"Prekrivanje" rje

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Gre za starejše terensko vozilo, ki se mi ga ne splača popravljat in ga imam namen "zvozit do konca", vseeno pa bi rad da ne zgleda tako obupno in da mi ne bo še kje v notranjost začela teči voda
grin1.gif
No, če bo motor zdržal, ga mogoče spomladi vseeno dam popravit, pa da ne gre preveč naprej...

Na vozilu je na raznih robovih in spojih precej rje. Nekaj je je že vidne, še več je mehurjev. Menda so ravno mehurji najbolj kritični. Kako zadevo rešit (poleg varjenja)? Eni pravijo kar kit čez, drugi odstranit mehurje, premazat s ferosanom pa kit čez, potem se omenja nek plastični kit, pa silikon, akrilni silikon... kaj dejansko najbolj zadrži nadaljevanje rjavenja?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
edina zadeva ki zadrži nadaljevanej rjavenja je ta..da zadevo pobrusiš do 'čistega' - magari na račun kake luknje, ter potem vse skupaj dobro zaščitiš (temeljna + osnovna barva).

Torej mehurje stran, porbusi z žičnato krtačo, zbrusi s šmir paprjren kolikor je možno (pri temd elu bodi zelo temeljit!!!..ker je najpomemnejši), potem pa na koncu uporabi še ferosan (ta najbolje deluje ko nima dosti opravka - torej da poje zgolj ostane rje po brušenju. Nato odstrani ferosan (vsaj jaz ga potegnem stan z razredčilom, ker se mi zdi površina po njemu enostavno preveč mastna in sem skeptičen gelde dobrega oprijema barve), potem pa čez 2 x temeljno bravo (bilo katero) in na koncu čez še 2 x z barvo vozila. Estetsko ne bo ravno biser...na vsak način pa bo zadeva narejena kot se šika in na 'obdelovanem delu' lahko pozabiš na rjo (preverjeno..sicer sem sam to prakticiral na 40 lets tsari balkonski ograji....je pa sistem dela isti....v vsej svoji zgodovini so jo zgolj ene 3 x prebarvali kar preko rje...takod ase jaz najprej vso barvo odstranil, zbrusil s šmir paprijem v nulo (da se je kovina svetila) potem pa še s penzeljnom premazal vse s Ferosanom, da je v kotih in luknjicah požrl vso rjavico....čez 'mini' 2 x ter 2 x barvo....v roku enega leta ograja kot nova).

Kitanje...spet če nebo zbrušeno v nulo glede rje (do zadnje pikice) je to zgolj trenutna rešitev - v roku enega leta bo rjavelo da bo joj.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Jaz sem po tem principu lansko leto popravlja petko pa ni bilo veliko uspeha. Bili so manjši mehurji, katere sem odstranil ter zbrusil do čistega z brusnimi nastavki za na bormašino, pa ferosan pa temeljna pa kit pa barva pa ni nič pomagalo. Če je bilo deževno vreme je bil čez dva tedna spet mehur. Problem pri mehurjih je ker pleh pregnije od znotraj navzven in popravljanje samo od zunaj je prineslo bolj malo uspeha. Saj na vratih je kar držalo ampak na blatniku je bilo pa takoj isto.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.809
113
definitivno to pride v poštev če je rja zgolj z ene strani...če je z obeh pa je nisi odstranil nima smisla!
 

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
karkoli boš delal razen varjenja da boš vzel prerjaven kos ven ga odrezal in privaril novega je brezveze in škoda denarja...če bi pa rad mel do pomladi in boš pomladi zrihtal , ti pa priporočam tole. z žičnato ščetko obrusiš do tam da boš odstranil vso tisto rjo katero vidiš da je napihnjena. Vzameš avto-kit in pokitaš zadevo, pustiš 1 dan pr mir, nato obrusiš in pobarvaš. Lahka si daš zmešat barvo karoserije v spreju, samo ti ne priporočam, ker se bo vidl ka si delu pa lahka nardiš kar češ. Zuto kupiš kr eno podobno barvo v spreju v merkurju pa preštrihaš.

Čez zimo bi ti mogl zdržat.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
luknje lahko zakrpas s poliestrom ce nimas varilnega aparata.Ce ne bos scistil rje z plocevine pa res ne drzi vec kot par tednov.
 
Nazadnje urejeno:

Swich

El Presidente
23. jul 2007
4.833
0
36
40
sam z poliestrom moreš znat delat, če ne maš tak pac da fertik
crazy1.gif