Revolut bančni račun

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.318
12.806
113

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.902
2.309
113
Le še en argument proti temu, da je Revolut pametno imeti za primarni oz. celo edini račun. Nekatere njihove odločitve so samovoljne, pojasnil ne dajejo, v primeru težav se zabubijo v korporativno ignoranco.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Primus in erikson

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.043
362
83
www.svetidej.com
Le še en argument proti temu, da je Revolut pametno imeti za primarni oz. celo edini račun. Nekatere njihove odločitve so samovoljne, pojasnil ne dajejo, v primeru težav se zabubijo v korporativno ignoranco.
Niso oni blokirali, ampak banka, ki jo Revolut uporablja za uporabnike ZDA. Drugo banko uporablja, ker še nima svoje bančne licence v ZDA.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
38.318
12.806
113
Le še en argument proti temu, da je Revolut pametno imeti za primarni oz. celo edini račun. Nekatere njihove odločitve so samovoljne, pojasnil ne dajejo, v primeru težav se zabubijo v korporativno ignoranco.
ja, to je problem offshore zadev...kljub EU...
tu če te recimo NLB zajebe, lahko greš vsaj tja in nadereš uslužbenko na šalterju in dalje po lestvici, al pa pol na 24ur...
pač so opcije.
 
  • Haha
Reactions: BuDi in delavec44

delavec44

Guru
17. dec 2012
3.281
2.295
113
Tudi pri nas ti lepo rečejo, da svojih odločitev niso dolžni pojasnevati komitentu (če gre za AML še posebej). Če se pa preveč dereš, pa še kakšno kazen fašeš. Po tej smeri je bolje Revolut :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in sajkek

kokica2000

Fizikalc
20. mar 2011
145
33
28
Po novem so v aplikaciji na voljo direktni klici na podporo (za uporabnike paketov Premium, Metal in Ultra).

1000005717.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.662
8.055
113
Jaz sem pisal na Banko Slovenije po mojem že pred enenim letom. Sem dobil nedolgo nazaj odgovor (torej po enem letu), da primera ne morejo obravnavati, ker bi se moral najprej pritožiti na banko.

Jaz še zdaj nisem dobila nič. Res pa je, da sem se najprej pritožila na banko in bila zavrnjena.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.546
1.064
113
In odgovor?
Jaz sem pisal na Banko Slovenije po mojem že pred enenim letom. Sem dobil nedolgo nazaj odgovor (torej po enem letu), da primera ne morejo obravnavati, ker bi se moral najprej pritožiti na banko.
Jaz še zdaj nisem dobila nič. Res pa je, da sem se najprej pritožila na banko in bila zavrnjena.
Mene so pripeljali do tega, da pač uporabljam samo še Revlut. Plačo iz Slovenije dobivam na NLB, tam je trajnik, kar ostane kupim ETF. Plačo iz tujine dobivam na Revolut in še nisem nikoli nič plačal s kartico NLB.

Drugače pa zmešnica iz NLB. Me kliče gospa iz NLB, ker so mi dali nek Premium Plus paket, če kaj rabim, ipd. Pa se rekel, da ja. Da imam nekaj sredstven ad drugih bankah, kjer mi dajo višje obrestne mere za depozit in da, če to vsaj izenačijo, potem bi vse imel pri njih. Pravi seveda gospod, samo se morate oglasiti pri meni.

No in pridem. Razložim situacijo kot zgoraj in mi gospa pravi, da ne, kje pa, to pa ne. A veste, višje obrestne mere dajejo samo tiste banke, ki so slabše stoječe in rabijo sredstva, da lahko kreditirajo prebivalstvom. Wtf? O.K., na Revolut res ne bi imel več kot 100k, ampak gospa Erste Bank, Intessa SanPaolo, UBS,... wft, pa o čem to govorijo. Sem rekel gospa, dajte si prosim odpreti Google, pa si poglejte od kdaj te banke obstajajo, kako veliko so, kakšno bilačno vsoto imajo, ipd.

Potem pa rečem O.K., imamo pa res dobro ponudbo. Če date nekaj v sklade in nekaj na depozit, potem pa lahko dvignemo obrestno mero na depozit. Res mi gre ne kur**, ker me imajo za norca. Ja saj tiste malo večjo obrestno mero na depozit mi pa vstopni in iztopni stroški pri skladih poberejo.

Nisem bogat, pa čeprav imam več kot dosti. Nič nisem podedoval, vse sem sam in pošteno zalužil. Res ne vem, a ti ljudje na bankah mislijo, da bi imeli več od povprečja, če bi bili tako butasti, da bi njihovim foram nasedli?