TomTom vs. Sygic - mini test

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
TomTom VIA 125 vs. Wayteq x990 + Sygic Aura


Ker Wayteq kombinacija nekaj časa ni bila na voljo, meni se je pa mudilo, sem kupil omenjenega TomTom-a. Istočasno je bil na voljo spet Wayteq+SA in ker mi je RaGlaSI (www.wayteq.si) prijazno posodil svojega Wayteq-a sem obe napravi hkrati potestiral - možnost je bila, da vrnem TomTom-a in vzamem Wayteq-a + SA. Cenovno sta zadevi v istem rangu.

HW:
Obe napravi delujeta zelo kakovostno (ohišje ipd) s tem, da ima TomTom bolje skrito napajalno vtičnico (manj štrli). TT (v tej izvedbi) ima integriran nosilec, torej se vedno odstrani celotna naprava, pri Wayteq-u se sname lahko samo naprava, in nosilec ostane. Kar se mene tiče imata oba načina približno enako število prednosti in slabosti - vsekakor pa oba dobro držita.

Zaslon - opazna razlika v resoluciji, seveda v korist Wayteq-a, na soncu pa je nekoliko bolje viden TT - kar pa ne pomeni, da je Wayteq slab. Pri TT me je na začetku motilo, da je potreben kar precejšen pritisk, da naprava dotik registrira, Wayteq je precej bolj občutljiv. Kasneje se je izkazalo, da potreben močnejši pritisk ni nujno slaba zadeva - sploh če hočeš kaj pritisniti med vožnjo.

SW:
TT je namenska naprava - ob vklopu pristaneš v navigaciji in to je to. Pri Waytequ je potrebno pritisniti še ikono.

Oba programa uporabljata TeleAtlasove zemljevide, zato hudih razlik ni bilo. Vodenje je pri obeh razumljivo, v primeru da se skrene iz predvidene poti TT to zazna hitreje in hitro začne težiti z obračanjem. SA zazna nekoliko kasneje, vendar se hitreje sprijazni z novo smerjo, izračuna novo pot in ne zahteva več obračanja. TT rabi dlje časa, da se spijazni z usodo.
TT-jev zaslon med vodenjem je dolgočasen - ampak zares dolgočasen, pri SA se vidijo hribi itd - zato pa ima TT pri avtocestah celozaslonsko vodenje po pasovih. "Line asistenta" ima tudi SA, vendar so tiste puščice včasih slabše vidne oz. zelena premalo izstopa - če bi vsaj utripala.
TT ima zgledno vodenje po menijih, ikone so velike in razumljive. Če je ikon več, so ob strani puščice s katerimi se lista po ikonah. Pri SA so za izbiro na voljo gumbi, ki zavzemajo celotno širino. Če je gumbov več, kot je prostora na zaslonu, je treba zaslon premakniti tako, da se podrsa po zaslonu. In to ni dobro rešeno. Brez priložene palčke (stylusa) je to skoraj nemogoče narediti, saj je treba potegniti povsem do roba. Če se to naredi s prstom, se aktivira funkcija pod gumbom.

Zaključek: ker sem TT že kupil, sedaj ne bom menjal in če bi bilo obratno, tudi ne bi menjal. Nobena naprava ni slaba. TT je zaprt sistem, morda bolj "trotelziher", vendar tudi temu ustrezno dolgočasen. Sygic Aura ponuja kup bonbončkov, še posebej v kombinaciji z x990 (3D itd.). Poleg navigacije z avtomobilom, ponuja tudi kolesarjenje in pešačene - tega ta TT nima.

Oba programa bi lahko imela boljši slovenski prevod, še posebej to velja za menije pri SA in za vodenje pri TT. Tudi ženski glas pri TT ni ravno najprijetnejši.

PS: marsičesa nisem sprobal...
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.321
657
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Lep opis, vendar bi jaz dodal samo še tole:

- Če te TT razočara, nimaš kaj narest, se pač sprijazniš in upaš na boljše cajte (Linux Power)
- Če pa te razočara Sygic Aura, ni problema, lahko z nekaj truda zamenjaš navi software in presedlaš na kaj bolj uporabnega. WayteQ ti ponuja veliko opcij (WinCE power). Ena najboljših sta seveda iGO Primo ali iGO8...

Sicer pa, ker je tema TT vs SA, seveda ničemur ne oporekam in se z vsem napisanim strinjam.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Vendar za to nima specialnih kart a ne, tako da si primoran uporabljati avtomobilsko karto.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Enako kot Sygic - uporablja zemljevid, ki pride s programom. To pa je v obeh primerih TeleAtlasov, ki je namenjen predvsem cestni navigaciji. Za silo verjetno gre, predvsem v mestih, kdor pa veliko kolesari in/ali pešači itak ne posega po avtomobilskih navigacijah. Če že zaradi drugega ne pa zaradi relativno kratkega trajanja akumulatorja in neprilagojenosti na vremenske razmere.