Tezava s praktično novim skuterjem Aprilia

casio

Pripravnik
19. nov 2014
528
15
18
Ojla,
Za dušo sem si sel kupit skuter, ker za kaj več nimam izpita. Gre za Aprilio sr50 letnik januar 2017, vodno hlajeno kupljeno od prvega lastnika. Prevoženih ima 700km in je večinoma stala v garaži. Nov akumulator je bil kupljen letos.
Gre se za to, da motor grozno težko vžge. "Hladen" zagon zgleda tako, da moraš gumb za start držati nekje 10 sekund in obenem imeti obrnjeno ročko za gas da sploh zastarta. Na "kurbel" vžge po nekih 6ih poskusih. Topla vžiga recimo, da takoj, se pa dogaja da takoj nazaj crkne in moras ponoviti vajo. "Štant gas" sem dvignil, ker mi je crkoval na semaforjih in je sedaj bolje. Blokade so bile odstranjene baje samo iz izpuha pri prejsnjem lastniku.
Je to normalno pri skuterjih?

Ps. Naj še omenim, da prijatelju z istim motorjem isto to dela kot meni, drugemu z Piaggiotom pa mnogo hitreje kresne.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Za začetek poskušaj zamenjati/očistiti svečko, morda celo nekoliko zmanjšati razmak med kontakti.
Poseg v uplivnjač ( frgazer ) je nekoliko bolj zahteven, če tega še nisi poskušal, predlagam obisk kakšnega strokovnjaka, lahko tudi 'garažnega'.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.035
2.356
113
Če topel vžiga potem preveri elektronski čok. Čeprav gre za skoraj nov skuter bi lahko ravnotako odpovedal. Sem ga ravno prejšnji teden menjaval na SYMu, ki ni vžgal 2 - 3 minute, ko je bil hladen. Menjal čok in vžge v sekundi. Lahko preveriš tudi tako, da daš roko pred dovod zraka v filter za zrak (zapreš dovod zraka). Če vžge bolje je verjetno čok.
 

casio

Pripravnik
19. nov 2014
528
15
18
Motor je na vplinjač ja.
Pojma nimam kaj bi lahko bilo. Servisa se izogibam, ker po prebranih mnenjih s forumov vsi na veliko nategujejo. V torek sem nalil novo olje ter bencin. Zdi se mi, da sedaj, ko se veliko vozim vžiga lepše in sicer v 2-3 sekundah(s tem, da malo zavrtim ročko za gas in jo držim). Topla vžge s tem, da ko vžge takoj dodam malenkost gasa.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113

casio

Pripravnik
19. nov 2014
528
15
18
Kot sem že omenil ima prijatelj isti motor samo en mesec starejši in prevozenih 1500km in ima identične težave.
 

casio

Pripravnik
19. nov 2014
528
15
18
Takole:
Bil pri dveh uradnih serviserjih. Prvi je pogledal motor in rekel, da imam verjetno kje svinjarijo noter, ker je skuter praktično nevožen. Njegova priporočila so naj se čimveč vozim in obvezno tankam 100ko. Avtomatski čok dela povesem ok je preveril.
Drugi servis pravi, da je to povsem normalno in naj neham jamrat.

Toliko o tem...
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Takole:
Bil pri dveh uradnih serviserjih. Prvi je pogledal motor in rekel, da imam verjetno kje svinjarijo noter, ker je skuter praktično nevožen. Njegova priporočila so naj se čimveč vozim in obvezno tankam 100ko. Avtomatski čok dela povesem ok je preveril.
Drugi servis pravi, da je to povsem normalno in naj neham jamrat.

Toliko o tem...
100 oktanski bi naj rešil ... kaj? Tvojo denarnico?
Dizo imaš zamašeno in dokler je ne odmašiš, pač ne bo vžigal, stal na štantgasu in šel normalno. Kot mulci smo se s tem igrali pri 12-ih. Orodje v roke, pa se uči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

casio

Pripravnik
19. nov 2014
528
15
18
Ko vžge enkrat gre, ko šus brez cukanja, brez da bi ga karkoli morilo in normalno kadi. Tudi na štangasu lepo prede. Na začetku, ko ga vžgeš se že sliši, ko skoraj kresne(verjetno, ker je še bencin v vplinjaču), potem pa vergla z dodanim gasom in vžge.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Če smo glih pri moto servish: Moto Tim Maribor - Belokranjska. Peljem na servis pred poletjem in poleg rednega servisa prosim, da pogledajo zakaj trokira in zakaj nima nobene moči in hitrosti, pa fergazer naj sčistijo. Ga dobim nazaj še isti dan, servis 70+€ od tega 3 olja (motor, menjalnik, zavorno) cca polovico. Motor trokira enako kot prej. Pravijo, da je kriv bencin in naj NIKOLI ne tankam na Petrolu - mimogrede skuter že več let tankam izključno na Petrolu in ni bilo nikoli nič narobe.
Da skrajšam, zadnjič po tretjem tanku goriva, ko še ni bilo boljše, se malo poglobim in vidim, da je cev za zajem zraka v filter pritisnjena na ohišje in valjda ne vleče dovolj zraka - pogledam še filter zraka, ki je bil usran do amena.

Tako, da kaj naj rečem - iščem kozolčarja za naslednji servis. :cool: