Prednja zavora cvili ... kako ustimat da nebo? :)

lost1

mnz
19. jul 2007
Torej, pri zaustavljanju prednja zavora prav nadležno cvili , kot da se kaksen yugo ustavlja
smile-1.gif

Motor je R6 04 , prve ploscice in diski se ( 4.000km prevozenih ) , kako odpravit to nadležno škripanje oz. cviljenje? Zadnja je OK, prednja pa prav nadlezno cvili ko se počasi zaustavljas.

merdzo

Majstr
6. avg 2007
Živjo!

Mogoče se ti je kak kovinski opilek zaril v ploščico. Snameš, pogledaš, če se kaj kovinsko sveti v "mesu" in s pilo zdrgneš.

lp

lost1

mnz
19. jul 2007
Malce hecno vprasanje, a vseeno.
Kaksen nasvet pri snemanju?

Nisem niti pogledal se kako,še manj pa probaval,tako da nebo nič škodilo če prej kej vem.

merdzo

Majstr
6. avg 2007
Živjo!

Sam nisem še nikoli snemal. Ekola, takole naj bi to šlo pri Versysu. Bremze so pa Tokico se mi zdi.

lp

Priponke

• 445804-versys_front_brake_caliper_removal.pdf
    136 KB · Ogledi: 449

SnuffyZ32

Pripravnik
11. okt 2007
Obišči stran
Hm... moja na fz6 ucas cvili ucas ne. Zdaj ze dolgo ni. Pride in gre. Ponavadi cvil na tople dni, ob mestni stop&go voznji preden jo kje mal resneje uporabim.

Vsaj pri avtih je bil problem ce ploscica za brake padom zadi ni bla namazana z neko posebno mastjo, pa potem v bistvu tisti ceveljcek v katerem je zavorna ploscica skupaj s ploscico vibrira in ustvarja piskanje. Verjamem da je pr motorjih ista figa...

Drgac pa fajn namaz vse skup z wd40, bo super tiho
wink-1.gif
(da nebi slucajno)

thinking of it, mogoce ce z brake cleanerjem pospricas disk in ploscice, bi kej znal spremenit. Pa bodi previden po tem ko namazes, ker ti bremze nekaj casa ne bodo nevem kolk super prijele.

lp,
Sasa

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
malo tukaj malo tam
Citat:
Uporabnik SnuffyZ32 pravi:
thinking of it, mogoce ce z brake cleanerjem pospricas disk in ploscice, bi kej znal spremenit. Pa bodi previden po tem ko namazes, ker ti bremze nekaj casa ne bodo nevem kolk super prijele.

lp,
Sasa

najboljša hitra rešitev, sploh iz izkušenj z diski s kolesa.

drugače problem rešijo tudi kakšne mehejše zavorne ploščice.

l.p.

XXXL

Guru
9. sep 2007
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Kaksen nasvet pri snemanju?
Pritisneš ''REC'' tipko, z rdečo piko na njej...
cool-1.gif

Lahko so ploščice že zažgane in zato cvilijo. Bolj kvaliutetne ploščice in pa pametnejše zaviranje. Najslabše je, če se obesiš na zavoro in jo držiš dolgo stisnjeno po kakem dolgem klancu...

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
Pod BRAKE SQUEALING piše http://www.carbibles.com/brake_bible.html

Squealing brakes are a sign of one of two things : the friction material is all gone and you're jamming the backing plate against the brake rotor, or the fit of the brake pad against the caliper piston isn't as snug as it could be. Either way, the squealing is the result of an extremely high-frequency vibration between the pad, the caliper piston and the brake rotor. Some vehicles have problems with squealy brakes right from the factory. In those cases, simply changing brake pad manufacturer can often cure the problem as the different pads will have a slightly different harmonic frequency, which is harder to attain. A classic example was one of the BMW R1100 touring bikes. From the factory, they'd squeal like crazy, and BMW redesigned the brake calipers and rotors a couple of times until they finally just switched to a different brand of pads and the problem vanished.

Al maš obrablene zavorne ploščice al pa cviljenje povzroča da ploščice vibrirajo med diskom in batkom....pomaga ta vaša mast ki se ji reče BAKRENA MAST oz cooper mast....drugač mate pa na tej strani mnogo nasvetov tud za druga področja...avti ...motorji....

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
Solving brake squeal.
A good way to solve brake squeal is to put some copper-based grease on the back of your brake pads. That's very important so I'll say it again in CAPS : THE BACK. Copper grease is extremely resistant to pressure and heat and if you get any on the front of your pads, you'll need new pads and rotors or discs. The picture here shows a cutaway of a disc brake assembly. The blue caliper housing on the right is missing to show the two silver brake pistons. The idea is that it creates a small pocket of sticky lubrication between the front side of the brake pistons and the back side of the brake pads. This is usually enough to prevent the high-frequency squeal. If you're not happy doing this yourself (working on a safety-critical part of your car like the brakes isn't something just everybody should be doing) then ask your friendly greasemonkey to do it for you.
There's a few products on the market that I've heard of and/or used in the past. Noisefree is one of them CRC Disc Brake Quiet is another and then there's Copaslip. I've used Copaslip on my vehicles before with no problems. I've had positive reviews of the CRC product from people using it motorbikes and cars. Noisefree is a new player so if you've used their product and have any comments, drop me a line. All three are available in America, but I think if you're in Europe you're limited to Copaslip. Or the internet of course.