tesnenje visokotlačne črpalke VP37 DIY

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
..torej če se bo kdo igračkal ,...torej črpalka pušča gorivo na gornjem pokrovu, zadeva je moteča ker smrad pride v notran jost avtomobila, dogaja se ponavadi ob hladnješij dnevih , ponavadi samo pri zagonu motorja potem med vožnjo sicer poneha. Na servisu je kar drago ker ponavadi demontirajo celotno črpalko in jo celotno predihtajo. Sicer ne naredijo veliko več,.menjajo še semering, da se naredit doma saj tesnila stanejo euro ali dva...najprej je potrebno celo črpalko oprat da nam ne pade umazanija v notranji del
2106447-IMG-20141006-00284.jpg
 

Priponke

  • 2106447-IMG-20141006-00284.jpg
    2106447-IMG-20141006-00284.jpg
    96,8 KB · Ogledi: 856
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zgoraj na pokrovu so trije vijaki ki se odvijejo z torx, eden pa je varnostni (vidi se na sliki na vogalu), tega idelamo v par minutah sami ali pa si ga izsposodimo
2106454-IMG-20141006-00285.jpg
 

Priponke

  • 2106454-IMG-20141006-00285.jpg
    2106454-IMG-20141006-00285.jpg
    86,5 KB · Ogledi: 776
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ker imam obe tesnili snamem tudi osrednji del črpalke. Ker se z pomikom srednjega dela nastavlja tudi količina goriva je potrebno označit pozicijo kaj se vidi pri kablu. Enostavno z ostrim izvijačem naredimo ris da pri sestavljanju črpalke le to damo na isto pozicijo. Če tega ne storimo lahko spremenimo količino vbrizga.
2106456-IMG-20141006-00288(1).jpg
 

Priponke

  • 2106456-IMG-20141006-00288(1).jpg
    2106456-IMG-20141006-00288(1).jpg
    72,5 KB · Ogledi: 691
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
sneti pokrov osrednjega dela, vidi se precej rje po nekaterih deli kaj je posledica vode v gorivu vendar se da odstranit i izpihovanjem ker je samo površinska rja
2106463-IMG-20141006-00289.jpg
 

Priponke

  • 2106463-IMG-20141006-00289.jpg
    2106463-IMG-20141006-00289.jpg
    95,2 KB · Ogledi: 896
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ker imam obe tesnili menjam še spodnjo pod osrednjim delom črpalke, naležno površino očistimo z finim vodobrusnim papirjem
2106465-IMG-20141006-00292.jpg
 

Priponke

  • 2106465-IMG-20141006-00292.jpg
    2106465-IMG-20141006-00292.jpg
    71,7 KB · Ogledi: 731
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
nova tesnila, pokrov ohišja
2106469-IMG-20141006-00294.jpg
 

Priponke

  • 2106469-IMG-20141006-00294.jpg
    2106469-IMG-20141006-00294.jpg
    94,8 KB · Ogledi: 682
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
montaža,,,tesnila na robovih namažemo z mastjo da ne padejo iz ležišča ko obrnemo pokrov črpalke. Po menjavi tesnil je črpalka popolnoma suha
2106472-IMG-20141006-00295.jpg
 

Priponke

  • 2106472-IMG-20141006-00295.jpg
    2106472-IMG-20141006-00295.jpg
    98,6 KB · Ogledi: 744
Nazadnje urejeno:

bero1

Fizikalc
2. sep 2007
2.881
96
48
mb+ -20km
Da si sposodim malo tvojo temo.
Na opel vectri 1.9 cdti 120 PS letnik 2004 mi spušča pumpa, ne vem kje. Kje na štajerskem koncu dihtajo te zadeve, pa da ni "Korenjak"?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
opereš z čistilom za zavore da osušiš pa se lepo vidi kje pušča. V vranjskem je Bosch servis ali pa Kamnik
 

bero1

Fizikalc
2. sep 2007
2.881
96
48
mb+ -20km
Sem ga imel na enem servisu na Ptuju. Oni bi celo pumpo dol vzeli, pa potem naprej.
Potem tak veš, kaj sledi-zamenjava seta zobatega jermena, stroški v nebo. Tega pa sem zamenjal lani.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.917
5.192
113
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
Da si sposodim malo tvojo temo.
Na opel vectri 1.9 cdti 120 PS letnik 2004 mi spušča pumpa, ne vem kje. Kje na štajerskem koncu dihtajo te zadeve, pa da ni "Korenjak"?
Golob Zg. Plskava
pumpa gre dol. Drugače je nemoreš raztavit.
Jermena komplet ni treba menjat.... Zakaj bi?
 
Nazadnje urejeno: