'Policaji' pred zožitvami cestišč in zadrga

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Vedno pogosteje se primitivci gredo policaje in tudi do 500metrov pred zadrgo blokirajo pas, ki se zoži. Običajno gre za tovornjakarje ali voznike kombijev, pa tudi kak junak v os.avtu se najde.
Pojav je seveda najpogosteje opažen v prometnih konicah, ko zaradi 500metrov prostega vozišča pred 'policajem' stoji približno enako dolga kolona v križiščih nekje zadaj in se še dodatno povečuje gneča v mestih.
Je kdo že videl, da bi policaji ukrepali proti 'pomočnikom', ki ne razumejo principa zadrge?

LP,

Milan
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Vedno pogosteje se primitivci gredo policaje in tudi do 500metrov pred zadrgo blokirajo pas, ki se zoži. Običajno gre za tovornjakarje ali voznike kombijev, pa tudi kak junak v os.avtu se najde.
Pojav je seveda najpogosteje opažen v prometnih konicah, ko zaradi 500metrov prostega vozišča pred 'policajem' stoji približno enako dolga kolona v križiščih nekje zadaj in se še dodatno povečuje gneča v mestih.
Je kdo že videl, da bi policaji ukrepali proti 'pomočnikom', ki ne razumejo principa zadrge?

LP,

Milan

Pravim policajem to ni pomembno, kvečjemu sem jih videval na primorskem koncu na zožitvi ko še ni blo nove avtoceste preko čnega kala. Aja, niso kontrolirali prometa ampak pred zoženjem stali z radarjem
bonk.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:

Pravim policajem to ni pomembno, kvečjemu sem jih videval na primorskem koncu na zožitvi ko še ni blo nove avtoceste preko čnega kala. Aja, niso kontrolirali prometa ampak pred zoženjem stali z radarjem
bonk.gif

Ne vem zakaj se tolčeš po glavi!
Tam je omejitev hitrosti in tu marsikatera nesreča se je pred zožitvijo že zgodila.
V Avstriji imajo razne zožitve (dela na cesti9 policisti zelo radi.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Govora je bilo, da namesto urejanja gužve pri zadrgah oni raje merijo ko gužve tam sploh ni.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ravno včeraj je en tovornjak za mano to naredil na hitri cesti v MB.

Vozimo vsi lepo na desnem pasu, potem pa so iz tega desnega pasa začeli eni vozniki ven skakat, da bi teh 500m odpeljali in se pred tablo za zožanje vrivali not. Pa se je en tovornjak lepo postavil na sredino med oba pasova, vključil 4 žmigavce in nardil red. V tem primeru ga podpiram, ker mi grejo totalno na kürac tisti, ki se na tak način prerivajo. In zaradi takih debilov se kolona neha premikat, nastajajo nesreče...

Je pa žalostno, da mora tovornjakar delat red, ker o policistu ni ne duha ne sluha.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ravno včeraj je en tovornjak za mano to naredil na hitri cesti v MB.

Vozimo vsi lepo na desnem pasu, potem pa so iz tega desnega pasa začeli eni vozniki ven skakat, da bi teh 500m odpeljali in se pred tablo za zožanje vrivali not. Pa se je en tovornjak lepo postavil na sredino med oba pasova, vključil 4 žmigavce in nardil red. V tem primeru ga podpiram, ker mi grejo totalno na kürac tisti, ki se na tak način prerivajo. In zaradi takih debilov se kolona neha premikat, nastajajo nesreče...

Je pa žalostno, da mora tovornjakar delat red, ker o policistu ni ne duha ne sluha.

