SiOL problem

tharocky

Zelenc'
21. nov 2007
1
0
1
Takole zasebno sporocilo sem poslal tehnikom na SiOL forumu, 27.10.2007:

Citat:
Imam TRIO paket, staticni ip, na internet pa se poveze modem, ki deluje kot router.
Prejsnji teden mi je tehnik prisel zamenjat ADSL za VDSL, torej sem dobil Proteusa932. Na zacetku se mi ni hotelo povezat na register.siol.net, zato je registracijo opravil vas kolega na helpdesku.
Po 20ih minutah zadeva se vedno ni delala, zato je to porihtal vas drug kolega na helpdesku.

Ko sem koncno hotel uporabit MSN Messengerja, ta ni deloval in sem na tem vasem forumu opazil, da nisem edini. Kot videno, sem na modemu dodal MSN Messenger med Enabled Applications, ampak zadeva se vedno ni delovala. Spet sem klical na HD kjer sva z vasim kolegom prisla do zakljucka, da je za delovanje MSNja potrebno kreirat svojo povezavo v Nadzorni plosci. Cemu to?

Naslednja stvar je hitrost. Ko sem oddal zahtevo za spremembo paketa, mi je bilo receno, da VDSL 5/5 na mojem naslovu ni problem. Tehnik je rekel, da 5/5 paket ni mozen, ker imam lahko max 2Mbit upload, tako da bo paket spremenjen na 5/2 in meni poslana nova pogodba. Po testu na speedtest.net mi pokaze 5/1. Dejansko se tudi p2p ne premakne vec od 130kbps, tako da verjetno drzi. Zakaj ni 5/2?

Zadnja stvar (vsaj upam) je sioltv. Vsake pol ure se pojavi black screen in je tak neke pol minute, nakar se slika spet pojavi. To traja ze cel dan. Naj omenim se to, da je prej pri Sagemu eno leto delalo BP, v zadnjem casu pa je nekajkrat na dan crkovalo, ampak ne v takem obsegu kot danes. Sem ze javljal na HD, pa nisem dobil nobenega pametnga odgovora, ki bi resilo problem. Po novem pa se kocke pojavljajo na vseh programih.

Upam, da se bo zadeva cimprej uredila ter da lahko kako pomagate. Hvala za odgovore in resitve.

Po urgiranju tehnika, je bil spremenjen profil, izvajani razni pregledi na centrali, dvig sinhronizacije itd. Povezava se je stabilizirala, prav tako se je uredilo vse ostalo, SiOL TV je pa "black sheep".
TV je po tem urgiranju se vedno kockal, tako da sem moral dnevno resetirat modem (ker je scasoma dejansko postalo nemogoce za gledat), da je kolikortoliko zdrzalo naslednjih 24ur.
Po zadnjem klicu na HelpDesk (to nedeljo) je bila izdana zahteva za zamenjavo modema. Cez 2 dni (vceraj, torek 20.11.2007) se je pri meni oglasil nekdo s Telekoma ter preveril zadeve (ni zamenjal modema). Komuniciral je s SiOLom, na koncu se je nastavil drugacen profil od prejsnjega, tako da je sinhronizacija iz 17/3 (kakor naj bi bil maximum moje linije) bila spremenjena na 11/2, kar naj bi resilo problem.
Priblizno 2 uri je delalo BP, za tem pa se je zadeva se poslabsala. Modem je bil resetiran ze veckrat, kockanje se ponavlja do stopnje, ko se televizije ne da vec gledat.
Ker vecinoma televizijo gledata starsa, sta zacela razmisljati o odhodu s SiOLa, pa cetudi je treba za to placat, ker imata dovolj take nedelujoce storitve. Tudi sam sem prekleto navelican klicarjenja ter posiljanja PMjev, zato bo treba nekaj narediti. Kriv ni kabel iz modema v tv komunikator, kriva niti ni razdalja od centrale, ki je od mene cca. 200-300m.

Je ze imel kdo podobne probleme in je zahteval prekinitev narocnine?
Je kdo pisal pritozbo na Zvezo potrosnikov Slovenije in dobil kakrsnekoli uporabne odgovore?
Lahko mogoce prekinem narocnino brez doplacil, ce mi SiOL ne zagotavlja kakovostne storitve?

24-mesecna vezava pretece septembra drugo leto. Kaj mi svetujete?

Hvala za odgovore, LP.
 

BureKm

Fizikalc
27. avg 2007
1.219
0
36
www.pokerklub.si]www.pokerklub.si
hehe...je telekom žrtev lastne slabe infrastrukture...

Citat:
Lahko mogoce prekinem narocnino brez doplacil, ce mi SiOL ne zagotavlja kakovostne storitve?
Dobro vprašanje. Zagotovo lahko reklamiraš položnice, če je pa zadeva res neznosna pa poskusi tudi v tej smeri.

Moj nasvet:

Praviš, da je zadeva pred tem delovala (ADSL, Sagem)? Zahtevaj, da se vzpostavi prvotno stanje...
 
