Slovenske železnice

tony

Guru
23. jul 2007
10.726
1.825
113
a) Potem je občutek krivice le še večji...

b) Najbrž samo, če pijan vozi vlak... Večkrat?
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
16.457
9.592
113
Testira meje, preden ga sprocesirajo :cheer:

"Ali je nekdo iz foha in se komu maščuje ali pa opozarja na res slabo stanje proge in je samo vprašanje časa kdaj bo kakšen potniški vlak (na Bohinjski ni tovornih) zares iztiril v graben."

This. Tole s kretnico je verjetno nekdo iz foha. Ali odpuščeni iz zamere ali zaposlen iz zamere, ker ga šikanirajo tako ali drugače ali pa opozarja na slabo stanje v SŽ na miljon področjih, pa je vedno preslišan, denar pa firma stran meče z rudarsko šaflo...

Za Ruse/nezemljane/domače teroristeTM se zdijo naše železnice preveč brezvezne, unsexy in nepomembne. Kot avtobusi v ameriki, ki jih še i. teroristi ne šmerglajo... Držimo pesti, da tako tudi ostane :sprasujemse:
Tvoje trditve bazirajo na prepricanju da so nase zeleznice brezvezne. Ker pac nimas vseh podatkov (kar je normalno in zazeljeno). Nase zeleznice so izjemno zanimive. In zato je zelo naivno govoriti o odpuscenem pijancku.
 

borelij

Pripravnik
20. feb 2008
108
17
18
Mene moti da se je EU oz. moj denar zapravljal za take bedarije kot je GSM-R od katerega ni nobenega efekta. Recimo če so vlaki ves čas online bi SŽ vsaj zamude lahko redno osveževale, pa se osvežujejo ročno preko vnosa prometnika v obrazec. Smešno ane?

Bazne za GSM v kontejnerjih sploh ne rabijo klime in se hladijo pasivno oz. večina baznih za 4-5G omrežja je itak standalone enota. Oddajniki oz. bazni stolpi se pa ponavadi uporabljajo za več namenov in FM, Tetra, ostale zveze (včasih še oddajniki za TV) so moči par kW (vsaka frekvenca svoj oddajnik, torej se kW seštevajo), zato kontejner in zato klima.

Zakaj rabi 100W (=moč ene klasične žarnice) oddajnik kontejner in hlajenje s klimo, lahko pa ti razložiš. In tudi zakaj ni na tak oddajni stolp obešen še nek komercialen komunikacijski sistem tudi.
disklajmer: o GSMR vem res veliko


Neki efekta pa je od GSMR vseeno ... samo moraš kakšno stvar prebrati in ne sam delati zaključkov.
Vlaki drugače niso online, ker se SŽ ni odločila za nakup te funkcionalnosti ($$$). Imajo pa GPS sprejemnik in točno lokacijo, vendar se ne pošilja v sistem, lokacija je rešena drugače, preko GSMR.

Projekt je bil financiran iz EU sredstev in Slovenija je (vsaj 2014) bila prejemnik in ne plačnik, tako da je šel tvoj denar za druge bedarije ...

Res pa me zanima tale perpetum mobile izračun, kako bazne ne rabijo klime? Si pomislil, da proizvajalec predpiše delovno področje temperature? In da je oprema načrtovana za delovanje 20+ let? .. v Nemčiji imajo GSMR od 1999.
In da je v kontejnerju še kakšna druga oprema? Aja, pa oddajna moč GSMR bazne postaje je slabih 60 W na oddajno-sprejemno enoto, da boš lažje izračunal ...

Je pa tik pred začetkom implementacije tudi naslednja generacija FRMCS; "tik pred" po železničarskem času pomeni po letu 2035).
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.991
5.088
113
Škoda, marsikje se razmetava z denarjem, tukaj so pa šparali. Kdo sprejema take odločitve je pa "vprašanje".

Vsekakor pa ne bi škodilo, če bi enkrat končno uredili to sledenje, ker je kar ironično, da vlaki GPS imajo (verjetno sicer ne vsi), na spletni strani pa vlak prikazuje na končni postaji, čeprav sploh še ni odpeljal z začetne, ker čaka vezo.

Torej podatek obstaja ampak javno se prikazuje napačen, dokler se sistem ne posodobi s podatki o zamudi.

To je nekaj kar se mi je zdelo precej zanimivo pri ČD, podatek o lokaciji vlaka se posodobi tam nekje na vsako minuto in zadeva je natančna.