To ni nobeno vrivanje, ampak, sistem zadrge, ki je omenjen tudi v CPP-ju, to, da ste se vsi vozili po desnem pasu je pa bolj, kot ne nepoznavanje CPP-ja.
In, če bi se vsi tega držali, bi vse skupaj potekalo veliko bolj tekoče, ne pa, da mi tisti z desne j#bejo mater, po domače povedano, ko se želim vključiti na njihov pas.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
In kaj je narobe v tem, da so table, da se bo levi pas združil v desnega že 2 km prej, 500m prej pa so že vsi lepo v desnem pasu
confused-1.gif
Zakaj bi naj zadrga potekala tik pred tablo za zožitev pasu? Zakaj je potem treba iz kolone ven skakat? Se tebi zdi prav, da si v koloni, en pa ven skoči zato, da se bo 500m naprej prerinil not? (Razen če si sam med temi frajerji in posledično v tem početju ne vidiš nič narobe) Potem pa skoči ven še en, pa še en, na koncu stojimo zaradi teh cepcev vsi pri miru, pa še kako nesrečo povzročijo, ker jih seveda nihče noče nazaj spustit v kolono.

A ni boljše, da se že prej spravijo v miru na desni pas, ko se kolona premika, ne pa da potem pred tablo za konec pasu stoji 20 avtov na levem in se vključujejo not. Potem ko hočeš nekoga spustit not moreš malo zabremzat, zabremzajo vsi za tabo in kolona tak hitro obstoji.

Pusti ti CPP, v prometnih konicah CPP (žal) odpove.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
DO (!) zožanja pasu se smeš peljati, ne do 500m pred zožanjem! In tistega tovornjakarja, ki se postavi čez oba pasa, bi pa najraje za vrat iz kabine potegnil, ga slekel, za jajce na zadnjo stran tovornjaka obesil, da bo v svarilo vsem ostalim idiotom, ki imajo podobne ideje!
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Seveda se smeš peljat, ampak zakaj bi? Kolona je že ''zložena'', torej problema ni.

Očitno je vam vrivanje v vrste nekaj popolnoma normalnega. Se vrivate tudi pred blagajno, v banki, na pošti? Imaš pravico it do okenca, ne da stojiš 20m stran. In ker so ljudje pred tabo in se ti ne umaknejo, jih boš namlatil?

Tudi etika in solidarnost je del CPP, ne samo zakoni in predpisi. Sicer pa mimogrede - a ni prepovedano prehitevanje kolone?
grims-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Li z tem ko se folk prej panično rine v kolone,dela gužvo oz zastoje.. Namen verige je da se tik pred zoženjem en pa po en premikaš. Pri nas je pa drugo, ker je folk al nesposoben, al pa po odstavenm (avtobusni) mimo pa notr..
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Tovornjakarji z vzhoda so pa itak zgodba zase...,lani poleti, nesreča na Logu, gužva pred cestnisko ogromna, pač poletna sezona.

Stojimo v koloni že dobro uro, do 500m pred začetkom ABC steze se lepo vozim v koloni, potem pa desni smernik in lepo odstavnem, kot večina ABC-jarjev.

Dokler mi ni na začeteku ABC steze, ena Poljska budala s kamionon zaprla pot, bolj, ko sem želel mimo, bolj me je zapiral, tako, da sem ga na koncu po travi/bankini obvozil.
Ustavim pred njim grem ven iz avta in mu držim sredinec kakih 10 sekund direknto na šipo, se vsedem nazaj v avto in odpeljem
smile-1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
In, če bi se vsi tega držali, bi vse skupaj potekalo veliko bolj tekoče, ne pa, da mi tisti z desne j#bejo mater, po domače povedano, ko se želim vključiti na njihov pas.

Ne vem kako se vkljucujes, zato bom povedal samo mnenje in se ni treba razburjat
tongue-1.gif