Mi smo pre enim mesecem naročili Siol Trio paket za dva Tv z povezavo 2mb/512kb. Vse lepo in prav, oni pošljejo takoj pogodbo in mi čakamo. Do sedaj smo imeli (in še vedno imamo) Siol Duo 1024/256. Potem se čez teden dni prekine internet in iz Telekoma pride tehnik in nato ugotovi, da je tu preslaba povezava, da bi bila lahko 2 TV sprejemnika! Čez 2 dni pride po pošti oprema za net in spet pride tehnik od telekoma nakar ugotovi, da je tu tako slaba povezava, da sploh ni možno imet Trio paketa! Potem se odločim, da bom pa vzel hitrejši internet in naročim 10/4. Pa spet tehnik v bajti pa spet preslaba povezava... Od centrale sem oddaljen 2160m. Ko sem klical na T-2 so mi rekli, da lahko imam največ 2/2. Po besedah telekomovcev, je do našega naselja napeljan zelo slab kabel in da kaj več ne moremo pričakovat, kot imamo sedaj! Dejanska hitrost neta je pri meni 126/24. Na Siol se mi ne da klicat in naročevat več zato ker tam vedno rečejo, da je možen hitrejši internet in potem ni. Tisti mesec sem bil skoraj pol meseca brez interneta in telefona, seveda znesek položnice je bil isti. A obstaja na netu kakšna stran ki ti preveri koliko lahko imaš najmočnejšo povezavo?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:

Je ze imel kdo podobne probleme in je zahteval prekinitev narocnine?
Je kdo pisal pritozbo na Zvezo potrosnikov Slovenije in dobil kakrsnekoli uporabne odgovore?
Lahko mogoce prekinem narocnino brez doplacil, ce mi SiOL ne zagotavlja kakovostne storitve?
Valda da lahko.
Ne bodite no take ovce.
Ali pa mi pošljite vaš naslov, pa vam bom tudi jaz začel prodajat zanič robo po trojni ceni.
(ali pa to trpite le od velikih/državnih firm ???)
 

EAN

Pripravnik
6. avg 2007
54
0
6
Naj te potolažim, da nisi edini, ki ga tako nategujejo... Dejstvo je to, da sami ne vejo točno za kaj se gre, meni je en tehnik odkrito priznal, da se še "učijo". Tudi meni so rekli, da bo delal trio ( TV en kanal, telefonija ter internet 1024/256 kbps ) Zadeva je funkcionirala čez dan čisto solidno, tu in tam je sliko malo kockalo, zvečer po 17., 18. uri pa je modem zgubil sinhronizacijo s centralo, saj je kvaliteta signala padla... Vsak dan ista pesem, ob 7:00 pa začne spet vse delovati. Nekaj so menjavali profile a brez uspeha, čez par dni pa sem moral SAM poklicati na SiOL, da sem izvedel, da imam po novem samo duo. Obrazložitev - prevelika razdalja. Ko omenim, da skoraj sosedu, ki še ni na razvezanem dostopu dela enak paket brez problema pa so rekli, da to njih nič ne briga kaj ima sosed ampak je odvisno od linije.
 

EAN

Pripravnik
6. avg 2007
54
0
6
ADSL Link Status

Status ADSL povezave Delujoč
ADSL način RES4
Odhodni tok podatkov 764 Kb (Intlv[LP0])
Dohodni tok podatkov 6448 Kb (Intlv[LP0])
Slabitev Near End: 49.9
Far End: 26.8
SNR razpon Near End: 7
Far End: 10
HEC števec 1379
Programska koda 0xb2d050c
Stanje ES števca po 15 minutah 0
CRC napake 62
Stanje ES števca po 1 dnevu 0

Tole je bilo čez dan...proti večeru pa je SNR padel še za kake 3dB. Na nižji hitrosti pa TV skoraj ne bi delovala. Pa saj nima veze, to vse nekako razumem ampak, kako lahko nekaj prodajajo, če niso zmožni tega dejansko zagotoviti? Trudili so se v enem tednu tudi nenormalno napako odpraviti. Vse kar je bilo je bil zamenjan modem z enakim modelom in spremenjen profil.
bonk.gif
 

beyond

Pripravnik
14. avg 2007
174
0
16
Brežice
Citat:
Uporabnik BureKm pravi:
Poglej na modem s koliko se sinhronizira....

In kje točn to piše.

DSL Port: Status

Operational mode G.Dmt
State Showtime
Trained transmit bit rate 576 kbps
Trained receive bit rate 4544 kbps

Upstream power 12.3 dB
Local Fast channel FEC error count 0
Local Interleaved channel FEC error count 0
Local Fast channel CRC 0
Local Interleaved CRC 2
Local line attenuation 6.0 dB
Local signal-to-noise margin 20.0 dB
Local LOS 0
Local SEF 0

Remote Fast channel FEC error count 0
Remote Interleaved channel FEC error count 2
Remote Fast channel CRC 0
Remote Interleaved CRC 1
Remote line attenuation 8.5 dB
Remote signal-to-noise margin 28 dB
Remote LOS 0
Remote SEF 287