Trojanski tunel - po dveh letih že neustrezen

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Javni sektor prav nič ne računa tega, toliko mimogrede.
bonk.gif


Kolikordober izračun prometa pa boš lahko naredil čez eno leto, ali pa raje dve (ni grozovito težko), ko bomo dobili dobre podatke o prometu skozi predor.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.944
1.099
113
www.adriamedia.si
Kdorkoli že računa, računa narobe. Tiste svoje planirane letne prirastke naj pomnožijo s 5, potem pa na konc za vsak slučaj še kakih 30% prištejejo.
Ceneje je zgradit dodatni pas kot met zastoje ... Število ljudi v zastoju * dolžina zastoja * cena ure dela * ...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Ceneje je zgradit dodatni pas kot met zastoje ... Število ljudi v zastoju * dolžina zastoja * cena ure dela * ...

A res? Za koga je ceneje?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
nekaj komentarjev na tvoj link:

italijani gradijo predore drugače kot mi. pri njih je primarna obloga zelo toga, sestavljena iz pol metra ali več armiranega betona. mi gradimo predore po t.i. novi avstrijski metodi (NATM), kjer je primarna obloga sestavljena iz 10-15 cm armiranega brizganega betona in sidrana s pasivnimi sidri, torej precej bolj fleksibilna. katera od teh metod je boljša, pa je še vedno predmet razprav.
skratka za nas bi bilo bolj aktualno, če bi imeli kake reference o širjenju NATM predorov (se bom pozanimal)
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.300
62
48
Bi se kar strinjal s sass-om, ker pri NATM so pasivna sidra dolga od 6m in naprej (v šentviškem predoru so 12m), tako da bi znala ta sidra kar konkretno otežit izkop pri širitvi predora.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pa uporabiš cevni ščit. Dražje bi bilo, a spet ne tako hudo.

Saj so morali prav šentviški predor že širiti. Res, da je bil prej samo raziskovalni rov, a vendarle.
Evo slika iz Šentvida.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.300
62
48
Lepo da si prilepil to sliko, na kateri se lepo vidi, da sidra iz raziskovalnega rova ne sežejo do cevnega ščita.

Torej, če bodo hoteli širiti šentviški predor, bodo morali ga širiti za najmanj 12 m
rolleyes-1.gif
. Toliko kolikor so dolga sidra, v nasprotnem primeru, bodo sidra dodatno obremenila cevni ščit, kar pomeni velika nevarnost rušenja hribine.

Zelo sekptičen sem, da bi na ta način bi bilo možno graditi na ta način. Konkretno za šentviški predor, za druge predore kot so naprimer Kastelec, Dekani ali pa za bodoče predore kot sta Cenkova ali pa Vodole, kjer praktično pasivnih sider ni, pa mogoče bi šlo.
cool-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Na ta način šentviški predor itak ni možno širiti že zaradi kavern, zato res odpade tam. Kje drugje pa najbrž ne. Sidra po mojem niso tako huda ovira, da ne bi šlo, sploh če bi potekalo tako kot v IT, torej meter na dan.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.106
752
113
zanimivo bi bilo videti primerjavo variant, na podlagi katere so se italijani odločili za razširitev predorskih cevi namesto za izgradnjo novih. ker takole na hitro bi rekel, da je razširitev cevi iz dvo- v štiripasovno precej dražja, kot pa izgradnja nove dvopasovne cevi. pri razširitvi imaš namreč praktično enako stroškov, kot če bi že od samega začetka kopal štiripasovno cev. potrebuješ enako količino podpornih ukrepov, obloge itd, edino izkopa je manj. poleg tega, če sta predorski cevi blizu skupaj, bi z razširitvijo cevi lahko ogrozil stabilnost sredinskega stebra med cevema.
po drugi strani pa z razširitvijo privarčuješ le v tem, ker ti na obstoječi AC ni potrebno delati priključkov na nove predore
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, kot sem rekel, zaradi neugodnega terena bi moral obvozno avtocesto, kamor bi šel nov predor, precej podaljšati, poleg tega je tam naokrog še nek nacionalni park.

Širitev naj bi stala manj kot 30 milijonov evrov, kar je gotovo manj, kot bi stala kaka druga varianta. Sploh če upoštevaš, da so naravovarstvene zahteve v Italiji kar visoke.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Šentviški predor še sploh ni narejen do konca, vi pa že bluzite o razširitvi.
bonk.gif

Počakajte tistih nekaj desetletij da bo odplačan kredit, potem pa bodo šele dobrodošle vaše "strokovne" ideje!
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.190
10
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik virtuoz pravi:
Šentviški predor še sploh ni narejen do konca, vi pa že bluzite o razširitvi.
bonk.gif

Počakajte tistih nekaj desetletij da bo odplačan kredit, potem pa bodo šele dobrodošle vaše "strokovne" ideje!
Po nekaterih info naj bi šentviški predor že v osnovi bil razširjen, čeprav je naročen dvocevni.
grims-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.395
1.356
113
Berem - in kaj vidim
hysterical-1.gif


Šentvid - Koseze, v gradnji od l. 2003, dolžina 5,55 km

Avtocestni odsek Šentvid - Koseze, dolžine 5,55 km, bo povezal gorenjski avtocestni krak z ljubljanskim cestnim obročem in ga s tem povezal s preostalim avtocestnim sistemom. Z njegovo izgradnjo in predajo prometu predvidoma v zadnjih dneh leta 2007 [...]
hysterical-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Malo si falil. Glej, kaj je pisalo na Darsovi strani novembra 2004:
evil.gif

Citat:
Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, je z gradbenimi podjetji SCT Ljubljana in Primorje Ajdovščina sklenila pogodbo za izgradnjo predora Šentvid na avtocestnem odseku Šentvid – Koseze. Pogodbena vrednost znaša 11,5 milijarde tolarjev, pogodbeni rok za izvedbo del pa je osemnajst mesecev od uvedbe izvajalca v delo.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.561
690
113
Letos je pisalo, da so hitrejši od planov.
stupid-1.gif


Srbi pravijo: Sve če to narod pozlatiti
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.561
690
113
Citat:
"Sanacija predorov na avtocestnem odseku čez Trojane in na primorski avtocesti bo predvidoma končana do prvega maja, skupna cena sanacije pa bo po dozdajšnjih dogovorih 750.000 evrov. Cena bo torej pol nižja, kot so bile prve ocene," je na današnji tiskovni konferenci povedal minister za promet Radovan Žerjav.

Po njegovih besedah pa sanacije ne bo plačal Dars, temveč se bosta do konca tedna o razdelitvi plačila dogovorila DDC, ki je bil nadzorni inženir gradnje, in izvajalec sanacije, to pa bo SCT. Za obnovo predorov se je sicer prijavila tudi nemška družba C.find. Obnovitvena dela na voziščih v predorih bodo potekala samo ponoči, med obnovo pa bo zaprta samo po ena predorska cev.