Porsche Taycan

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.947
348
83
Nekaj kupcev gre na zaupanje, ampak ko prvič gredo na led, se bodo naslednjič bolj pozanimali o produktu (ne govorim o Porsche, ampak na splošno).

Tudi Taycan ima omejitev koliko ga lahko goniš, ne mislit, da baterijo lahko sprazneš na dirkališču in se to ne bo nič poznalo na času krogov. KAkšni so to pogoji je težko rečt ampak vsaj en primer je že na netu:

Na netu je mogoče zbrskat svašta, o Tesli je tak hype, da je tega toliko več, kar pa ne pomeni, da so drugi na podobne primere imuni.
 

mr_

Majstr
20. sep 2007
6.222
169
63
Itak, večletna tradicija EV vozil Porscheja zagotovo predstavlja faktor. :)
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.631
96
48
EU
Tudi Taycan ima omejitev koliko ga lahko goniš,
Prav vsako vozilo ima to omejitev, čeprav v tem primeru je Porsche še vedno vozen kot lahko razberem iz novice, le da ti iz varnostnih razlogov ne pusti voziti hitreje zaradi pregrete baterije (in če prav berem, se je pregrela zaradi regeneracije, ki je naštelana tako močno, da je očitno bilo to preveč za baterijo).
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.947
348
83
A drugi EVji pa niso vozni ko se pregrejejo? Tesla Model 3 gre preko 230 kmh, ko se pa pregreje pa gre samo še 200 kmh. Imaš prav, to ni več vozno.

ICE Porscheja lahko goniš do konca oz. kolikor imaš gum in bremz.
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.631
96
48
EU
A drugi EVji pa niso vozni ko se pregrejejo? Tesla Model 3 gre preko 230 kmh, ko se pa pregreje pa gre samo še 200 kmh. Imaš prav, to ni več vozno.

ICE Porscheja lahko goniš do konca oz. kolikor imaš gum in bremz.
Kot vem je Tesla na Nürburgringu v takšnem primeru crknila, ker Tesle kot lahko berem se pregrevajo zaradi težav v pogonskem sklopu (torej druga težava kot pri Porscheju).

Dvomim, da se ICE kar vozi, ko se kaj resno pregreje, po mojem kar lepo crknejo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.335
489
83
www.adriamedia.si
Nekaj kupcev gre na zaupanje, ampak ko prvič gredo na led, se bodo naslednjič bolj pozanimali o produktu (ne govorim o Porsche, ampak na splošno).

Tudi Taycan ima omejitev koliko ga lahko goniš, ne mislit, da baterijo lahko sprazneš na dirkališču in se to ne bo nič poznalo na času krogov. KAkšni so to pogoji je težko rečt ampak vsaj en primer je že na netu:

Na netu je mogoče zbrskat svašta, o Tesli je tak hype, da je tega toliko več, kar pa ne pomeni, da so drugi na podobne primere imuni.
Nobena tehnologija ni vsemogočna. Če greš z vročo batorijo na DC postajo, potem pa od tam direkt na stezo, ni šanse, da se ne bi poznalo. Je pa razlika, kako hitro pride do tega.
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.631
96
48
EU
Sicer se strinjam, ampak vsi imajo svoje cvetke:
Mene ta dizel afera ne gane preveč, ker dizlov ne kupujem, ker pač ne rabim delovnih strojev. Porscheja pa itak že v startu ne kupiš zato da bi šparal z gorivom. Tko da je dizlov Porsche zame itak misterij, čemu?!? :sprasujemse::p
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.947
348
83
Jaz ti toplo priporočam, da ne komentiraš stvari, ki ti niso jasne, če kaj ne veš raje vprašaj.

Dizel afera nima popolnoma nič s porabo goriva.
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.631
96
48
EU
Kako nič? Zakaj kupujejo ljudje sploh dizle? Najbrž predvsem zaradi manjše porabe in nekateri morda zaradi navora (da npr. vlečejo prikolico, čoln ipd.); športni vožnji pa se moraš načeloma odreči (kar je malo mimo, če kupuješ Porscheja). Sicer so programsko vplivali na testiranja, da so prikazovali manj emisij kot jih sicer zares izpušča avto, a najbrž zato, da bi lahko uspešno prodajali dizle ljudem, ki si želijo manjše porabe oz. vse “prednosti” dizla (in še vedno bili okoljsko sprejemljivi). Ni tako?
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.947
348
83
Posredno morda res, direktno pa je dizel afera vplivala na ceno avtomobila, ker je bil cenejši, kot bi bil sicer. Poraba goriva je enaka, s scalnico za doseganje norm ali brez.

Kaj bi za Porsche pomenil 500€ dražji dizel avto? Bore malo.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.947
348
83
Kam smo se sedaj zaplezali? Samo da bo nekdo imel prav?

Itak, da je butterfly effekt, konec koncev je vse povezano. Ampak goljufanje pri dieslegate ni imelo veze s porabo goriva ampak s škodljivimi emisijami.
 

NekdoK

Fizikalc
17. jun 2008
2.631
96
48
EU
Ampak do dieslegatea sploh ne bi prišlo, če ljudje ne bi kupovali dizel avtomobilov. In zakaj kupujejo dizle? Morda vprašanje za naše spoštovane člane foruma tu?:cheer:
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.947
348
83
Dizelski motor se lahko naredi ustrezno čist, samo to potegne za sabo malo večjo nakupno vrednost in malo večje stroške vzdrževanja. Ljudje bi jasno še vedno kupovali dizelske motorje, sploh Porsche SUV, kjer tistih par fičnikov ne igra popolnoma nobene vloge. Če bi šli vsi by the book, se dizli nebi prodajali v malih mestnih malčkih, ker bi bili nabavni stroški previsoki (kot se je pokazalo v zadnjih letih), pač nameso 60% trženga deleža imajo dizli po dieslegate samo še 30% tržni delež, so f*** what?

Sedaj naj bo pa dovolj te debate.
 

sad

Guru
24. avg 2007
11.853
1.460
113
Mene ta dizel afera ne gane preveč, ker dizlov ne kupujem, ker pač ne rabim delovnih strojev. Porscheja pa itak že v startu ne kupiš zato da bi šparal z gorivom. Tko da je dizlov Porsche zame itak misterij, čemu?!? :sprasujemse::p
Ni taka težava v temu so šparali/nategovili z davki/s ceno kot to, da so ZAVESTNO SODELOVALI PRI NAMERNO VEČJEMU ONESNAŽEVANJU, kar je po raziskavah pripomoglo h kar nekaj MRTVIM. Gre se za to, kaj so korporacije sposobne narediti (torej zavestno ubijati ljudi) za večji dobiček.
 

acc

Pripravnik
16. apr 2020
42
14
8
Ampak do dieslegatea sploh ne bi prišlo, če ljudje ne bi kupovali dizel avtomobilov. In zakaj kupujejo dizle? Morda vprašanje za naše spoštovane člane foruma tu?:cheer:
Hm, z mojega vidika predvsem to, da si dobil več moči (navora) ob približno enakih "konjih", ob tem pa je bila nekje 2,5 lit nižja poraba. To je na mojih kilometrih zneslo okrog 1.200 eur v prid dizlu/letno. Ko potegneš črto je sicer po par letih tam-tam.

Prej si ponavadi moral kupovati relativno močnega bencinarja, da bi bil (vsaj občutek) kot pri švohnejšem dizlu. Sedaj so bencinarji (glede na to, da jih je toliko turbakov), tam-tam. Nisem prepričan za naslednji avto, če bi bil dizel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK