prtljaznik stresni za os avto karavan, polne sanke

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
za recimo passat b8 karavan, prtljaznik ne objame sank (ker so pac polne), ampak se zatakne za zob, ki se nahaja vzdolz sani ... (meni osebno ta zob ne vliva nekega zaupanja v nosilnost, cela teza tovora sloni na par cm ... )

kaksen predlog za kvalitetno resitev, pa da ne slisi na ime thule ali original?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.315
1.339
113
Po moje ni samo, da se zatakne v režo, ampak zraven še zategneš vijak. Imam na mojem Mondeu podobne sanke kot jih ima Passat pa ni niti zoba, ampak se Thule prtljažnik samo s ključem zategne na sanke. Če si predstavljaš, čeljust ima na notranji strani gumo, daš na sanke in zategneš. Drži kot pes ježa :) Ni šanse, da tole spusti brez, da odtegneš vijak.
Thule je z raglogom tako dolgo na sceni in stane kolikor stane :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in sad

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
za recimo passat b8 karavan, prtljaznik ne objame sank (ker so pac polne), ampak se zatakne za zob, ki se nahaja vzdolz sani ... (meni osebno ta zob ne vliva nekega zaupanja v nosilnost, cela teza tovora sloni na par cm ... )

kaksen predlog za kvalitetno resitev, pa da ne slisi na ime thule ali original?
Zadeva (vsaj pri Thule) ni univerzalna, ampak je pritrditveni komplet narejen prav za določen model avtomobila. In ti kompleti, kot omenjeno, sani objamejo tako, da ni variante, da jih premakneš. Poleg tega pri Thule dobiš orodje za pritrditev, ki je v bistvu moment ključ in prečke vedno zategneš s pravilno silo.

Glede Thule in "alternativ"...ko vidiš, kako enostavno in zanesljivo deluje Thule, ugotoviš, da cena sploh ni pretirana. In kot rečeno...Thule sploh ni bistveno dražji od "alternativ".
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
za recimo passat b8 karavan, prtljaznik ne objame sank (ker so pac polne), ampak se zatakne za zob, ki se nahaja vzdolz sani ... (meni osebno ta zob ne vliva nekega zaupanja v nosilnost, cela teza tovora sloni na par cm ... )

kaksen predlog za kvalitetno resitev, pa da ne slisi na ime thule ali original?
Ni za tuhtat niti se ni za bat. Kupiš kar pač je.

Sam sem za opla s takšnim sistemom sank že 10 let nazaj kupil najcenejše jeklene nosilce s pritrditvenim kitom (ne spomnim se kaj točno sem vzel... se mi zdi da menabo, komplet je bil 50€), da sem vozil gradbeni materjal na strehi. Nobenih problemov. Večkrat smo potem zlorabili tiste prečke še za na dopust (truga + 2 bicikla) in vse b.p. Po 10 letih še vedno vse drži.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Saj pri taki obremenitvi je bolj verjetno da strešne sani "ven spipaš", kot pa da se nosilec z njih sname.

Se spomnim (neumnih) original nosilcev na Voyagerju in potem na C8. So se oboji kar upognili do strehe, tako da sem enkrat iz Francije s smučanja na pol polne plastenke vode podložil, da ni vse skupaj na streho padlo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.253
5.820
113
Malo sem se zmotil... univerzalne menabo prečke imam za kodiaka s klasičnimi sankami. Kupil v lidlu za drobiž pa še nikoli rabil (in ne bom).

Za staro astro z integriranimi sankami imam pa cruz nosilce z ustreznim pritrdilnim kitom. Sem pa zdajle šel za foro pogledat in se samo smejem kako butasto drage so zdaj te prečke od cruza.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
za recimo passat b8 karavan, prtljaznik ne objame sank (ker so pac polne), ampak se zatakne za zob, ki se nahaja vzdolz sani ... (meni osebno ta zob ne vliva nekega zaupanja v nosilnost, cela teza tovora sloni na par cm ... )

kaksen predlog za kvalitetno resitev, pa da ne slisi na ime thule ali original?
Vzemi Thule, zadeva je tako malo dražja in tako enostavna za uporabo in kvalitetno narejena, da nimaš kaj razmišljat.
Na Thule konfiguratorju poglej kaj rabiš in potem samo poiščeš kje imajo zalogo in dobro ceno.

