Rahlo cviljenje

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
887
88
28
select 1 from dual;
Zadnje čase se vsake toliko časa pojavlja rahlo cviljenje, ki ga ne morem lokalizirati. Velikokrat se pojavi, ko rahlo pritisnem na zavoro, ne pa samo takrat, lahko tudi med vožnjo ali v ovinku. Ko bremzam močneje cviljenja ni (avto pa se normalno ustavi). Sumim sicer zavore, sem dvignil avto in se kolesa normalno zavrtijo, sprednja platišča so po vožnji (60km) malo topla, niso pa vroča. Avto ima 115k km in prve ploščice in diske.

Bi lahko bilo še kaj drugega?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.375
303
83
skoraj da ne
podret zavore, pobrat robove, očistit, namazat
po potrebi menjava zav. ploščic
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.106
5.487
113
To...

Pa pr 115kkm skoraj dvomim da NE bodo ploščice za zamenjat...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.375
303
83
pssst, nisem mu hotel povedat :D

je rekel kolega "v petih letih še nisem menjal ploščic, daj poglej..."
pa rabljen avto je kupil
stanje: zariban totalno zavorni bat (počena gumica, rjavenje), ploščica na isti strani je pa razpadla, ko sem snel čeljust...
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
887
88
28
select 1 from dual;
Vedno, ko mi menjajo gume oz. na servisu jim rečem, da pogledajo zavore, če so OK in novembra je bil odgovor da so ploščice in diski OK.

Bom pa seveda takoj menjal, če ni, ker sem preveč na cesti, da bi se s tem igral.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.375
303
83
jaja, poznamo to "so OK" - od strani pogleda, če je dosti "mesa" in to je to
da bi podrl pa očistil in namazal, so redki - redki bi za to storitev tudi plačali
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.106
5.487
113
smile-1.gif


Sam vem ze po kilometrih...s fotrom mava iste avte....fotr mal vec po hribih...jaz malo vec po mestu...

Ko z ploscicami narediva cca 60-70kkm avtomatsko nove kupim ker se nimava kaj sprasevat al bi al ne bi
smile-1.gif


Pa seveda podiranje in mazanje vsaj 1x letno...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.995
5.286
113
bakrena mast, alu mast, keramična mast. maš različne zadeve. Piše gor da je za bremze.

maže se pa vodila kjer ploščice letijo.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.375
303
83
vodilo,kjer nalega ploščica - se izogibam bakrene masti, raje uporabljam keramiko in to v sprayu
maže se tudi "bolcne" oz. vodila, kjer se "premika" čeljust - tukaj je tudi največ napak, saj nekateri uporabljajo kislinsko mast, ki razžre/napihne gumice zaščitne in potem pride voda na vodilo ter vse skupaj zarjavi/zašteka

v kolikor so vodila na mestih, kjer nalegajo ploščice, očiščena, večina montira brez raznih bakrenih past/masti itd. Zakaj? ker se potem ves prah in cestni fini kamenčki primejo na to mast...
namaže se s sprejem tudi za gumico zavornega batka na čeljusti, še prej se jasno "porine" batek precej ven (s pritiskanjem na zavoro ob sneti čeljusti), da se pregleda površino batka pod gumico

največkrat je vzrok zaštekana vodila "bolcni" in pa korozija na batku, ki potem ne popusti ob spuščeni zavori
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
887
88
28
select 1 from dual;
No na koncu je bilo točno to kar sta Hondi in Kameleon napisala. Ena pakna se ni dobro vračala in je brusila po spodnjem delu diska in jo je pobralo. Diski so bili sicer še dovolj debeli a so bili preveč zarjaveli na nosilnem delu, tako da smo spredaj vse skupaj zamenjali.

Zadaj je še vse OK in se je samo sčistilo in namazalo.