renault 5

22. jul 2007
1.394
43
48
Nekaj me zanima,na R5 1.4.five letnik 95 so nameščen spredaj luči na "navadne "žarnice R2,sedaj me pa zanima če lahko te luči (komplet) zamenjam za H4 brez kakšnih dodatnih predelav ali je potrebno vgraditi še kakšen dodaten rele.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
načeloma ni potrebe po nekih predelavah, ker ni take velike razlike v moči žarnic .... no pa za žarnice potreboval nastavke ki pašejo na R2 podnožje, razen če misliš menjat tudi fokuse in ti to že imajo
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Predelave niso potrebne. Lahko zamenjaš komplet luči (nekatere so imele klasične H4), lahko pa zamenjaš samo žarnice. Ne rabiš nastavkov, se dobijo halogenke z okovjem R2. Torej paše žarnica direktno v to luč. Lahko pa seveda tudi nastavke (adapterje) ter povsem klasično H4 žarnico.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Jaz sem imel isti letnik petke pa so imele notri že H4. Edino, če je prejšnji lastnik zamenjal žaromete.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ni nujno. Je bilo kakor je padlo nekaj časa. Nekaj časa so tudi ponujali H4 žaromete pri paketu opreme PLUS. Si dobil bočne lajšte, H4 žaromete in uro če se ne motim.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.410
5.909
113
pri taščici
Pa radkape
wink-1.gif




Sicer pa: a kdo mogoče ve kje se pri Campuski štela fergazer in če je za to potrebno imeti kakšno posebno orodje. lahko tudi predlagate kakšnega specialista v okolici LJ,ki bi to naredil "med malico" za manjši denar.



 
Nazadnje urejeno:

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Mislim da lahko šetelaš samo štant gas.
Če ti trokira ga iztakni in spucaj v bencinu.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.566
17
38
ne vem, ki se štela, mi je pa to nardil en majster na bregu (malo pred borovnico, ki je malo pred bistro, ki je malo pred vrhniko
grin1.gif
). vse skupaj pa je malo za podpečjo. če to ni okolica ljubljane, pol ni nič. lahko pa greš k bratoma čuden pri opel trobcu na dolgem mostu. zrihtata kaj češ. naša petka je kot nova. ma pa 16 let.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Kaj te zeza? Za štelat imaš prosti tek in pa CO v prostem teku. Ta drugi vijak je spodaj proti dnu frgazerja na levi strani.
Drugega pa nimaš kaj. Če ti kaj zeza, je bolj verjetno zaradi platin/vakuma v frtajlerju.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.410
5.909
113
pri taščici
Poraba je nekam velika (res da so bolj ali manj kraktke vožnje tja do 10 km) okol 8 litrov pa ni nič dirkaške vožnje. Sicer pa predvsem vroča ne vžiga rada (platine??) če jo "nabijaš" na mestu je na betonu hitro črn flek kot od kašnega slabo čipanega dizla ali pa skurjenega.

Sicer pa po vijaih fergazerja bi že sam šaril, ko pa so enrat platine, vakum in cevke v igri pa se ne bi vtikal. Glede na to da imam šele 80kkm ima kar dosti težav z njo. (ležaji, bremze....)
 
Nazadnje urejeno:

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Zakaj maš dosti težav? Premalo se voziš, če delaš ture po 10km se še bremze nemorjo spucat.Deli za petko niso dragi...
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Na hitro klasične težave in možni vzroki:
Zaug loputa se ne odpre do konca. Štela se s premikom bodna na frgazerju. Preverja se tako, da snameš filter in pogledaš če se zapre in odpre do konca (vodoravno/navpično).
Pokvarjena loputa za zajem toplega zraka. Četudi je v redu, sem sam običajno cev za topel zrak snel in jo samo malo odmaknil, tako da je še vedno delno vlekla topel zrak, ne pa direktno iz kolektorja.
Seveda zamašen filter.
Frgazer razštelan - lahko, vendar se ga štela samo za prosti tek, tako da pri vožnji ne spremeni zadeve. Za prosti tek po domače priviješ prej omenjeni vijak za CO toliko, da padejo obrati. Nato ga spet odviješ toliko, da začne motor lepo delovat, obrati rahlo narastejo. Ko greš na tehničnega, ta nastavitev ne bo v redu in je treba vijak priviti. Zakaj ne vem, a z nastavitvijo za tehnični pregled motor ne deluje lepo in cuka in trokira v prostem teku.
Naslednji največji problem je frtajler. Tam imaš vakumsko membrano, ki je pri teh letnikih po večini že zanič. Posledica je, da avtocukne, če na hitro pohodiš gas. Druge težave niso tako opazne, ni pa povsem v redu.
Nastavitev platin - zdržijo dolgo, a jih večina mehanikov prepogosto menja. Posledica je, da se nove hitro obrabijo in so zato že po par 1000 prevoženih hudo razštelane. Če jih še enkrat do dvakrat naštelaš, bo dolgo mir. Maksimalen razmak kontaktov mora biti 0,4 mm, štela se z vijakom, ki gleda ven ob strani frtajlerja (7 kluč).
Predvžig - sploh če je membrana vakuma zanič, je dobro da ga je malce več, vendar motor še ne sme klenkat. Predpisan mislim da je 10 stopinj +/- stopinja. Štela se z obračanjem celega frtajlerja, če losaš vijak pod njim (11 ključ). Vendar se predvžig kot tak sam od sebe ne more razštelat, delno pa na te stopinje vpliva tako razmak platin kot vakumska membrana. Če bi ga rad povečal, se mi zdi po spominu, da moraš frtajler obrniti v nasprotni smeri urinega kazalca. Vendar zelo malo!
Ventili - na samo porabo itd vplivajo posredno, odvisno pa je kako hudo so razštelani. Običajno je bolje pustiti jih pri miru kot pa narobe nastaviti. Teh drugih primerkov sem dobil že veliko.
smile-1.gif


Če je še kako vprašanje pa tu ni odgovora, pa napiši oz. vprašaj.
 

SpaceMonkey

Pripravnik
11. avg 2007
761
3
18
Najmanj komplicirana rešitev, kupi H5 žarnice. Je podobna žarnica kot H4, se pravi halogenka a imajo nastavek isti kot R2. Prodajajo tud na Petrolu.