Škoda octavia combi 2013

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Slovenski hit, Audi za male pare.

A v S-line izvedbi bo tud?
evil.gif

Upam, da ne. Podvozje v S-line modelih je za nase ceste dosti pretrdo
bonk.gif


Meni zgleda avto lep. Ne glede na znamko. Mislim, da bo imel enake motorje, kot Audi, enake menjalnike, MQB platformo in tudi veliko skupnih "kosckov". Recimo rocica za smerne utripalke pri Octavii 2 je enaka kot pri Audiju TT. Pa se kaj bi se naslo
smile-1.gif


"Zgodovinsko" gledano pricakujem, da bo Elegance malce cenejsa od enako motoriziranega Golfa highline. Kar sploh ni slabo!
 
Nazadnje urejeno:

Brooks

Pripravnik
1. maj 2012
75
0
6
Lep avto. Kdaj bo zunaj cenik?

Sales start in March 2013, with prices expected to rise in accordance with the car's class shift upmarket. Expect to pay just under £14k=17,35k€ for an entry-level model, with hot vRS flagships closer to £22k.

Torej naj bi bil normalno opremljen avto z normalnim motorjem 20k€?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Upam da bo vRS tako kot v prejšnji generaciji na voljo tudi v bencinski različici in ne samo dizelski kot se šušlja ter da bo opcija dsg menjalnika, ker bo počasi treba avto zamenjat.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.033
9.198
113
40
MB
Kolk sem danes bral bo vrs z isto konji kot gti in pa super rs s konjenico od r32
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
V golfu bo na voljo tud nek performance pack k dvigne konje na 230....
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
V golfu bo na voljo tud nek performance pack k dvigne konje na 230....

+ boljše zavore, zapora diferencijala itd. So izgleda kar resno vzeli zadevo.
smile-1.gif
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Citat:
Uporabnik Earnhardt pravi:
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Slovenski hit, Audi za male pare.

A v S-line izvedbi bo tud?
evil.gif

Upam, da ne. Podvozje v S-line modelih je za nase ceste dosti pretrdo
bonk.gif


Meni zgleda avto lep. Ne glede na znamko. Mislim, da bo imel enake motorje, kot Audi, enake menjalnike, MQB platformo in tudi veliko skupnih "kosckov". Recimo rocica za smerne utripalke pri Octavii 2 je enaka kot pri Audiju TT. Pa se kaj bi se naslo
smile-1.gif


"Zgodovinsko" gledano pricakujem, da bo Elegance malce cenejsa od enako motoriziranega Golfa highline. Kar sploh ni slabo!

Saj vseeno kaksno je podvozje, vazno da je S-line pa 2.0 TDI, da se cvicek tanka. To je to, pol.
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.992
1.115
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
SJTV in kompanija zdaj še "degustirajo" (beri: popivajo, hehe)

SJTV je pisal članek, ki je bil ob 15.30 na netu, http://www.avto-magazin.si/novice/zdaj-tudi-uradno-nova-skoda-octavia/ pol pa komaj ujel letalo (jebeni češki vozniki v snegu, namesto 1 urco smo nazaj do letališča rabili 2). Degustiral je šele zvečer doma, vmes ni bilo časa.
Sicer je pa avto (tega na siolu ne korejo napisat, ker jih ni bilo tam) v živo bolj simpatičen kot na slikah, seveda pa so bile razstavljene same top-of-the-line Octavbije. Zadaj je prostora res veliko, ne sicer, kot v superbu, amapk dovolj, da jaz "za sabo" sedim brez problema (1.9 m). Prtljažnik pa ... 590 litrov je ogroooomno. In je res ogromen, ne moreš verjet. Stvar fascinira, pa čeprav nas 99,9% preživi tudi s četrtino manjšim prtljažnikom.
Scout bo, RS tudi, Combi seveda tudi.
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Saj veš da sem se šalil
grims-1.gif


Vem da ste pridni kot mravljice, vidim pa da je tudi kriza naredila svoje (sicer bi šel en dan prej gor, pogledal, pofeštal, spet prespal in naslednji dan nazaj).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.992
1.115
113
www.adriamedia.si
Vem, vem,. Sam sem še vedno malo razp... na čehe. Ker zagaga ni bila zaradi krize. Itak špride še dinamčna predstavitev (ta je 2 dni, enkrat januarja), samo čehi so organizatorji za se ubit. Event sam (tiskovka) je trajal cca 45 minut. Ampak: tam smo bili 2 uri prej, še za usest se ni bilo, vmes so tu in tam prinesli nek fancy catering velikosti poštne znamke. Stran vržen čas. Po venetu smo tam isto bingljali še uro in pol, pa se tudi ni dalo veliko naredit (samo 4 avti in temu primerna gužva, internet pa je delal ko da ga z ajmerjem nosijo).
In seved so se silili stvar naredit v škoda muzeju, ki je dobrih 60 km od letališča diagonalno na nasprotni strani Prage, namesto da bi najeli eno halo pri letališču in tam naredili. Pa pfevozi so bili organizirani, kot da jih rihta 3-letni otrok. Tako da smo avion ujeli za las.

Skratka, prototip kako ne naredit (razen same tiskovke, ki je bila super).
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
145
63
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
V golfu bo na voljo tud nek performance pack k dvigne konje na 230....

+ boljše zavore, zapora diferencijala itd. So izgleda kar resno vzeli zadevo.
smile-1.gif

Eh zavore bodo od zdejšnje S3, R20, Cupra 240 itd, same shit
grin1.gif


Tovarniški "čip tunning" si pa že sedaj imel od ABT-ja kot dodatno opremo. Mam tako verzijo doma.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik MViper pravi:

Saj vseeno kaksno je podvozje, vazno da je S-line pa 2.0 TDI, da se cvicek tanka. To je to, pol.
evil.gif

smile-1.gif
V Honda of America bi rekli: To each their own:)

Jaz bi raje videl kako bencinsko razlicico
smile-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Zanimivo:

"There’s a handy turn of speed, too, partly thanks to this car being around 85kg lighter than the old model. It’s even lighter the 1996, Golf Mk4-based, Octavia 1."