start&stop in električna ročna zavora

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Če ti el ročno sam spušča potem seveda ni problema.

(če imaš hill hold, ki ni vklopljen in zategnjeno ročno potem pomeni to zategnjena ročna).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Spelješ že spelješ..samo kako?

Električna pozna samo dve poziciji..do konca zategnjena, ter spuščena. Speljevat s tako zadevo, kjer si brez očutka je bolj tako tako...

Za moje pojme mora bit tu zraven obvezno 'hill hold' oz. kakor kdo poimenuje to pomagalo.

Večina avtov z električno ročno jo sama popusti, ko zazna speljevanje. Zategneš, potem pa spelješ. Včasih ni čisto 100% nežno, ampak vedno bolje kot 95% voznikov z navadno ročno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Če ti el ročno sam spušča potem seveda ni problema.

(če imaš hill hold, ki ni vklopljen in zategnjeno ročno potem pomeni to zategnjena ročna).

V katerm avtu pa se da hill-holder izklopit? Da ti ne mešaš z auto-holdom?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Saj verjetno je ista kakica.

VW (kakorkoli se že imenuje) ima gumb za vklop držanja avta ko stojiš na mestu. Če ga pustiš vklopljenega, ko avto ugasneš, potegne še ročno..ki se nato tudi sama sprosti ko spelješ.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.964
812
113
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Avtor teme zateguje pri vsakem zaustavljanju, pred semaforji in podobno in moti ga, da avto v teh primerih ne zna sam zategniti ročne. Kapiš? Ti pa govoriš o parkiranem vozilu, ne pa zaustavljenem sred ceste ...

Avtor teme ne zateguje ročne ob vsakem ustavljanju - ne vem od kje vam ta ideja :p
Zgresil ste point originalnega psota - mene moti, da se avto ob zelo podobni situaciji različno obnaša:
- ko ga parkiram in ugasnem (pa pustim v prestavi) avtomatsko zategne ročno (sploh nimam izbire)
- ko mi pa ugasne zarad start&stop (in avto ni v prestavi) mi pa ne zategne ne ročne in ne "hill stop/assist" (al karkol ste zadevo poimenovali). Renaultov "hill assist" drži mislm da 3s - potem spusti in avto spet leze.. pa se to ne vem ce ne deluje samo ob prizganem avtu

Lahko, da mam previsoka pričakovanja pa napačno logiko ampak pricakoval bi, da zaradi start stop ugasnjenega vozila je le to tudi zabremzano - zdej al to naredi z "hill assist" alpa z avtomatsko rocno - je meni vseeno.. dejstvo, da scenic (btw. govora je o scenicu in ne kadjarju - tko da nimam kej RTFM
evil.gif
) tega ne naredi je zame konstrukterski/programerski fail.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Saj verjetno je ista kakica.

VW (kakorkoli se že imenuje) ima gumb za vklop držanja avta ko stojiš na mestu. Če ga pustiš vklopljenega, ko avto ugasneš, potegne še ročno..ki se nato tudi sama sprosti ko spelješ.

To je auto-hold. Dela tudi na ravnem oz je njegova funkcija, da avto ne začne lezt, ko je ustavljen. Hill-holder dela smo po klancu navzgor, pri speljevanju. Nima gumba. Pri enih avtih dela avtomatsko, pri enih ga je treba sprožit (recimo z močenšim pritiskom na stopalko zavore).
Pa vsaj meni je auto hold nadležen, ker ponavadi prehitro prime, pa se ne da lepo ustavit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ncnifrej pravi:
Citat:
Uporabnik matej_ pravi:
Avtor teme zateguje pri vsakem zaustavljanju, pred semaforji in podobno in moti ga, da avto v teh primerih ne zna sam zategniti ročne. Kapiš? Ti pa govoriš o parkiranem vozilu, ne pa zaustavljenem sred ceste ...

Avtor teme ne zateguje ročne ob vsakem ustavljanju - ne vem od kje vam ta ideja :p
Zgresil ste point originalnega psota - mene moti, da se avto ob zelo podobni situaciji različno obnaša:
- ko ga parkiram in ugasnem (pa pustim v prestavi) avtomatsko zategne ročno (sploh nimam izbire)
- ko mi pa ugasne zarad start&stop (in avto ni v prestavi) mi pa ne zategne ne ročne in ne "hill stop/assist" (al karkol ste zadevo poimenovali). Renaultov "hill assist" drži mislm da 3s - potem spusti in avto spet leze.. pa se to ne vem ce ne deluje samo ob prizganem avtu

Lahko, da mam previsoka pričakovanja pa napačno logiko ampak pricakoval bi, da zaradi start stop ugasnjenega vozila je le to tudi zabremzano - zdej al to naredi z "hill assist" alpa z avtomatsko rocno - je meni vseeno.. dejstvo, da scenic (btw. govora je o scenicu in ne kadjarju - tko da nimam kej RTFM
evil.gif
) tega ne naredi je zame konstrukterski/programerski fail.

