Samo primer
Gradnja Bohinjskega predora je bila impresiven projekt, največji zalogaj pri gradnji bohinjske proge, povezave med Trstom in notranjostjo. V tistem času je bil to največji infrastukturni projekt v celi monarhiji. Leta 1901, že po začetku gradnje, je bil v avstrijskem parlamentu potrjen finančni načrt, ki se na koncu – kljub vsem pripetljajem, vdorom vode in pododbno – ni podražil niti za en goldinar. – Janko Boštjančič
www.24ur.com
Gradnja Bohinjskega predora je bila impresiven projekt, največji zalogaj pri gradnji bohinjske proge, povezave med Trstom in notranjostjo. V tistem času je bil to največji infrastukturni projekt v celi monarhiji. Leta 1901, že po začetku gradnje, je bil v avstrijskem parlamentu potrjen finančni načrt, ki se na koncu – kljub vsem pripetljajem, vdorom vode in pododbno – ni podražil niti za en goldinar. – Janko Boštjančič
123-letna železna dama spet na tirih: Madžari prebudili Triglav | 24ur.com
Zgodaj zjutraj, ko se gosta megla še zadržuje nad vasjo Kemence ob madžarsko-slovaški meji, roke petih pridnih mož že nalagajo drva v parno lokomotivo. Zakuriti morajo ogenj, da segrejejo vodo v kotlu, ki bo poganjala vlak po tračnicah ozkotirne proge. Ko ogenj počasi golta drva, se iz hladnega...
