Se splača dizla za regionalno vožnjo

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
249
154
43
Men pije tiguan dizl 5.1 relacijsko (predvsem AC). Pa se ga nič ne špara. Tako da jaz tudi nove avtomobile še vedno kupujem dizle.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.577
23
38
Škofja Loka
Logično da dizel 2.0 na AC pri 130-150 kuri 5l, ampak tema govori o REGIONALNI vožnji do 90km/h, da je razlia amed dizlom in bencinarjem mogoče do 1 litra
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
341
164
43
Imam isti letnik 2014 golfa 1,2 tsi ter rapid 1.6 tdi dsg. Ne vem ali je s skodo kaj narobe, zamašen dpf ali BC narobe kaže, ampak sploh kratke relacije 5-10km celo golf po BC manj pije. Gre zdaj vinjeta na skodo pa da se malo prepuca na AC pa da vidimo. Z gollfom sem imel povprečno 4,9 po bc, pri povprečni hitrosti 110km/h (vožnja po omejitvah), relacija Lj -Mb.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.577
23
38
Škofja Loka
5- ali 10km je vseeno kaj voziš.
Delam izključno po 200km ali 300km. Včasih tud samo 50km.
BC je treba preverit še s točenjem goriva, men kaže na cliotu točno, na punto je kazal kak dcl premal.
Gorenja vas-Kranj-Jesenice-Italija po stari cesti in nazaj, 250km, poraba 5l na clio 1.4 98km.... Probal ga tud bolj terat na 110 in še vedno nekje 5.8l.

1.3 jtd brez dpf 90km isti stl vožnje je potovalni kazal 4l, realno nekje 4.5l. V večini okol 5l.
Kaj je s tem novejšim 1.3 jtd 85km z dpf bom še sprobal.
Tak da ne vem kja so naredil, da so bencinarji tok postal varčni, spomnem se 20 let nazaj motor 1.6 75km poraba 8.5l...a golf 1.6 dizl poraba 5-5.5l.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.545
75
48
Kranj
Ja bencinarji so kar varčni postali. Včeraj iz Pule do KR 5,3...Kona 120KM, cca 1400kg (vožnja več ali manj po predpisih...no pred Vrhniko smo že stali v koloni). Danes zjutraj KR-LJ 4,2l , no to je možno samo med vikendom :) Med tednom si hitro na 5 nazaj grede pa 5,5
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.577
23
38
Škofja Loka
Je tud odvisno kater avto/motor ga vgrajujejo, kakšne mazde znajo porabit 7l+ a renault bencinar pod 6l za isti stil vožnje pri isti moči motorja
Dizli so tako tako, kupil 2 leti nazaj punto grande od prvega lastnika, vsi računi, avto vzdrževan po predpisih, iz mesta, 180.000km realnih do 200.000km še šel vztrajnik, menajlnik, puščal motor, ropotal kompresor klime, občasno rdeča lučka za servo (navitje), ....avto še vedno vozen, mehanik pa je rekel, da tam 20.000km bo še šlo, pri bencinarju clio 300.000km vse orginal, cel motor, menjalnik pa okol 300-400 evrov. Pri tistem dizlu je samo vztrajnik okol 700-800 evrov + montaža...menjalnik rabljen 300+, vse skupaj okol 1300 bi prišlo
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.810
199
63
Rabljenega je za kupit ali do par 10.000km ali pa +300.000 km. Vmes se pa zadeva kvari pa previsoko ceno ima.. Sploh od 150k-250k km.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.725
6.926
113
Je tud odvisno kater avto/motor ga vgrajujejo, kakšne mazde znajo porabit 7l+ a renault bencinar pod 6l za isti stil vožnje pri isti moči motorja
Dizli so tako tako, kupil 2 leti nazaj punto grande od prvega lastnika, vsi računi, avto vzdrževan po predpisih, iz mesta, 180.000km realnih do 200.000km še šel vztrajnik, menajlnik, puščal motor, ropotal kompresor klime, občasno rdeča lučka za servo (navitje), ....avto še vedno vozen, mehanik pa je rekel, da tam 20.000km bo še šlo, pri bencinarju clio 300.000km vse orginal, cel motor, menjalnik pa okol 300-400 evrov. Pri tistem dizlu je samo vztrajnik okol 700-800 evrov + montaža...menjalnik rabljen 300+, vse skupaj okol 1300 bi prišlo
Vse te napake, ki si naštel nimajo nobene veze z dizlom ali bencinom. Pač kupil si Fiata z veliko kilometri.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.742
5.350
113
Pa vozniki, ki vozijo na minimum obratih. Vztrajnik zelo trpi. Imel opla, ki je imel fiatovega dizla. Do 370.000, ko je šel od hiše, ni bilo nič od tega problem. Šel je EGR in temperaturni senzor nekje v območju DPF. Večinoma vozila žena, ki pa raje stisne malo bolj po gasu kot malo manj. Tudi hladnega, ampak ni nič zameril. Ne pa, ko se vključuješ na avtocesto in se kdo pred tabo na pospeševalnem pasu z dizlom s 150 + kljuseti jajca, ker ga špara, da se ogreje. Raje glavo razkira kot avto, ki je vseeno potrošna roba in bo slej ko prej crknil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

