Renault EOLAB

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
S par pripombami (vsaj moja opažanja): bencinski motor se mi pod cca 40 km/h ni prižigal (oni so napisali pri 20), pri 70 prestavi v 3 prestavo (kar je direktna povezava ICE na kolesa). Če bi bil avto v električnem načinu, se ta preklop zgodi pri 120 km/h, prej pa se ICE sploh ne prižge.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ja članek je res površen, niti niso navedli, da gre za plug-in in ali so ga testno zapeljali s polno baterijo ali s prazno, bo pa v AM boljši članek
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Mene pa predvsem moti,da spet pišejo,da porabi 1 liter na 100 km,čeprav to ni čisto res,ker povprečen bralec iz tega sklepa,da lahko naredi 1000 kilometrov v enem kosu z 10 litri bencina...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ja članek je res površen, niti niso navedli, da gre za plug-in in ali so ga testno zapeljali s polno baterijo ali s prazno, bo pa v AM boljši članek
wink-1.gif
Bolj ali manj polna. Pa samo v hibridnem načinu smo lahko vozili, nič v EV (no, eno pospeševanje v EV sem ukradel, čeprav renojevec zraven ni bil glih nadušen).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Mene pa predvsem moti,da spet pišejo,da porabi 1 liter na 100 km,čeprav to ni čisto res,ker povprečen bralec iz tega sklepa,da lahko naredi 1000 kilometrov v enem kosu z 10 litri bencina...
IUradno požre 1 liter po NEDC. Privih 66 km cikla gre na elektriko, potem 25 km s prazno baterijo hibridno s porabo 3,6, ekstrapolacija tega dvojega na 100 km da okrogel liter na 100. Tak je cikel in po njem pač toliko porabi.
Tak cikel je bedarija, ampak zanjo ni kriv Renault. Sploh je navajanje enega samega kombiniranega podatka za priključne hibride zgrešeno.

Morala bi bit 2 podatka: eden doseg (mestno/izvenmestno), drugi poraba elektrike+bencina v hibridnem načinu (spet mestno (izvenmestno). Skupaj 4 cifre, iz katerih si vsak potencialni lastnik zlahka izračuna, kakšna bo njegova poraba.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Torej po NEDC do ene številke pridejo s formulo:

kjer je:
CW = Consumption weighted (fuel)
RE = Range electric
CA = Consumption “Condition A” (fuel)
CB = Consumption “Condition B” (fuel)

Torej ob predpostavki da je "conditon A" električni in če se v tem načinu ne vklopi bencinski motor in da je doseg po NEDC 66 km potem lahko izračunamo porabo v hibridnem načinu:
1 l/100 km = 0 + 25 km/(66 km+25 km) * x
x = 3,64 l/100 km

Torej točno toliko kot pravi SJTV1
zmaga.gif


Še moja pripomba, poraba hibridnega načina glede na trud, ki so ga vložili v koncept (beri: predrago za produkcijo) ni nič posebnega, saj ima tako porabo po NEDC hibridni Yaris, pa tudi že marsikateri dizel.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
V hibridnem nalčinu primerjaj s hibridi, ki se kam premaknejo (tole je vendarle TCe90 + resno zmogljiv elektromotor), ne pa mlinček iz Yarisa, Priusa ipd ... Eolab resno potegne, konec koncev ima 9s do 100. Koliko ima Prius? 12?
Pa če upoštevaš, da je not znano požrešni TCe (ko bo serijski, bo naslednja generacija teh motorjev, verjetno manj žejna) ...
Tule gre bolj za to, da so pokazali, kajs e že da. Ker recimo štancat magnezij je kar zajebano, hladno ne gre (pri alu pa recimo ponekod že gre) - in tu je velika razlika pri porabi energije pri proizviodnji. In takih stvar je še kup, pri nekaterih pa gre za to, da bodo v uporabi (nekatere zelo kmalu, nekatere do 2022) tudi za ostale Renaultem ne le za hibride/električne.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Vseeno je treba ločit med avtom ki je že 2 leti v produkciji in konceptom od katerega se nekaj pričakuje.

Moj point je bil izpostavit dokaj zastarel motor, sicer še vedno bolje to kot pa PSA, ki samo na papirju obljublja 2 l v hibridnem načinu za svoj Hybrid Air, verjetno z uporabo D-EGR bencinarja. Tole bi pa res rad videl v delujočem konceptu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
SJTV1: Navajanja proizvajalcev glede kombinirane porabe pri plug-in hibridih,recimo Ampera 1,2 litra/100 km...pa Eolab 1 liter/100 km....to mi je jasno po kakšno formuli so prišli do tega. Še vedno mislim da gre za zavajanje,ker bi poleg podatkov moralo vedno pisati,da podatek drži samo za PRVIH 100 km PO električnem polnjenju,ne pa tudi za vsakih nadaljnih 100 km!!
Zdaj pa vprašanje: recimo da bi GM ali Renault naredila plug-in hibrid s 100 km električnim dosegom...kakšno porabo po tvojem bi potem navajala? 0 litrov/100 km?
evil.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ni res da drži za prvih 100 km, poglej si še enkrat formulo, ki sem jo nalimal.

