Pri speljevanju se avto obcasno ne odziva na gas

xsara

Pripravnik
11. sep 2008
117
0
16
Imam xsaro l.99 (1.4i 8v bencin), lastnik sem dobro leto in danes se mi je prvic zgodilo, da se avto dvakrat pri speljevanju ni odzval na plin - kot da bi ga nekaj zamorilo. Ko sem potem znova pritisnil sklopko, sem speljal brez problema. Izgledalo je pa, kot da bi bil na pedalu za plin mrtev hod. Kot sem ze omenil, se mi je to zgodilo dvakrat: danes zjutraj po kaksnih 20 minutah voznje in popoldan, ko sem sel iz sluzbe po kaksnem km voznje. Je pa to precej neprijetno, ce se ti zgodi pri speljevanju v kriziscu. Avto po tem tudi ni kazal kaksnih slabosti.

Na avtu tudi sicer nisem opazil nic cudnega (tudi nobena lucka na armaturi ni zagorela), poraba je do sedaj normalna, obrati ne nihajo. Edino omembe vredno je to, da vcasih malce "zakaslja", ko zjutraj hladnega vzgem, speljem in prestavim iz 1. v 2 pri nizkih obratih. Torej ko peljem v drugi na zacetku malce "zakaslja".

A bi mi kdo lahko svetoval oz. razlozil, kaj je lahko vzrok temu, kar se mi je zgodilo?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
naverjetneje senzor (potenciometer) lopute plina ali pa MAP senzor, lahko svečke, lahko vžigalni tuljavi.
Načeloma se te napake (pri tem motorju) težko odkrivajo, ker tudi tester (Proxia) ne odkrije ničesar (samo v primeru popolne odpovedi senzorja).
 

xsara

Pripravnik
11. sep 2008
117
0
16
Vzigalno tuljavo in svecke sem po nakupu preventivno zamenjal - glede na starost avta in prevozene km.

Ostala dva senzorja bi bilo pa verjetno najbolj pametno scistiti. A obstajajo kje slike, kje se nahajata oz. ce je to zahteven postopek in lahko to storim sam ali moram do servisa?
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
MAF se ti ne splača pucat, če je zapacan. Tu ti nekje neka umazanija uhaja in če ga boš spucal, se bo spet umazal nazaj. Moj senzor je prvi (16 let) in je čist kot solza pa ga nisem še nikoli pucal. Mam pa na srečo tudi rezervnega.

Meni je avto cuknil na približno 2200 rpm vsakokrat, ko si menjal brzino, v višjih obratih pa nikoli. Bili so krivi kabli za svečke.

Najbolj pametno je izmerit podtlak v celem sistemu, da ni kje slučajno vakuumske luknje. Za to boš moral it na nek servis.
Tudi Romzijeve predloge upoštevaj, poleg MAF senzorja maš na pokrovu zračnega filtra tudi senzor, ki meri temperaturo pozauganega zraka.
Manual pa multimeter v roke, ECU ven pa diagnosticirat na konektorju.