Strgana veriga...

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Menjava motorja je kar proces. Jaz bi za sebe popravlal.
Eni majo predstavo, da dobiš drug motor. Starega ven in novega not. Dve tru urce dela.
Realnost je pa taka, da dobiš praviloma nekompletn motor na katerega moreš vse premenjat iz starega. Ponavadi slečeš vse do bloka. Kabli so porezani, kaki senzorji polomleni, itd, šob ni, turbota ni. Čeje pa komplet pa plačaš konkretno 4 mestno cifro.
Še imaš zanje in prakso gre ta menjava brez problema v enem do dveh delovnih dni. se pravi maksimalno 16 ur dela, v večini primerov veliko prej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

shift

Guru
20. jul 2007
9.717
2.011
113
za šankom
Še imaš zanje in prakso gre ta menjava brez problema v enem do dveh delovnih dni. se pravi maksimalno 16 ur dela, v večini primerov veliko prej.
Največji haklc tukaj jaz vidim, da nikdar ne veš kaj si vgradil notri, tudi jaz bi zadevo rajši popravil, sploh, če pogledaš koliko so rezervni deli cenejši v Nemčiji recimo
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Jah...to je vsakemu 2T freaku (like myself) jasno....

Tomos APN4 Tomos Racing Gilera Runner.... če si bremzal z mašino dol po klancu je blo pametno na kratko pumpat gas na kakih 5-10sekund...

Tehnika naroda :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

piagolo

Guru
22. nov 2009
6.089
3.033
113
Nekateri 2T so opremljeni z rezervoarjem 2T olja in se mažejo tudi na dolgih spustih. Mešanico si torej pripravljajo sami.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Že že.....sam vseeno rabiš poplaknit z plunkom bencina da se lepše namaže.

Pumpa ponavadi dozira v eno točko....
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.664
727
113
Se strinjam, sam menjam olje na dizlu med 15 do 20 k km, če pogledam strošek me olje in filter plus delo pride manj kot poln tank nafte
Se strinjam, pa pravo olje ..... sem ravno v četrtek v svojega, ki je imel olje Shell pač odobreno za moje znamke, pa vem, da ni najboljše, pač menjal na Motul ustrezne specifikacije, odobreno od proizvajalca vozila, vendar ga ta nekako ne tlači na uradnih servisih noter, razen, če ga stranka sama nabavi......

Se sedaj spet ponovno čudim, zakaj je avto, ko mrzlega vžgeš tako tiho, nič ne nabija in res dela že mrzel perfektno, prej z Shelom, je pa nabijal, dokler se ni segrel, potem je tudi ta utihnil. Skratka so male razlike in se že po zvoku sliši, če res poznaš svojo mašino....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Dobro različna olja se včasih bolje obnesejo v različnih masinah...

Sam zdej razen če nisi dajal Motula 300V (estri) me bolj težko prepričaš da je Shell (GTL) slabši od povprečnega Motula (Hidrokrek sintetika) :)
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.664
727
113
Klasdičen Motul 8100 x- clean + sae 5w-30 LL04 specifikacija proti Shell spakiranem za BMW 5w30 ll04.

Razlika slišna vsakemu laiku, pa nisem edini, ki je to menjal.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gr3Ga23 in Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Pomojem je razlog v tem da Shell ne daje molibdena v svoje formulacije....molibden se sicer primarno uporablja za nižanje porabe (Fuel efficient-FE olja)...je pa po raziskavah tudi zelo dober za nižanje obrabe verige

Bmw LL-04 5w30

Motul X-Clean EFE 5w30
 
  • Všeč mi je
Reactions: matofill

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Al si pa pri menjavi olja uporabil boljši oljni filter....

Eni filtri nimajo nepovratnega ventila....ko ugasneš motor....potem vse olje steče iz galerij nazaj v karter.... In ko mrzlega prižgeš pač ketna rožlja dokler ne napumpa olja in hidravlični napenjalec ne napne kletne
 
  • Všeč mi je
Reactions: matofill

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Tale manjko nepovratnega ventila je povzročil generalko na km.traktorju, ker se je lastniku fickalo da lučka za.olje sveti nekaj dlje časa.po vzigu. Je pa res da je trajalo nekaj mesecev od.menjave olja..
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.593
113
Tak filter je nujno rabil yugo 45. Očitno je tehnika in sposobnost konstruktorjev motorjev ostala na dokaj istem nivoju iz tistih časov.