Popravilo vžigalne tuljave, ki prebija?

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
Zdravo

Ko je dež, mi na moji Bravi (1.6 16v, letnik 1998) začne trokirat motor, ko dam mal gasa. Ugotovil sem, da prebija vžigalno tuljavo oz. cinšpulo ( link do slike zadeve ). Očistil sem jo z WD40, za nekaj časa je bilo boljše, ampak se je ponovilo. Vidna je tudi tanjša razpoka na plastiki.

Vprašanje: Čeprav zadeva ni ravno draga (okoli 80€), bi jo lahko mogoče očistil ter zalil z nečim (npr. lepilom araldit) ter s tem preprečil dostop vlage? To bi najbrž rešilo težavo ne?
 

Shando

Pripravnik
21. avg 2007
287
0
16
LJ
jao jao in vsemogočni WD40 ki naj bi vse popravil
rolleyes-1.gif

WD je smrt za štrom z zakasnjenim efektom ....... še posebej za kontakte ki po taki "terapiji" hitro zašmelcajo (tudi če so čisto novi) ali pa tisti petrolej že v nekaj dneh začne nase vlečt vlago še hitreje kot na suh materijal
bonk.gif


res lahko poizkusiš z aralditom
moraš pa tuljavo pred oblivanjem z njim segret na najmanj 90 stopinj, da bo araldit dobro prodrl tudi v najmanjše razpoke ........ mogoče ti uspe
zmaga.gif
 

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
V bistvu sem WD40 uporabil za razmastit. Pošprical ter zdrgnil.

90 stopinj? Uf, mal huda. No, saj v bistvu ne rabim da čist luknje zafila, sam da prepreči vlagi dostop ter preskok iskre s tem. Skratka kot premaz. Ne bi rad, da me čez 1 mesec v Franciji kaj preseneti, tko da tehtam med premazom in nakupom novega
uf-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.411
5.910
113
pri taščici
Jaz imel pred pol leta podoben problem. Kupiti sem moral novo kar svetujem tudi tebi.
No ti bi mogoče dobil kje celo rabljeno (jaz te možnosti nisem imel) kjer pa je riziko da ti naredi isto kot ta prej ali slej.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Morda silikonski kit,alipa dobro očistit in premazat z poliestrom. Na slednji način sem že rešil rezervoar za gorivo pri ženinem fiatu. Ker je kestl puščalsem ga snel dol in celega večkrat premazal in tako naredil nov skelet in zadeva drži.
 

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
3:2 za nakup nove
cheer.gif


Saj bom mel najbrž res najmanj problemov, če zamenjam.

Hvala vsem, dobite zvezdice
 

sandichamp

Pripravnik
10. avg 2007
469
16
18
Kupi novo originalno. Na vsakem pooblaščenem servisu stane 56,57€. Ponaredke pa pusti pri miru, ker so zanič kvalitete in še dragi so.

LP Sandi
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.411
5.910
113
pri taščici
Sicer ne vem kako zanič kvalitete so, samo glede na to da mu original ni zdržal 10 let, tudi original ni super duper.
Me prav zanima cena ponaredka?

V eni temi nžje iščemo motorček za centralno zaklepanje ki je crknil na 4 leta starem avtu. (toliko o kvaliteti originalnih delov)
Cena originala je bila skoraj 10 kratnik nabaven cene "ponaredka" . To se pravi da če uvoznik "ponaredka" nabije 100% maržo je še vedno 5x cenejši.

Jaz sem dal februarja za fertajler in 10 kablov cca 70 evrov. Original roba bi me prišla mislim da okrog 250-300 evrov. Pri "škart" trgovcu sem bil "car" pri pooblaščenem pa nek "revež" ki fehta za rez. del za 18 let star avto.
Zaenkrat dela bp.

Pooblaščencev se načelom izogibam v velikem loku. S figo v žepu ti ugodno prodajo avto, potem pa mastno računajo dele. Dokler je kasko časti zavarovalnica oziroma garacnija če si dovolj siten, ko več ni pa ti.....
 

mtey

Pripravnik
30. nov 2007
742
0
16
shocked-1.gif


Saj govorimo o zadevi spodaj, ne??

facet9.6245.jpg


Na uradnem fiatovem servisu pride 108€, v Eurotonu pa 90€. Že na Fiatu so mi rekli, da bom moral najbrž ponaredke iskat, ker naj je ne bi imeli (so jo kasneje našli), v Eurotonu za vsak slučaj še vprašam če so enako dobre kot originalne, pa je potrdil.

Naročil sem v Eurotonu.
 

sandichamp

Pripravnik
10. avg 2007
469
16
18
Govorimo o točno tej zadevi. Morali bi imeti vsi iste cene. Če si iz Ljubljane jo lahko dobiš pri nas. Lahko me pokličeš na
031 66 11 24.

LP Sandi