Trojanski tunel - po dveh letih že neustrezen

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.561
690
113
Citat:
Samo po dveh letih uporabe bo Dars prenovil cestisce v predoru Trojane, ker ob dezju ne dopusca vec hitrosti, visje od 60 km/h.



Vzrok naj bi bil v tem, da je vozna povrsina postala tako gladka, da visjih hitrosti ob dezju ne dopusca, poroca Dnevnik. Dars je potrdil, da bo promet na tem delu avtoceste nekaj casa oviran, del stroskov popravila pa naj bi nosil tudi izvajalec del, SCT, ki sicer trdi, da je svoje delo opravil dobro.

Na Darsu zagotavljajo, da bodo predvidoma v desetih dneh vozisce naredili bolj hrapavo, izvajalca del pa bodo poiskali v Avstriji, Svici ali Nemciji. V casu del bodo delne zapore prometa.



Slaba kakovost betonskega vozisca?

Hrapavljenje vozisca je po opravljenih meritvah potrebno le v predorih pod Trojanami, na drugih odsekih avtoceste pa ne. Na Darsu tovrstna popravila stejejo med redno vzdrzevanje predorov z betonskimi vozisci, neuradni viri pa trdijo, da vozisce po tako kratkem casu uporabe ne bi smelo izgubiti trenja, in opozarjajo na kakovost izdelave, se pise Dnevnik.



Objekti pod Trojanami imajo po podatkih Darsa sicer desetletno garancijsko dobo.




Več: http://www.dnevnik.si/poslovni_dnevnik//272835/



Spet bodo kolone.
jezen.gif


Kje so sedaj "Visoki standardi" in podobne puhlice
10.gif
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
SCT+DARS= zmagovita kombinacija kraje denarja in za en k. dela, no vsaj kar se naših cest tiče
grin1.gif
 

suicidal

Pripravnik
22. jul 2007
600
1
16
Center
Ne vem kako imajo lahko v Italiji (vsaj A4) na AC tako lep asfalt, grob po občutku, voda ne zastaja na cestišču in izpod gum se dviguje bore malo vode. Ko pa prideš na našo AC, vse šprica, bog ne daj kamiona prehitevat, ker nič ne vidiš, poleg tega je pa tako gladka, da je zihr drsalnica ko maximum na žlajfe stopiš (nisem še počel tega).
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Za vse je kriva politika, prejšnja in zdajšnja, ki SCT dopušča takšno kakovost dela. Seveda pa jim zelo paše, da denar ostaja v Sloveniji in da si nekateri polnijo žepe. Jebeš naše avtoceste. Narejene so slabše kot romunske, stanejo pa več kot neprimerno boljši izdelki v tujini.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.752
2.039
113
za šankom
ksz..

kje so sedaj tisti ki so zagotavljali da naše ceste napram hrvaškim nastajajo zato tako počasi ker jih gradimo kvalitetno
uf-1.gif
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
ksz

Jest se eno "malenkost" spoznam na sam beton in tehnologijo izdelave betonskih vozišč in sklepam, da ni vse ravno na plečih SCT-ja (sicer ga ne zagovarjam, ampak vsega res ne morejo biti krivi). Namreč, problem pri betonskih voziščih je, da za obrabni (to je ta, ki je viden, pod njim je še nosilni) sloj betona uporabijo drobljeni agregat eruptivnega izvora, ker je ostrih oblik in ker je zelo 'žilav' (uporablja se tudi za asfalte!). Keč je pa lahko v tem, da te frakcije ob drobljenju niso bile prane. Namreč, če je površina drobljenih zrn zaprašena (oz. umazana), se le-ta zrna v betonu obnašajo pravzaprav nasprotno od pričakovanega. Drsijo. Torej se ga tudi iz cementne paste enostavno iztrga.

Zakaj to pišem? Glede na to, da je bilo to konkretno vozišče narejeno v obdobju marec-april 2005, je torej agregat bil nadrobljen pozimi. Tedaj ga pa pri drobljenju ne perejo, torej, to je ena kost za glodanje.

Pa še ena kost za glodanje. Beton za obrabni sloj ni mešal SCT temveč so ga mešali v Kisovcu (Tebag, če se ne motim). No, sej receptura je res bila sct-eva, ampak kaj če...???
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.400
968
113
Obišči stran

Zakaj to pišem? Glede na to, da je bilo to konkretno vozišče narejeno v obdobju marec-april 2005, je torej agregat bil nadrobljen pozimi. Tedaj ga pa pri drobljenju ne perejo, torej, to je ena kost za glodanje.

Pa še ena kost za glodanje. Beton za obrabni sloj ni mešal SCT temveč so ga mešali v Kisovcu (Tebag, če se ne motim). No, sej receptura je res bila sct-eva, ampak kaj če...???


SCT je dal 10 let garancije. Kdo je bil njihov podizvajalec mene kot davkoplačevalca ne zanima.

ERGO: kriv je SCT.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Avstrijci imajo praktično vse avtoceste betonske!
Vem, da imajo na izbiro boljši material za izdelavo betona, pa vendar. Tam preplastitve po 5 letih uporabe niso potrebne. Če je težava res v pesku, naj ga za tistih nekaj kilometrov uvozijo iz Avstrije.

PS: Sem pa dobil odgovor na vprašanja, ki sem jih zastavljal pred nekaj časa na tem forumu glede nelogičnih omejitev v predorih. Sedaj mi je jasno.
 

Domzalcan

Vzoren Državljan RS
22. jul 2007
228
0
16
41
Domaležale
Po dežju se je najlepš vozit po Švicarskih tunelih, kjer imajo zelo dobro grobo cestišče... Kar se tiče nemčije avstrije pa jih raje nebi klical da grejo delat nov beton tm not...a-a
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Predvsem se mora počasi nekdo vprašati, zakaj je lahko SCT vedno "najboljša izbira". Možnosti so 3:
1. Res so tako nenadjebljivo dobri. Huhuhuhuhuhu...
2. Razpis je pisan njim na kožo
3. Neuradno so med razpisom seznanjeni s ponudbami ostalih in lahko svojo prilagodijo

Res me zanima, zakaj se veliki raziskovalni novinarji Dnevnika ne lotijo veliko večje Sove, ki seže daleč v preteklost in nas je stala milijarde (v EUR, da se razumemo). Morda se ne lotijo, ker so vpletene tudi prejšnje, njim ljube vlade?

Klinc pa takšni "neodvisni in raziskovalni" mediji.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:

Dež v predoru???
Predor ni vodoraven in pri dežju voda teče v predor - sicer ponavadi ene 200m ampak ker na začetku predora veliko ljudi bremza na 100 km/h (ali kolikor pač je) je ta del ravno najbolj kritičen. Poleg tega pa teče še iz avtov.
 
Nazadnje urejeno:

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Nimaš kaj bremzat v predoru. ker je pred njim in za njim omejitev 100km/h. Tempomat rulz.

Fotr slišal po radiu. da je že nabita omejitev 60 tam
bonk.gif
a je to res?

Kaj ku.rac, a je to sploh še avtocesta ali je naselje
stupid-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.631
14.329
113
avtocesta, po kateri voziš z naselju primerno hitrostjo in plačuješ cestnino. prva liga
smirk-1.gif