Razmerje konji/kilogram

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Yo! Danes med vožnjo sem malo študiral ... A obstaja kakšna količina, ki bi izražala razmerje med konjskimi močmi avtomobila in kilogrami? Nekako se mi zdi smiselneje, da bi rekli, da ima recimo nek avto razmerje 0,1 (konjev na kilogram ali pa klosharjev), drugi 0,3 in tako bi hitro videli, kateri je jačji. Ker ne pomeni isto 150 konjev v Cliotu, BMW 3jki ali SantaFe-ju.

Kakšno je po vašem mnenju optimalno razmerje?

lp

EDIT: številke
 
Nazadnje urejeno:

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ta podatek se ne navaja. Podobno uporaben pa zna biti čas pospeška od 0 - 100 km/h.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Med lokalnimi dirkači se še kako rad navaja ta podatek... Res pa da ta vrednost nima nobene posebne enote...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ciljal sem bolj na to, da se ta podatek ne navaja v testih v revijah in časopisih. Razen če sem ga spregledal.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Corsa.
cool-1.gif
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
To imaš prav.

Zato pa so nekakšni predpisi ali dogovori o testiranju pospeška do 100 km/h (2 osebi v avtu, poln kestl goriva, mogoče še kaj česar se trenutno ne spomnim...SJTV1 bi pa vedel)
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kaj si ti bolj pameten od vseh avtomobilskih strokovnjakov, ki trdijo da je Lotus Elise med najboljšimi pocket-rocket avtomobili???!!
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Od leta 2000 Lotusi nimajo več Roverjevih motorjev ampak Toyotine
wink-1.gif


edit: prehitu me...
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
...ki so, kot so priznali strokovnjaki; Rubish. Z veliko začetnico. Motor je skoraj še enkrat težji, kar ni nič kaj tehnoložki dosežek. Performanse so pa skoraj identične (glede na to da ima veliko konjev več), da ne govorim o tem, da je brez navora do skoraj 5k obratov?!
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Sej ta podatek komot dobiš iz teže vozila in konjev.
Je pa za zmogljivost vozila še veliko drugih faktorjev. Če imaš avto težek 1500kg s 150KM in pa avto težek 900kg z 90KM in sta identične oblike potem v teoriji vse klapa ampak v realnosti sta taka dva avta identična samo v štartu, potem pa je z naraščanjem hitrosti zaradi upora zraka itd. avto z več konji v prednosti.

Sam sem za malo kil in čimveč konjev
cheer.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
...ki so, kot so priznali strokovnjaki; Rubish. Z veliko začetnico. Motor je skoraj še enkrat težji, kar ni nič kaj tehnoložki dosežek. Performanse so pa skoraj identične (glede na to da ima veliko konjev več), da ne govorim o tem, da je brez navora do skoraj 5k obratov?!

In firma kot je Lotus, bi se "matrala" že osem let na Rubish Toyotinih motorjih?
smirk-1.gif
Itak!
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
The 2ZZ-GE is Toyota's first all-aluminum engine, meaning it uses aluminum for both its block and head. This material and a high degree of engineering for weight reduction makes the 2ZZ-GE one of the highest performing engines available in its displacement class when power-to-weight ratio of the engine itself is considered. This light and powerful engine is therefore ideally suited to the light Elise sportster.

ratio.jpg

smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
hysterical-1.gif
In kaj si hotel povedati?
Roverjev K motor iz začetka 90ih je tudi cel iz aluminija. 1.8 motor s 108 kw ima reci piši 82 kg(brez tekočin). In to pred skoraj 20-imi leti.

The Toyota engine is now established with Lotus and one would wish this amazing company the best of luck with it in the US, given that the emission work has been done, however it seems very strange to offer the engine in an Elise here. In its favour, the Toyota engine does boast an "almost" headline grabbing 190 bhp and is very cheap for Lotus to buy. Against it though, it is a short stroke engine which consequently produces poor torque 133 lbft, only 8lbft more than the standard 118bhp k series and the Toyota has to be revved hard to get there, max torque coming in at 5800rpm as opposed to the Ks peak at just 3000rpm! What is more the Toyota only revs to 8250rpm which hardly justifies the short stroke design. I heard that Jeff Grose busied himself during the launch of the Toyota engined Exige, showing journalists, power and torque curves which he claimed reasonably equated the Toyota"s output, with the old VHPD. This exercise entirely missed the point - the VHPD"s performance is dreadful and that were it to be developed properly "by Rover" even the existing cams would give a solid 200bhp and 150lbft of torque @ 4000rpm, enough to comfortably beat the Toyota and be a much easier drive. Furthermore since the Toyota is so heavy " 127kg, dry as opposed to 82kg for a dry VHPD; - that"s a 54% increase in engine weight, the power to weight ratio of the Toyota is poor. In fact given that the new Elise 111R and Exige S2 have seen their kerb weights bloat to 860kg, even without the plethora of extras which most of these cars now seem to have [these send the kerb weight to 925kg "equivalent" to a conventional steel bodied Rover 25 !!!!!!!!!!!] this gives a power to weight ratio of 218 bhp/ton, equivalent only to the old Elise S1 160, which again was a poor non Rover engine but nonetheless had more accessible torque and therefore more grunt than the new Toyota engined cars

Je treba še kaj dodat?
evil.gif

Mislim, da je pametno da se debata o Lotusu, ki sem jo začel jaz, konča.
 
Nazadnje urejeno:

stilo

Fizikalc
19. jul 2007
599
133
43
Sem že marskije ujel da so bolj kot zanimivost napisal tud koliko kg mora premikat 1 KM, pa bolj pri kakšnih superšportnikih.