Nelogično pričakovanje. Start-Stop je samo, kar ti pove njegovo ime: ustavi/zažene motor.
Renault nima auto holda, če bi ga imel, bi ga lahko vklopil.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.346
3.439
113
Pomaga speljevanje z dodajanjem plina.
Če ga hočeš speljati samo z popuščanjem sklopke ne popusti lepo zavor.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Start&Stop ali iStop ali kakor se ze imenuje... Deluje takrat, ko stojis na zavori... Ko spustis zavoro, se motor spet zalaufa. Razen ce vmes das v prosti tek... Lahko potem spustis zavoro, brez da bi se motor zalaufal... Vsaj tako deluje pri avtomatiku...
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.283
124
63
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Start&Stop ali iStop ali kakor se ze imenuje... Deluje takrat, ko stojis na zavori... Ko spustis zavoro, se motor spet zalaufa. Razen ce vmes das v prosti tek... Lahko potem spustis zavoro, brez da bi se motor zalaufal... Vsaj tako deluje pri avtomatiku...

Ja. In recimo golf alltrack je to sposoben narediti desetkrat v minuti, če se vmeš pomikaš za kakšen meter. Ker je pa ta super funkcija povezana z deklarirano porabo, se ga pa po defaultu ne da izključiti in se ob vsakem zagonu postavi nazaj. In sem se navadil, da ga ob zaviranju pred prvim semaforjem izključim
wink-1.gif
. Pa tudi na servisu ga baje ne morejo oziroma ne smejo izklopiti. Na ročnem menjalniku to dela bp, ugasne pač takrat, ko daš v prosti tek in spustiš sklopko. Pri DSG pa ne gre tako enostavno. Ugasne dejansko še pri neki minimalni hitrosti in tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti. Samo tisti gumb, ki se pa ob vsakem ponovnem zagonu motorja spet izključi. Ročna zavora in autohold se pa vedno izključita sama, edino avto včasih malo zagode, če prehitro pohodiš gas... Aja, če imaš pa odprta voznikova vrata (verjetno tudi ostala), potem pa zavora ne spusti.

Jernej
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.353
1.733
113
S&S ti lahko permanentno izklopi MTL.
Jaz sem se ga navadil ugašat, ker če ga izklopiš, ga izklopiš v celoti. Je pa res nadležen z DSG jem.

Fajn bi blo ko bi sedalo samo nastavit, da je privzeto ugasnjen. Ampak žal ne gre.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Pri drugih avtih je... pri VW verjetno tudi...

Ko S&S / i-Stop sistem ugasne motor, ga ugasne, ce je izpolnjenih kar nekaj pogojev... med drugim tudi temperatura motorja, notranja in zunanja temperatura, zaprta morajo biti vsa vrata, voznik mora biti pripet, kolesa so obrnjena naravnost,... Motor se ustavi v takem polozaju, da omogoca cimlazji zagon

technology_env_i-stop_en_2nd-row_img.ts.1602150248477500.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
tudi nežno pritiskanje na zavoro ga ne more preprečiti

Pri meni pa, res pa da je potrebno dobiti malo občutka za to. Možno da je pri dizlu kaj drugače, sam imam 2.0 TSI z DSG.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
ksz.

audi letnik 2013 ima start stop tudi povezano s tem koliko pritisneš na stopalko, tako imaš nadzor kdaj se izklopi in kdaj ne, gre pa pri ss na audiju za kar nekaj dejavnikov ki se morajo skladati da sistem sploh deluje, na Renaultu sem imel občutek da samo da se je ogrel motor je ugašal.

hill holder je imel prejšni avto(mercedes) boljši in je tudi speljal lepše, pri audiju sicer deluje ampak spelje grše, prehitro zleze nazaj, dodati moraš veliko več gasa. Mercedes je bil sposoben speljati na res hudem klancu čisto po polžje brez da bi imel občutek da bi lahko zlezel nazaj.
Moram probati če spusti ročno sam če jo vklopim brez načina avtomatske ročne, mislim da ne...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Moja renojevska kantica ki ima S&S sitem avta ne ugasne: če je avto v prestavi in imaš stisnjeno sklopko, če baterija ni dovolj napolnjena, če je notranja temperatura previsoka glede na nastavljeno...