luka51

Guru
16. avg 2007
14.989
6.286
113
Jap, Fiat kot Fiat, vedno je bila z njim neka veselica. Ni čudno da so na robu propada.
Fiat ni na robu propada zaradi tega. Fiat je na robu propada ker že 15 let niso novega avta naredli. Enega in istega pa težko prodajaš 20 let.
Kolko od vas je melo fiata? Pa ne mislim stare sfukane kante. Ampak da se je relativno nov kupo. Avti so delali. Sploh 1.9 jtd
Pol se pa čudijo, da ni prodaje. Ja kaj pa bi človek kupo če nič ni. Tudi če hočeš ne moreš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in shift

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.848
1.330
113
Titograd
Imel Bravo 1,6 in 1,2, oba bencinarja, taprvi pri hiši od novega, drug kupljen star 4 leta... pri taprvem menjane vse roke in prednji amortizerji ter komplet zavore do 100k km, vrata pokala v pantih za znoret, nato je bil prodan. Tadrug vsake toliko časa enostavno ni vžgal, rešitve v 3 letih, kolikor sem ga imel, ni našel nihče. Plus, enkrat mi je prebilo tesnilo glave. Pri karambolu se mi niti airbagi niso odprli, pa je bil takrat star 6 let. Nato je za drobiž šel v srbijo. Tudi ta je imel samo malo nad 100k km. Pred njima sem imel Punta, tisti je bil še najmanj problematičen, pa sem kljub temu pred 140k moral menjati sklopko ter prednje amortizerje ter nekaj stabilizatorjev, tik pred prodajo pa mi je preskočil jermen, ker je bil 8v motor hvalabogu ni bilo škode.

Focus, ki je prišel za njimi, je bil svetlobno leto po kvaliteti izdelave. Pa je bil Ford.

Tak da ja, imel sem jih dovolj da lahko to trdim, italijan naredi lep avto, ampak kvari pa se nonstop.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.529
363
83
35
Pri nas tudi Punto mk2 od novega, od hise sel s 70k km, v tem casu pa crknila klima, motorni racunalnik, pa ves cas te je nekaj hebal v glavo, soba za pranje zadnje sipe zacela notri tect, crknil cz, plastika vcrokah ostajala. Saj ce nisi mel dveh levih si to sam ustimal, ampak to je bil polizdelek, ki si ga moral imeti res rad. Je pa bil jebacki za 1. avto, plavi zici in kraljevsko modre barve pleh. Dobro sn jih namako notri. :cool: :aplauz:
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.848
1.330
113
Titograd
Uh, to sem pozabil, v bravu 1,2 mi je tudi šel kompresor klime. Dal noter novega, na srečo je bil poceni oziroma nasploh deli za fiata niso bili dragi, pa vse si takoj dobil. Ampak ja, nonstop neki felerji
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.577
23
38
Škofja Loka
Prej ko je na koncu določen del v avtu prej vidiš kaj moram doma menjat, najbolj mi gre tist na jetr, ko neki ropota, se oglaša, pa pol razdiram in študiram kaj je lahko vzrok. Na koncu je pa neki X krivo ko bi zdržal še 200 jurjev