saab 93

Antonioo

Pripravnik
3. sep 2007
344
0
16
kako so se menjaval modeli, kaksni so motorji? neki ma isto kot opel pa fiat ane? ampak to je samo pri dizlih? kaj pa bencinarji, 125, 150 in 175 konjev, uzdrzljivost, poraba, druge hibe? zakaj je teh avtov tok mal? jih je v tujini vec? skratka zanima me vse in se vec, predvsem letnik 2003/4.


v naprej hvala
cool-1.gif
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Pred nekaj več kot tednom dni mi je tip katerega ne smatram za preveč resen vir razlagal kako je v SLO samo en servis in kako je v p..di, ker da nimajo pojma,so pepredragi etc.....
Nič boljše naj ne bi bilo na najbližjem servisu v Avstriji in Italiji ker oni kot ko vidijo avto iz SLO se jim samo smeji ker bodo colali.
Preveri kaj je res in poročaj.
Moram pa napisat ,da je ta tip trdil dokler je imel Elantro crdi( ali kar že je) ,da ima notri Mercedesov motor
13.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Jaz. Saab je bil prvi (če se motim, me popravite), ki je v serijski avto vgradil turbo-bencinski motor. Turbo-bencinar je za Saab-a enako kot 4-kolesni pogon ali pa bokser motor za Subaruja.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
Ne ne, turbine so se v os. avtomobile vgrajevale že dosti pred Saabi. So pa res na nek način najbolj znani po turbinskih bencinarjih.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
a ni bil prvi porcshe 911??

Ne, je bil pa med prvimi. Zdajle sem malce pogooglal...prvi serijski avto s turbo-benz motorjem je bil ameriški Oldsmobile Cutlass leta '62.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Fantički .... Ne le turbine, celo kompresor so imeli avti že iz 30-tih let ... Slavni Mercedesi so takrat pospešili 0-100 v 8 sekundah ... Ja to za nas ni ne vem kaj ... predstavljajte pa si, da sedite v na pol odprti konzervi in držite nek velik tanek obroč v roki, ki naj bi bil volan
smile-1.gif


Seveda nepripeti, brez varnostnih lokov, ...
wink-1.gif


Avto za uživače?
wink-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
slavni mercedesovi dirkalniki s kompresorji so bili zakon, bili so prakticno nepremagljivi
 

Antonioo

Pripravnik
3. sep 2007
344
0
16
prosim ne smetit prevec.
smile-1.gif



resnicno me zanima saab 93, letnik 03/4, bencinc. dobre/slabe lastnosti..
 

Sipi

Pripravnik
14. avg 2007
290
0
16
43
Mislim,da je Bentley boljša izbira
zmaga.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.365
382
83
Kolega ima Aera, na osnovi nekaj voženj lahko rečem:
rahlo razočaran, obvolanske ročice in ročna zavora delujejo ceneno plastični, armatura se lušči, znameniti "metuljček" za pločevinke je izginil neznano kam. Motor je seveda prva liga in kot je že nekdo dejal, je turbo bencinar prava stvar. Nekaj podobnega velja za podvozje ampak trdota pač ne ustreza vsem. Je pa Aero trši od ostalih različic. Za izgled pa veš tudi sam, da je to eden najlepših avtomobilov. Akustika v avtu je bolj ali manj nespremenljiva - kar dobiš, to imaš (razen če plačaš tovarniški upgrade, ki pa stane ohoho). S servisi je bolj slabo: v v LJ imaš uvoznika KMAG in Kop Car, na dele, ki jih ne menjajo ravno vsak dan lahko čakaš tudi nekaj tednov (vsaj tako je bilo nedolgo tega).

B.
 

Antonioo

Pripravnik
3. sep 2007
344
0
16
joj kako sta duhovita, verjetno vsi pokajo od smeha..


blazko hvala. to s servisi zna bit problem ja. trdota ne ustreza vsem? ti je bil premehak? glede akustike, mi original cisto odgovoarja.ker letnik pa ima tvoj kolega?
 

Bulldog

Pripravnik
10. nov 2007
32
0
6
SAAB je najboljše iz Švedske.

Volvo recimo je manj kvaliteten, medtem ko Koeniggsegg je pa itak eksot.

Sam nasplošno mi Švediu niso vseen niti blizu Nemcem ali Japoncem po izdelavi avtomobilov.
 

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
To, da so Švedi nekvalitetni, so se tud moji prjatli z audiji pa bmw-ji bahal, dokler se niso par sto kilometrov peljal s pravim švedom. Kar se pa kvalitete tiče, bo en volvo bistveno manj "čričkiral" po 200k km prevoženih kot pa audi/bmw. Da o plehu ne izgubljam besed.