V sloveniji kot vemo je sla kultura papa in smo cist bosi. Glavnim je vazno samo da so visoke kazni in so vsi zadovoljni in zadovoljeni. Vidim po mestih v Juzni Karolini kako stvar deluje. Folk prijazen, spustijo te notri brez problema. Vsak se potem zahvaljuje se 5min
smile-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
11
38
Razumem, kaj želiš povedat, se ne vključujem čist pred tistimi znaki
smile-1.gif
, dostikrat sem tudi sam na desni in lepo spuščam one z leve, na splošno dajem vedno prednost, recimo v mestu, tistim, ki se vključujejo s stranskih ulic...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Odvisno, kako hitro se kolona premika in kako je voznik "sposoben". Če je malo gneče, potem gre bolj hitro tako, da so vsi že desno. Sploh vidiš včasih koga, ki levo občepi, ker se ni bil v stanju tekoče vključiti v kolono, ki je vozila denimo 60 - 70 km/h. Zaradi takega jaz ne zaviram in upočasnjujem tekoče kolone. Človek mora malo preceniti, kdaj se bo vključil. Če vozijo > 50 km/h ni pametno iti do konca. Ko pa kolona skoraj stoji, pa je po mojem boljši princip zadrge, da se oba pasa napolnita do konca in da ni po nepotrebnem enkrat daljše kolone.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ko pa kolona skoraj stoji, pa je po mojem boljši princip zadrge, da se oba pasa napolnita do konca in da ni po nepotrebnem enkrat daljše kolone.
Točno. In to je najbolj važno. Namesto, da bi bila kolona na prostem pasu namenjenem za to, je kolona (ne govorim o AC, temveč recimo kakšni dvopasovnici v LJ, itd.) še enkrat daljša zaradi budal, ki se grejo ''policiste''. S tem, da potem tam zadaj zaprejo po možnosti še križišča in imaš en zelo lep infarkt. Zakon, a ne
evil.gif
?
 
Nazadnje urejeno:

Car

POSTman
4. avg 2007
8.317
1.185
113
55
Planet zemlja
www.posta.si
Veliko sem na cesti in opažam, da vseeno ni tako hudo, kot se govori. Seveda se povsod najdejo pametnjakoviči, ampak v glavnem sistem zadrge kar lepo deluje. Pa kaj, če se je znašel in z desnega pasu šel na praznega levega in se odpeljal naprej in se na koncu lepo vključil? Te boli, ker te je prehitel?
Res pa je, da je v tujini drugače, vse poteka veliko bolj mirno in kulturno.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Razumem, kaj želiš povedat, se ne vključujem čist pred tistimi znaki
smile-1.gif
, dostikrat sem tudi sam na desni in lepo spuščam one z leve, na splošno dajem vedno prednost, recimo v mestu, tistim, ki se vključujejo s stranskih ulic...

No vidis potem sva prisla do zakljucka, da je kultura nikakva. Vsi si mislijo koj spolni organ se tale nekaj rine, ce sem se lahko jaz ze prej vkljucil v kolono. Mogoce bi bilo potrebno to storiti, ze 3km pred situacijo. Mogoce je pa tale ze vozil po tistem pasu. Sej ne vem, samo razmisljam... Ampak tukaj nekaj mocno ne stima. Sem dosedaj prevec videl.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.223
4.703
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
...da ni po nepotrebnem enkrat daljše kolone...
Namesto, da bi bila kolona na prostem pasu namenjenem za to, je kolona (ne govorim o AC, temveč recimo kakšni dvopasovnici v LJ, itd.) še enkrat daljša zaradi budal, ki se grejo ''policiste''.
Zakaj bi bilo na avtocesti danes popoldne pri Žalcu, kjer je delo na cesti kaj drugače? Danes bo kolona nekaj km, premikali se bodo največ 5 km / h. Gotovo je smiselno, da sta dve koloni, kot pa ena do Vranskega.
Po drugi strani menim, da nima smisla delati zadrge, če gužve še ni in se pred zožanjem samo zgoščuje promet, vendar še zmeraj gre > 50 km/h. V takem primeru pa so zame pacienti tisti, ki vozijo do kegljev, potem pa ali gre ok (90%), ali poči (0,5%), ali se ustraši in ustavi in ne more več speljati (1%) ali pa prvi v koloni kulturno zabremza in mu da prednost (8,5%) in za njim efekt domin še 500 metrov vsi zabremzajo na 20 km/h in traja vsaj eno minuto, da kolona dobi prejšnjo hitrost.