverickT

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Samo na tole bom repliciral. Ali res ljudje pričakujemo strašen razvoj in novosti, ali so to stanje ustvarili proizvajalci (na vseh področjih) v želji, da bi več prodali?

Ja preberi si samo ta forum, pride nov model od znamke ven, to je vse brezveze, to je vse isto, nič ni več dovolj dobro, to je imel že prejšnji model... bla bla bla :) Torej kdo pričakuje in kdo forsira?
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81 in MaverickT

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
Saj večini na starih D-jih tudi ni pojedlo lopatic, marsikomu pa je.
Saj vsem na TSI-jih tudi ni ketne obrnilo. Marsikomu pa je.
Ni vsem na 8v 1.6 hdi vtrglo jermena pri 160k km. Marsikomu je.
Niso vsem na 2.0 tdi poknile glave. Ampak nekaterim so.
itd.

Glej če tebi ni to ne pomeni, da napaka ne obstaja. Če napake nebi bilo firme nebi šle v vpoklice. in dejstvo je da je mel n47 problem z ketnami (no ja verižicami). Dejstvo je da so za 1.6 hdi nardili preveč optimistični interval in so ga skrajšali, Dejstvo je da so pri TDI-ju 3x glavo spremenili, da bi dpravli problem pokanja. Dejstvo je da so na tsi ukinli ketno in šli nazaj na jermen.
Zakaj? valda da ne zato ker je vse delalo v nulo.

Tak da že nehajte bit užaljeni če ma "vaša" firma nek proble in nehajte sodit po primeru svojega avta. Treba je pogledat % okvar od prvega do zadnje motorja kaj jih nardijo. pa če je 20 ketn vtrgalo od 100000 narejenih motorjev recimo je to preveč. Sploh ko konstruktor reče, da ketna se ne menja ker je večna in jo skrije zadaj v 3pm. Tak da nima veze če ma avto 80k km ali pa 500k km.
Mater jebeni renaultovi 1.2 8v bencinerji na plin predelani so delali po 400k bp.

Daleč od tega, da bi bil užaljen... Samo ne moreš metat vzdrževanega in nevzdrževanega/prevrtenega v isti koš... Pa menjava ketne te pride cca 900 EUR. Torej malo dražje kot menjava zobatega jermena pri "ronomirani" znamki (citroena, kie in podobnega ne moreš primerjat z Audijem, MB-jem, BMW-jem...)... Zamenjaš na cca 180-200 000 prevoženih, pa imaš mir. če pa ti misliš, da mora avto brez vzdrževanja delat 500 000 km... ja.. ti časi so zdavnaj zdavnaj minili. Kdo je užaljen je pa tudi stvar debate, kajne? ;-)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Glej obračajte in iščite nevem kake izgovore. To še vedno ne spremeni dejstva da bi ketna mogla držat dobo motorja.
Ker "uradno" je tudi zaradi tega vgrajena. oziroma je to kao tista prednost zakaj ni jermena. Ker ne rabi vzdrževanja in zdrži motor.
V vsem ostalem je jermen boljši.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gatto