Sam sem se z enakim avtom in strešnim prtljažnikom z nosilci za 4 kolesa (seveda brez koles) peljal tudi že 200, če lepo to gor zategneš, nima kam odletet.
(Pa preden bodo kakšna zgražanja, recimo da iz preverjenih virov vem kako predimenzionirano je Thule narejen.)
Z bicikli gor pa pač lepo do max. 130, raje še kaj manj.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
Zdaj pa nam Thule uvoznik samo še vsakemu pošlje en par Wingbarov v zahvalo za oglaševanje, pa bo tema popoln uspeh :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.701
113
(Pa preden bodo kakšna zgražanja, recimo da iz preverjenih virov vem kako predimenzionirano je Thule narejen.)
Predvsem je važno, za koliko je predimenzionirana streha. Ko je znanec pred kakim desetletjem zapeljal s kolesi v podvoz, so nosilci koles ne vem katere znamke (mogoče thule) zdržali, iz strehe ven pa je pipnilo sanke. Na vozilu znamke VW.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.558
688
113
za recimo passat b8 karavan, prtljaznik ne objame sank (ker so pac polne), ampak se zatakne za zob, ki se nahaja vzdolz sani ... (meni osebno ta zob ne vliva nekega zaupanja v nosilnost, cela teza tovora sloni na par cm ... )

kaksen predlog za kvalitetno resitev, pa da ne slisi na ime thule ali original?
SI kdaj preveril s kakšnimi vijaki so pritrjene sanke? :evil:

Vzemi Thule, delujejo!
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.686
3.567
113
Samo ne ga imet celo zimo gor, ker boš spomladi žagal vijake dol. Če odlomiš ali odžagaš vijak je pri thuletu treba zamenjat čeljust.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
671
50
28
Da izkoristim tole temo…
Na Sharanu moram na streho montirati strešne nosilce, kjer bosta prečni palici 140 cm narazen. Problem je, da je uporabna dolžina strešnih sani 120 cm. Potem se sani nadaljujejo, ampak spodaj ni luknje. Sani so po profilu podobne tistim, ki nimajo luknje spodaj. Zato izgleda, da bi lahko uporabil tudi “neuporabni” del sani. Na fotkah - nosilce bi pritrdil tam kjer je označeno z modro. Zeleno je označena uradno uporabna širina. Ne nameravam uporabit obstoječih nosilcev s pritrdili za luknjo. Razmišljam, da bi kupil nove, take za sani brez luknje. Ima kdo izkušnje s tem? Mnenja?
(Samo še info, zakaj moram nosilce montirat 140 cm narazen: na streho bi rad pritrdil kolo, ki ima medosno razdaljo 140 cm. To je preveč za vse standardne nosilce. Uporabil bom dvodelni nosilec. Spredaj se pritrdi na vilice kolesa - po odstranitvi prednjega kolesa, zadaj pa normalno objame zadnje kolo.)
IMG_8662.jpeg
IMG_8657.jpeg
IMG_8658.jpeg
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
Če ima kolo medosno razdaljo 140 cm, mora biti nosilec toliko dolg, ne pa da so prečke toliko narazen. Se pravi če je nosilec dolg 145 cm, lahko ta nosilec BP montiraš na 120 cm razmaknjene prečke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
Če ima kolo medosno razdaljo 140 cm, mora biti nosilec toliko dolg, ne pa da so prečke toliko narazen. Se pravi če je nosilec dolg 145 cm, lahko ta nosilec BP montiraš na 120 cm razmaknjene prečke.
V bistvu se popravljam...sem šel prav merit :) Na Thule 591, ki so dolge 145 cm, spraviš kolo z medosno tam okoli 130 cm, mogoooče še kakšen centimeter zraven. Mogoče obstajajo kakšni nosilci, ki so daljši? Da ne rabiš uporabiti dvodelnih?
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
671
50
28
Do zdaj nisem našel tako dolgega nosilca, ki ima pritrditev sprednjega dela kolesa na vilice. Zato ostajam pri dvodelni varianti in prvotnem vprašanju.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.686
3.567
113
Do zdaj nisem našel tako dolgega nosilca, ki ima pritrditev sprednjega dela kolesa na vilice. Zato ostajam pri dvodelni varianti in prvotnem vprašanju.
Iz prakse. Mam enak avto in thule prečke s pritrdili za klasične sani, ki jih montiram poljubno, ne glede na luknje in ni nobene težave. Vozim pozimi strešni kufer in poleti 5 biciklov.
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
671
50
28
Iz prakse. Mam enak avto in thule prečke s pritrdili za klasične sani, ki jih montiram poljubno, ne glede na luknje in ni nobene težave. Vozim pozimi strešni kufer in poleti 5 biciklov.
Hvala. Samo da se razumeva, ali precke lahko montiras tudi v predelu, ki je na zgornjih fotkah oznacen z modro? To je tam, kjer je pod sanjo ze plastika.