Trivaljni motorji in tresenje..

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.592
177
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Evo pa sem ga še jaz probal, ko so mi uturili kot nadomestni, nisem se niti poglabljal kaj vozim oziroma kaj sem dobil tako da je šlo bolj ali manj za presenečenje, med vožnjo. V prostem teku cisto malo trese, skoraj neopazno, po stranskih cestah je bil lepo miren, pospeski solidni, nič kar bi pomislil da gre za 3 cilindra. Prvo kar sem opazil da prepočasi dobi na obratih, tudi če ni v prestavi. Naslednji dan se peljem v službo, v konici in katastrofa od motorja. Večkrat je zatresel med pospeševanjem kot bi imel prenizke obrate, da matraš motor. Nato skoraj hitro menjam prestavo in pol sam zatuli, pogledam obrate skoraj 3k. Meni nič jasno, ker sem navajen voziti avto na 2000 obratih, ampak ta je kar tresel pri teh obratih. Nizje obrate nisem niti upal voziti, ker je samo znal še bolj zatresti. Tako da vsaka čast tistim, da lahko tak avto vozijo, si že predstavljam kako bo vsi nosilci razmajeni in vse skupaj ropotalo čez nekaj let. Načeloma sem šparovno nekje vmes odvisno od dneva, pri puntotu imam povprečno 6.4, pri temu pa kar 7.7, pa je bilo več zunanje mestne vožnje, pa je še vsaj 150kg lazji od puntota. Nimam problemov z menjavo vozil, ker vozim vse živo, ampak s temle se nisem nikakor ujel. Neverjetno koliko so me vibracije motile, še enkrat vsaka čast, kdor si ga kupi :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: as21

luka51

Guru
16. avg 2007
13.881
5.159
113
to je razlaga o malih turbo motorjih. ne pa o 3 cilindrih. Razen če si zaj.. in mislil tole
Drugače se pa 3 cilindri uporabljajo zgolj iz šparanja. na stroških izdelave, na teži in kao ekonomiji. Deinitivno niso tam zaradi mirnega teka in manj tresljajev.