Trese mi volan

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
50
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Zadnje čase opažam, da mi tam pri 120km/h začne malo rukat volan, potem pa to traja tja do 130 in potem neha. Pri manjših in večjih hitrostih tresenja ni prav nič čutiti. Mislil sem, da mam slabo centrirane gume, ki so bile tudi primerne za menjavo. Sedaj sem kupil nove gume, te so sveže centrirane, vendar problem ostaja. Je avto zrel za optiko, ali bi najprej pogledal kaj drugega?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
običjano je razlog prav guma. Zda če si menjal pa problem ostaja...hm ...je pa lahko več razlogov. Eden ki dvomim da je..je optika oz. ona ne bo tega rešila.

Kake feltne pa imaš? lite ali jeklene? Ker ena od opcij bi bila slaba (jeklena) feltna, ki bo tresla (prišla v resosnanco) ne glede na gumo ki jo gor (takor pimer smo imeli svoje čase mulci na Z 101, samo tam so bile feltne res 'dizaster')
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
50
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Gor mam lite feltne. Dejstvo pa je, da zadeva prej, ko sem mel zimski komplet (gume+jeklene feltne) ni rukala. To pomeni, da je skor ziher ena feltna mal kriva, a? A se tresenje čuti tudi, če gume zamenjam (spredej <--> zadej)?
Kako se ugotovi, če je feltna kriva? A je to samo na uč metoda, ali obstajajo kakšne naprave?
 
Nazadnje urejeno:

maggio

Fizikalc
19. avg 2007
1.704
1
38
Lj-bežigrad
vulkanizerji centrirajo gume in hkrati tudi vidijo če je feltna kriva oz. jajčasta
moje lite so bile malo jajčaste 2 kom in sem jih dal popraviti tko da je zdaj kul.

lahko je pa tudi tekalna površina gume zanič, kakšne bule?

ker če praviš da je bilo z prejšnjimi gumami ok. potem odpadejo razni amortizerji ,polosi, diski ipd..
 
Nazadnje urejeno:

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
50
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Bo kar držalo. Sem peljal nazaj in so rekli, da se na litnih feltnah velikokrat zgodi, da se nova guma pravilno usede šele po par 100 km. Včeraj, ko sem šel na probo ni nič treslo, videl pa sem, da so moralni na ponovnem centriranju kar precej motoviliti z utežmi.
Ampak kljub temu še zdaj malo trese, vendar pri drugi brzini. Itak moram zamenjat bremze spredej, pa bom čez ene 500 km dal še enkrat testirat.
 

felicita

Pripravnik
8. okt 2007
529
0
16
Gorenjska
Kupiš novo hondo, pa je
cheer.gif
 

matj

Pripravnik
5. nov 2007
59
0
6
živjo

če ti lahko malo ukradem temo, bi še jaz nekaj vprašal:
menjali smo gume iz zimskih na letne. gume so nove, jeklena platišča, avto je pa clio 1.2 l.2000. prej tega ni delalo, zdej se pa pojavlja, da v rahlih ovinkih volan malo "cuka". vulkanizer je vse scentriral, je pa rekel, da je ena feltna malo kriva. ta je šla potem na zadnjo os. v čem bi lahko bil problem? sedaj je prevoženih še približno 400km s temi gumami, pa ni še nič bolje. so krive gume ali tista feltna zadaj?

LP
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
KSZ

Koliko je lahko guma ekscentrična? Recimo meni so centrirali gume 3 krat, vse je OK, optika je super, na zimskih gumah ni bilo tresenja, tukaj pa trese. Danes sem za hec zavrtel zadnjo gume in vidim, kot da guma niha recimo za ene 3 mm. Je to preveč?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.392
1.355
113
Preberi si tole: http://www.ge39.com/pnevmatike.htm

Avtorju zgornje strani je problem rešil http://www.vulco.si/VULCO_SI,,servisna_mreza/kranj/jerala_dusan_sp_profil

Če avto ni BMW, podvozje najverjetneje ni krivo, ampak je fuč guma. Poskusiti gre zavrteti gumo na platišču in opazovati vrtenje, pri katerem poskusu bo najmanj "opletanja", če pa ne bo bolje, pa vrni gumo kot zanič.