- Posebej se na testnem ciklu določi porabo v EV (če je kaj bencina zraven)
- Posebej se dolči porabo v hibridnem načinu
- Glede na doseg v EV načinu se potem določi kolikšno težo ima poraba hibridnega načina.

Na tesu se nikoli ne testira 100 km v kosu. Torej če imaš plug-in hibrida s 100 km dosega in porabo 5 l/100 km v hibridnem načinu je potem kombinirana poraba 25/125 * 5 l/100 km = 1 l/100 km.
 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Kako to misliš,ne drži za prvih 100 km? Tvojega odgovora ne razumem dobro...
sprasujem se.gif

Kako testirajo,niti nisem opisoval,dejstvo je,da na koncu pišejo,da je kombinirana poraba 1 liter! Ampak ta poraba velja samo za prvih 100 kilometrov vožnje s 100% napolnjeno baterijo. Vsakih naslednjih 100 (ali 200 ali 500) kilometrov ta poraba ne drži več,ker takrat se voziš s praktično prazno baterijo,torej večinoma na bencinski motor,kjer pa je poraba cca. 5 ali 6 litrov na 100 km.
Zaradi vsega tega trdim,da je navajanje kombinirane porabe 1 liter/100 km zavajanje! Moralo bi preprosto pisati,da naredi 70 km na elektriko,od tam naprej pa je poraba npr.5,5 litra. Simple!
Ampak vem,1 liter se lepše sliši
cheer.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
SJTV1: Navajanja proizvajalcev glede kombinirane porabe pri plug-in hibridih,recimo Ampera 1,2 litra/100 km...pa Eolab 1 liter/100 km....to mi je jasno po kakšno formuli so prišli do tega. Še vedno mislim da gre za zavajanje,ker bi poleg podatkov moralo vedno pisati,da podatek drži samo za PRVIH 100 km PO električnem polnjenju,ne pa tudi za vsakih nadaljnih 100 km!!
Zdaj pa vprašanje: recimo da bi GM ali Renault naredila plug-in hibrid s 100 km električnim dosegom...kakšno porabo po tvojem bi potem navajala? 0 litrov/100 km?
evil.gif

Ni zavajanje, ker:
- je to poredpisala EU in se je treba prvil, kako se navaja, držat
- je za vse enako

Pisat bi moralo tako, kot sem jaz napisal.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ni zavajanje, ker:
- je to poredpisala EU in se je treba prvil, kako se navaja, držat
- je za vse enako

Pisat bi moralo tako, kot sem jaz napisal.

Aha,se pravi če je pa EU predpisala,potem pa ni variante,da gre za zavajanje? Hahaha,ok,se vdam,naj bo pač po njihovo (pa četudi skregano z vsako logiko)
cool-1.gif

Pisat bi mogoče moralo tako,kot si ti napisal,ampak se mi je zdelo da si mal zakompliciral (preveč podatkov,povprečen potencialen kupec bo še bolj zmeden ob tem,jaz sem zadevo poenostavil...
Nisi komentiral mojega vprašanja: poraba v EU se navaja v litrih na 100 km. Kako bodo proizvajalci navajali porabo pri plug-in hibridih,ko bo njihov električni doseg dosegel oz.presegel 100 km?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Kako to misliš,ne drži za prvih 100 km? Tvojega odgovora ne razumem dobro...
sprasujem se.gif

Ti ne razumeš formule, ki sem jo prilimal gor, ne pa mojega ogovora.

EU birokrati so se pač doktorsko lotili zadeve tako, da te bodo vedno lahko lovili okrog s CO2 podatkom, za to pač rabijo eno številko (poraba = CO2). To da ta številka nikomur ne koristi jih ne zanima.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.943
1.098
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ni zavajanje, ker:
- je to poredpisala EU in se je treba prvil, kako se navaja, držat
- je za vse enako

Pisat bi moralo tako, kot sem jaz napisal.

Aha,se pravi če je pa EU predpisala,potem pa ni variante,da gre za zavajanje? Hahaha,ok,se vdam,naj bo pač po njihovo (pa četudi skregano z vsako logiko)
cool-1.gif

Pisat bi mogoče moralo tako,kot si ti napisal,ampak se mi je zdelo da si mal zakompliciral (preveč podatkov,povprečen potencialen kupec bo še bolj zmeden ob tem,jaz sem zadevo poenostavil...
Nisi komentiral mojega vprašanja: poraba v EU se navaja v litrih na 100 km. Kako bodo proizvajalci navajali porabo pri plug-in hibridih,ko bo njihov električni doseg dosegel oz.presegel 100 km?

Sam objave predpisano izmerjene in izračunane vrednosti na predpisan način pač ne razumem kot zavajanje. Je pa glup predpis.

Odgovor na zadnje vprašanje je par postov višje. Če bi imel recimo eolab EV range 200 km, bi imel podatek o porabi 0,4 litra.