Udarec v blatnik nad zadnjo gumo- ali popravljati

IAmLost

Pripravnik
3. sep 2007
87
0
6
Ena večja mrcina je udarila v moj zadnji desni blatnik direktno nad gumo, ko je bil avto parkiran. Sedaj pa sem v dilemi- ali pustiti popravilo ali zahtevati zamenjavo dela. Pri zamenjavi me moti, ker bo zadeva rezana in ne bo nikdar več tako, kot originalno
aja, avto 5 let star, stroške pa plača zavarovalnica voznika mrcine

Kakšna ideja, izkušnje?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zamenjaj cel blatnik, ker če ne, ti ga bo rja požrla
smile-1.gif
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Ne vem kaj te tu moti, da ne bo avto več "original" ? Barvanje bo potrebno v vsakem primeru, tako da avto v nobenem primeru ne bo "original". A, če ti bo v motorju nekaj crknilo, boš dal tisti del popravljat in ne menjat samo zato, da bo avto "originalen" ?
grin1.gif
 

IAmLost

Pripravnik
3. sep 2007
87
0
6
vprašač sem v smislu rezanja zadnjega desnega dela avta
blatnika se drugač ne da zamenjat, če sem prav razumel
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Potem imaš verjetno tak kot jaz na 206-tki, ko je cela stranica avta v enem kosu
tongue-1.gif
Ni druge, kot rezat ven (ali pa ravnat če se da) in pobarvat. Jebesh ga, ne misliš raje na to, da lahko začne prej rjavet pa je.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.391
1.355
113
Lahko ti povem samo mojo izkušnjo: na ledni cesti "popravil" zadnji desni blatnik, ki ga je kasneje klepar popravil in ličar barval komplet desni bok. Vendar je treba reči, da desni vogal zdaj ni več tak kot je bil oz. je preprosto drugačen kot levi
rolleyes-1.gif
), pa mu ga prinesem in naj švasa, pa ma da je kot novo. Zaradi tega avto ne bi bil nič manj "originalen"...

Glede rje pa v nobenem primeru ne boš 100%.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Prilepi sliko da vidimo konkretno škodo. Potem se bo bolj dalo ocenit kaj storiti v tvojem primeru.
Lp
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.567
5
38
Se bojim vskae takšne nesreče ,če prav razumem gre zadnji blatnik tudi proti strehi.
Kleparji niso več takšni mojstri ,kot so bili včasih,ličarji so pa isti modeli.
Klepati blatnik pa ni problem če imaš za blatnikom prostor za to delo ,če se tam žæe začne streha ali kaj podobnega je pa bolj žalost.

Potem je še problem ,da ti ponavadi pod blatnikom uničijo izolacijo ali ti je sploh ne popravijo in ti tako tisti blatnik začne rjaveti.


Ne vem kaj naj ti rečem .Vse zavisi od natančnosti majstra ,ki ti bo izvajal popravilo
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Pravi mojstri avtokleparji se ne bodo ubadali s slovenskimi strankami, ki jim je že nepredstavljiv strošek 250 EUR za barvo + delo, in to pri komplet barvanju! Ne, važno je, da ima en lokalni Janez v njegovi vasi ceneje. Ali pa gremo hitro v Bosno.

Naš družinski prijatelj je avtoličar/klepar že 20 let na svojem, drugače že z več kot 30 leti izkušenj, zmeraj hodi na dodatna usposabljanja, pozna materiale, sestavine, negativne/pozitivne učinke, ko ga kaj vprašaš, dobiš gore informacij, in je garantirano eden takšnih, ki ne izpustijo avta iz delavnice, dokler ni tip-top. Naši avti so bili zmeraj pri njemu in pri tej odločitvi vztrajamo še naprej. Po končanem delu lahko samo poklekneš pred avtom. Lahko si tudi naprdneš, da bi imel to in ono (recimo več prozornega laka za večji sijaj), on ti pa bo skladno s stroko skušal stvar spraviti v realnost. Skratka, fleksibilen tip. Folk vozi k njemu še tiste traktorje iz začetka 20. st. za veteranska srečanja, samo da bo, kot se šika. Najdejo se tudi kakšen 60's original vespe ... Finta je v tem, da človeka pač zanima vse, kar se pelje in se da pobarvat.
smile-1.gif


Dela popolnoma sam in nikoli še nisem slišal komentarjev strank v smislu "včasih naredi ok, včasih slabo", kot to slišiš za celo kopico drugih v tej branži. To meni nič ne pomeni. Jaz hočem vedeti že vnaprej, kakšna bo končna kvaliteta dela na mojem avtu. On takoj ve, kaj bo treba narediti in kako se tega lotiti. Lahko ti zadeve uredi samo lokalno (pikica za pikico) ali v celoti. Odvisno, kaj želiš.

Je pa res, da zaradi pomanjkanja na domačem trgu dela večinoma za tujce, ki se vozijo - ne boste verjeli - tudi iz Francije, Italije nekam bogu za hrbtom v eno vas, za katero ne bi vedel, da sploh obstaja. Slovenci pa pač grejo k šalabajzarjem.

Tudi kolegu sem hotel zrihtati barvanje pri temu človeku, pa ni hotel. Je šel raje k lokalcu, tako da mu zdaj po dveh mesecih na vratih zija tako velik žepek kita, da lahko vanj vstaviš 2-evrski kovanec. Važno, da je bilo 70 EUR ceneje. Avto pa vreden minimalno 14.000 EUR.
crazy1.gif