Pravilno vstavljena,obrnjena vzmet v amortizer ?

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
To je feder, ki joče, da je na glavo obrnjen... :evil:
No, drgač pa je lahko kak luft, ko pade cel amortizer dol za kak mm ali dva in potem, ko ga kor zabije, tisti luft udari gor in lahko je pač to slišati kot škripanje, ne vem. V primeru ležečega tega ne more narediti. To se meni dogaja od nove Zafire, samo, da pri meni rahlo udari. Žena tega ne sliši, jaz pa. Na servisu so mi rekli, da gume tolčejo ob tla :oops1::bonk:


Lufta realno ne more biti ,pa tudi pri starem amortizerju tega zvoka ni bilo...Pred časom pa so bile menjane tudi kpl spodnje roke...

Škripanje vsaj po mojeni tko kovinsko ,bolj mi deluje kot bi škripala,cvilila neka guma ? Težkodoločljiv zvok.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Zadnjič sem rihtal kolegu kateremu je cvili, škripal, pokal ležaj na zgornji šalci.

Vzemi wd40 ali nekaj podobnega in malo našpricaj silen bloke. V kolikor bo škripanje izginilo potem imaš krivca.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.266
5.822
113
pri taščici
Kaj pa je za zamenjat, če se avto po slabih cesti pelje kot vlak. Vsako neravnino se v notranjost sliši kot bi imel gume na 5 barov. Sem že spustil pod predpisan tlak da so se zvecile pa ni bilo nič boljše.
Zgornje vpetje amortizerja?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Silent bloki skripajo tudi cez lezece, on pa pravi samo takrat, ko pade v jamo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.876
5.459
113
Zadnjič sem rihtal kolegu kateremu je cvili, škripal, pokal ležaj na zgornji šalci.

Vzemi wd40 ali nekaj podobnega in malo našpricaj silen bloke. V kolikor bo škripanje izginilo potem imaš krivca.
Sva jih 1x menjala skupaj s kolegom....pač komplet 2x spredne fedre in ležaje zgoraj ker mi je počil en feder....in je potem čez čas ko je blo nekaj dežja vmes začelo škripat ko sem vrtel volan....

A se te ležaje prej namaže al so zaprtega tipa? Vidit ni blo nič za mazat....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.837
3.858
113
Predvsem se amortizer zateguje na predpisan moment in ta ni "kolikor moreš in kolikor gre", posledice da preveč zategneš so pa slišne potem ker si ali preveč stisnil nosilec ali pa bognedaj poškodoval ležaj.

P.S. če premalo zategneš tudi ropota, kot je omenjeno zgoraj
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
Kje si poškodoval ležaj z zategovanjem? Lezaj in zategovanje nimata nič skupbega. Ker ga z zategovanjem ne stiskaš
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.837
3.858
113
Če govorimo za zgornji del, če fino zateguješ se guma/plastika stiska in deformira, pa posledično stiskaš tudi vzmet pod amortizerjem ta pa povečuje silo (prednapetost) ki se prenese na ležaj (velja jasno za klasično postavitev kjer je amortizer znotraj vzmeti).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
Kolko si jih že v živo videl najprej povej, potem pa nadaljujemo.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
noter v gumi je pusa, ce se ne motim in gume ne mores stisnit vec, kolikor dovoli pusa.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.266
5.822
113
pri taščici
Katere znamke amortizerjev in fedrov se izogibat. Ker izbire je ogromno, cene za faktor 4 razlicne.
Imam zlomljen feder pa me caka menjava.
V cem je stos menjave lezaja? Ce prav razumem naj kupim vse troje, al se kaj drugega. Seveda za obe kolesi.Avto ima 230kkm, voznja po lokalni cesti "cez hrib"
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.140
113
Hanzi ležaj menjaš ko začne pokat oziroma preskakovat pri obračanju volana.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Ravno včeraj sem menjal vzmet in ko začnem odpirat paket sem se spomnil na tole temo.
Na vzmeti ni nikjer kakorkoli označeno kaj je zgoraj kaj je spodaj, paše noter v obe strani.



p.s. Še nikoli nisem fedra zamenjal v eni minuti :D