sklopka drsi k svina

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Spet se mi je zgodilo, sklopka po par deset tisoc km zacne drseti in se vozim kot z gliserjem oz. klasicnim avtomatikom s pretvornikom navora..

Obstajajo kaksne aftermarket sklopke. Zal imam tudi najnesrecnejsi izum v avtomobilski industriji, dvomasni vztrajnik, ki bi ga zamenjal z navadnim. Mi lahko svetujete mojstra, ki mi ne bi odgovoril v stilu: "pripeljite avto pa ga pustite par dni pri nas in bomo pogledali, ce se da kaj narediti...", ker rabim avto vsak dan in ga lahko pustim za kaksen dan ali dva najvec.

Masina je diesel 1.9 multijet (8V), cca 140KM
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
ko nabaviš novo (oz kdorkoli ti jo že menja), jo najprej pelji še 'oblečt', da ji povečaš vzdržljivost.

Samo ne vem kdo to dela, niti kako se reči snovi, ki to jo nanese
crazy1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
pa kolikor sem jaz slišal (iz preverjenih ust) so multijetu namerili na valjih 163 konj (!!!) in ne 140 deklariranih.

Tako da lahko je razlog za odpovedovanje verjetno tudi v tem..sklopka za 140 konj, ker so se pa 'zmotili' pri motorju
evil.gif
so pa rahli problemi.

Če maš pa še čipanega pa imaš nekje 185 konj.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
novejsi multijeti so tudi 8V, moj je 8V (2 ventila na cilinder) in te izdelujejo v najvec 120KM razlicicah (z variabilno geometrijo lopatic, vecji intercooler itd..), moj je 105KM in "navit" na cca. 140KM. imajo pa prakticno vsi turbo fiati (bencinarji ali dizli) vec konjev kot pise v prometni. novi bravo sport 1.9mjtd 150KM ima recimo ponavadi preko 160KM in se ga z lahkoto navije na +200. malo sem zasel ampak toliko za razlago.
grin1.gif


avta niti ne bi menjal, ker sem zelo zadovoljen s fiatom, moj tretji fiat (med vec kot 3x toliksno zbirko avtomobilov)
tongue-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Zamenjaj sklopko, naredi še 10.000+ km, nato zamenjaj avto.

jah ni fajn menjat sklopko ker je treba menjati hkrati se dvomasni vztrajnik to je pa dragoooo... sklopko bi dal od mocnejsega modela, ker pase vendar bi rad dobil navaden vztrajnik. ce bi vedel kje. vsi pravijo naj pripeljem avto in ga tam pustim.. jaz mam siht, familijo...zivim 30km od sihta, nimam cajta
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
čist tko en predlog: na servisu se zmeni naj ti dajo nadomestno vozilo, oni pa naj ugotavljajo kaj se da narest
wink-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Zamenjaj sklopko, naredi še 10.000+ km, nato zamenjaj avto.

jah ni fajn menjat sklopko ker je treba menjati hkrati se dvomasni vztrajnik to je pa dragoooo... sklopko bi dal od mocnejsega modela, ker pase vendar bi rad dobil navaden vztrajnik. ce bi vedel kje. vsi pravijo naj pripeljem avto in ga tam pustim.. jaz mam siht, familijo...zivim 30km od sihta, nimam cajta







Nadomestne enomasne vztrajnike zaenkrat izdeluje samo VALEO.
Pri njih se da dobit 4 delni komplet s katerim nadomestis dvomasni vztrajnik.
Preverjeno odlicno deluje na Golfu 5 generacije kjer smo zadevo zamenjali.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
pa kolikor sem jaz slišal (iz preverjenih ust) so multijetu namerili na valjih 163 konj (!!!) in ne 140 deklariranih.

Tako da lahko je razlog za odpovedovanje verjetno tudi v tem..sklopka za 140 konj, ker so se pa 'zmotili' pri motorju
evil.gif
so pa rahli problemi.

Če maš pa še čipanega pa imaš nekje 185 konj.







Dudi Golfu z 140 konji so jih na valjih namerili dejanskih 173!!!
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
To se pravi, da jih ima moja 11 let stara kripa, ki niti ni turbo potem več kot 180km!!! Uau noro!
Dejte se zresnit malo.
p.s. oglasil sem se zato, ker sem že ničkolikokrat pustil za sabo razne TDije, med drugim tudi vse "rdeče črke" TDIja.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Zamenjaj sklopko, naredi še 10.000+ km, nato zamenjaj avto.

jah ni fajn menjat sklopko ker je treba menjati hkrati se dvomasni vztrajnik to je pa dragoooo... sklopko bi dal od mocnejsega modela, ker pase vendar bi rad dobil navaden vztrajnik. ce bi vedel kje. vsi pravijo naj pripeljem avto in ga tam pustim.. jaz mam siht, familijo...zivim 30km od sihta, nimam cajta







Nadomestne enomasne vztrajnike zaenkrat izdeluje samo VALEO.
Pri njih se da dobit 4 delni komplet s katerim nadomestis dvomasni vztrajnik.
Preverjeno odlicno deluje na Golfu 5 generacije kjer smo zadevo zamenjali.

to ste menjali na uradnem servisu? Kaksna je bila cena?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
To se pravi, da jih ima moja 11 let stara kripa, ki niti ni turbo potem več kot 180km!!! Uau noro!
Dejte se zresnit malo.
p.s. oglasil sem se zato, ker sem že ničkolikokrat pustil za sabo razne TDije, med drugim tudi vse "rdeče črke" TDIja.






jaz sem napisal to kaj so pokazali rezultati pri meritvah moci na kolesih.
smirk-1.gif

To da si ti pustil za sabo TDIje....
....tudi jaz sem dane za sabo pustil eno par avtomobilov z vsaj enkrat vecjo mocjo
smirk-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Zamenjaj sklopko, naredi še 10.000+ km, nato zamenjaj avto.

jah ni fajn menjat sklopko ker je treba menjati hkrati se dvomasni vztrajnik to je pa dragoooo... sklopko bi dal od mocnejsega modela, ker pase vendar bi rad dobil navaden vztrajnik. ce bi vedel kje. vsi pravijo naj pripeljem avto in ga tam pustim.. jaz mam siht, familijo...zivim 30km od sihta, nimam cajta







Nadomestne enomasne vztrajnike zaenkrat izdeluje samo VALEO.
Pri njih se da dobit 4 delni komplet s katerim nadomestis dvomasni vztrajnik.
Preverjeno odlicno deluje na Golfu 5 generacije kjer smo zadevo zamenjali.

to ste menjali na uradnem servisu? Kaksna je bila cena?






Menjali samo doma.Cena je okrog 350 EUR za komplet.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Od materialov za lamelo sklopke ti priporočam Sinterjevo keramiko - sklopka ostane normalna za uporabo, a zaradi višjega tornega koeficienta materiala zdrži precej več. Ima še to lepo lastnost, da jo je skoraj nemogoče (ali zelo težko) v klasičnem smislu 'zakuriti'.
Znanec jo je na dirkanem Yugotu predl leti namerno kuril (speljevanje z drsečo sklopko), a je potem, ko se je material ohladil, zopet funkcionirala normalno.
Strošek nanosa (kovičenja) keramike na lamelo je bil pri Sinterju ranga 60-70EUR (15.000SIT).

LP,

Milan