Subaru bo šel najbrž pod toyoto (že nekaj časa so največji posamezni lastnik znamke), pri nas sploh ne vem če jih bodo še prodajali, ker z EU trga se uspešno eliminirajo že zadnijh 20 let. Tudi če bodo šli dalje v EU, bodo nek specialen toyota podbrand. Skratka doba kvalitetnih subarujev, ki se jih je še dalo popravljat je bila preden so začeli operirat z dizli in CVT menjalniki (govorimo 20 let in vsaj 300k km nazaj). Torej karkoli novejšega kupit je bolj kot ne visok strošek za neko srednjo kvaliteto, deli so dragi in nedobavljivi.
10 let star subaru je precej bolj rizičen nakup kot neka znamka ki je prodala 10x, če ne celo 100x več vozil (hyundai, vag). Če ima kdo statistiko prodaje zadnjega leta/dveh sem 100% da je vsaj 5 kitajskih znamk bolj uspešnih pri nas, tako da se ve kam subaru žal gre.
Glede pogona, subaruji niso več konkurenčni odkar so šli na CVT menjalnike. Ne samo da so katastrofa od kvalitete, imajo tudi izredno zanič učinkovitost prenosa, pa pregrevajo se precej bolj od klasičnih avtomatikov pod robnimi pogoji. V EU zaradi ekofašizm omejitev imaš tako z avtomatikom 4x4 samo na papirju, ker motorne opcije, ki so na voljo (več ali manj samo 2.0 anemični boxer atomsferc) enostavno niso sposobne dozirat navora na kolesa. Že manjši klanček niso sposobni speljati na offroadu brez da nebi menjalnik javil overheatinga oz. se enostavno ustavijo z gasom v podnu (tudi lastnost večine dual-cluth menjalnikov, ampak o tem ne govori ta tema). Tako da če že kupuješ novejšega subaruja, obvezno ročni menjalnik.