Vojna v Ukrajini 2

mirsi

Predator
4. jun 2014
9.221
-6.043
113
Razmere v nemškem gospodarstvu se slabšajo. Vzrok Trumpove tarife in še kitajska omejuje dostop do surovin.
Da bi pa na slabšanje vplivale visoke ceno energentov kar viša cene produktov in zmanjšuje konkurenčnost, in ker imajo konkurenti sedaj tisto poceni rusko energijo, kateri so se nemci odpovedali ---- To pa nikakor ne.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.503
3.459
113
Saj je bilo takoj jasno da Nemska industrija zivi od ruskega plina.

Poleg tega da so v milnem mehurcku dalec od realnosti.

Drugo pa to da so jih kitajci na realna tla postavili sploh v avtomobilski industriji. Nemška industrija je to kar je bila nokia preden je šla v zaton. Hoče se držati svoje stare rutine namesto da bi se prilagodila sodobnemu trgu. Za večji dobiček pa še seli industrijo v azijo.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
9.221
-6.043
113
Saj je bilo takoj jasno da Nemska industrija zivi od ruskega plina.
Avtorju zgornjega članka to še zdaj ni jasno, ko piše o vzrokih za padec nemškega gospodarstva, navaja namreč vse drugo, samo nekajkrat dražje energente ne.
Ali mu ni jasno, ali pa zgolj zganja propagando, da bi zakril neumnosti, ki jih počnejo naši in nemški voditelji.

Ampak če se spomnim par let nazaj, takrat ste skoraj vsi pozdravljali odločitev, da se EU odklopi od ruskega plina, nabijali, kako je škodljivo da je Nemčija odvisna samo od enega dobavitelja (kot da takrat ni bilo možno kupit energentov drugje po višjih cenah), Pa se veselili ob terorističnem napadu na ceverni tok, pa nabijali, kako ne bo ameriški plin nič dražji, pa kakšno napako je Merklova naredila, ko je kupovala plin od rusov, s katerim je nemško gospodarstvo lepo živelo.
In mislim da je večina tu še vedno enakega mnenja kot pred leti, vzroke za padec gospodarstva pa pripisujejo vsem drugim, samo zgrešenim odločitvam svojih politikov ne.

Ne, za politike in medije ni krivo, da smo manj konkurenčni, ker nimamo več poceni energentov, ki jih sedaj namesto nas kupijo Kitajci. in z dražjimi energenti izdelujemo dražjo manj konkurečno robo od drugih. :evil: :evil: :evil:

Danes dostokrat preberem, kako so Rusi sedaj vazal Kitajske, ker jim prodajajo poceni energente. Ko je pa EU od Rusov kupovala poceni energente je bila pa rusija naš vazal al kako to gre ? :evil::evil::evil:
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.575
1.331
113
Drugo pa to da so jih kitajci na realna tla postavili sploh v avtomobilski industriji. Nemška industrija je to kar je bila nokia preden je šla v zaton. Hoče se držati svoje stare rutine namesto da bi se prilagodila sodobnemu trgu. Za večji dobiček pa še seli industrijo v azijo.
hja trenutno povečujejo proizvodnjo ICE in začasno zapirajo proizvodnjo električarjev.....kot kaže se tud folk noče prilagodit sodobnemu trgu.
Ti, si se mu že prilalagodil ?
Proizvodnjo selijo pa že enih 40 let.
 
Drugo pa to da so jih kitajci na realna tla postavili sploh v avtomobilski industriji. Nemška industrija je to kar je bila nokia preden je šla v zaton. Hoče se držati svoje stare rutine namesto da bi se prilagodila sodobnemu trgu. Za večji dobiček pa še seli industrijo v azijo.
saj se hecaš......motorji z notranjim izgorevanjem ki jih kitajci uporabljajo so japosnki iz prejšnjega stoletja, kar se štromarije tiče bo pa čas pokazal kaj in kako

PS gledal reklamo za enga poševnookega suv a ki je oh in sploh in kopira infitija qx 80..stvar stane 30 jurjev infiniti pa se začne pri 80, pa če pogleddava joto bz4x popolnoma štromarska zadeva stane toliko, da nabaviš 2,3 kitajce brez težav

švabarija stavi na dizle in ti so zaenkrat še dost okej izbira ker hibrodov praktično nimajo. Jih pa ovirajo EUjevci s kretenskimi zelenimi ovirami to pa ja

tko da kdo koga kam postavlja raje ne bi
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.837
5.559
113
Bodo številke povedale, ki so vsako leto manj v prid EU avtomobilski industriji.
Biti v gospodarstvu je zajebano, vedno imaš kakšne izzive, ali je zakonodaja, ali so geopolitične težave, gospodarska kriza itd.
Vedno bodo šle stvari malo gor, malo dol in to je naravno, je pa res da bi vsi želeli da gredo stvari samo gor, ampak to tudi ni najboljše.

Tudi EU avtomobilska industrija bo našla neko svojo špuro, kot je v vseh dejavnostih iz katerih se je proizvodnja selila kam drugam,
pa ali je to bila mobilna tehnologija ali kaj drugega...