Piaggio ciao

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.921
5.461
113
Trgoavto (en v Marcator hipermarketu v dravlah.....en pr ex kino šiška...za ostale nevem)......al pa Velo v črnučah-mal naprej od končne 6ke!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.921
5.461
113
Np še kdaj
pozdrav.gif
 

alexalol

Zelenc'
30. avg 2009
11
0
1
hej
smile-1.gif

mene pa nekaj zanima.. a je 20€ drag servis za menjavo jermena? Nov jermen je od Contitecha.

Zanima me tudi kaj je najceneje najbolje za zamenjat če hoces pridobiti 5-10 km/h. Ciao je letnik 95, ima variomat in gre 43-44km/h. Ali bi z novim zracnim filtrom malossi sel 50km/h. Koliko bi to stalo. Za filter sem prebral, da je 15€; koliko je montaža?

Zanima me še ena stvar. Ciao se mi je nekaj pokvaril. Simptomi so sledeči. Ko ga gonim (da bi vžgal) sicer malo začne bremzati (vrjetno ker jermen zagrabi motor) ampak to je pa tudi to; motor se noče vžgati. To se mi je zgodilo 2 dni nazaj. Bilo je tako, da najprej ni hotel vžgati, potem po 10 minutah tekanja naokoli je vžgal in sem se lahko pripeljal do doma. Potem sem šel ven in je dokaj normalno vžgal (gonil sem ga 20m). Po tem sem se odpeljal in pripeljal nazaj domov. Potem pa ni hotel več vžgati. Svečko sem pogledal in je uredu. Kaj bi to bilo? cinšpula? Koliko bi stal servis te težave?

hvala za odgovore
lp
 
Nazadnje urejeno:

qqqqqqq

Fizikalc
23. apr 2008
1.405
0
36
Res ne mores sam zamenjat? 20€ je 1 ura dela, čeprav bo delal precej manj.

Z malossi filtrom ne bo sel hitreje, samo boljšo odzivnost boš dobil. Mislim da je 14€.

45km/h je max, za več je potreben že kit.

Za težave pa ne vem odgovora. 20m ni tolko velik, da bi bila cinšpula, jaz bi raje zamenjal svečo in pogledal dotok goriva. Ceno servisa je nemogoče določit, ker ne vemo kaj je narobe, računi tam od min 40 do 80€ oz. odvisno od napake. Govorim za servis -TimMg.
 

alexalol

Zelenc'
30. avg 2009
11
0
1
Ja jermen mi je serviser zmanjal, ker jaz nisem vedel, da je z jermenom kaj narobe (zdaj vem, da je bil preozek oz izrabljen).
20m je bilo takrat, ko mi je normalno vžgal, zdaj pa noče vžgati. Svečko sem dal pa tudi rezervno ampak je bilo isto. Dotok goriva bi pogledal inm ga tudi razdrl ampak se bojim, da ne bom znal sestavit oz. da ne bi kaj pokvaril, ker ima narejeno avtomatsko mešanje goriva in olja in je tam veliko cevk pa še vse je zelo majhno. To je moj prvi moped tko, da še ne vem teh for.

Torej zanima me kaj bi bilo najceneje za zamenjat, da bi dosegel 50km/h in pa da motor ne bi bil preveč glasen. Morda vplinjač?
 

qqqqqqq

Fizikalc
23. apr 2008
1.405
0
36
Brez večjih predelav paše 13/13, pozna se na pospeških, na končni švoh oz. nič.

Za 50km/h moraš dat športni izpuh. Vidu sm že športne pa niso bli precej glasni, kateri modeli, to pa ne vem.

A potem maš mix-a, tega pa nisem mel. Najbolje pelat nekomu, ki se pozna oz. servis. Še prej povprašaj na tem forumu.
Piaggio CIAO racing
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Tudi z originalnim auspuhom gre čez 50km/h. Imam samo drug vplinjač, 12/12. Sicer pa Ciao za kaj več kot 35 niti ni delan, če ne drugo te od tresljajev zoprno žgečka v noge...

Zamenjaš lahko poleg izpuha še vplinjač, kupiš večji cilinder, povrtaš kanal med vplinjačem in ohišjem motorja na 13 mm (original je 11.5)...
 

qqqqqqq

Fizikalc
23. apr 2008
1.405
0
36
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Tudi z originalnim auspuhom gre čez 50km/h. Imam samo drug vplinjač, 12/12. Sicer pa Ciao za kaj več kot 35 niti ni delan, če ne drugo te od tresljajev zoprno žgečka v noge...

z 12/12 mu ne bo šel 50, jaz mam 13/13, pa ne gre 50
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Tile motorčki so zelo različni, eni grejo z drugimi so same težave. Moj je star cca. 30 let in gre z vplinjačem 12/12 (diza je 0.5) cca. 55 km/h po kolesarskem števcu in prehitim vse mulčke kljub temu, da sem težji. Je pa res, da ni šel nikamor, dokler nisem naredil poštenega remonta. Največ je prispevala nastavitev predvžiga (platine). Je pa moped brez variatorja.

Pa si povrtal luknjo v ohišju, ker original je 11.5 mm? Bi rekel, da je vplinjač 13/13 v primeru, da je originalna luknja, nekako brez smisla...
 

alexalol

Zelenc'
30. avg 2009
11
0
1
Evo sem ga peljal na servis in smo ugotovili kje je napaka. Napaka je bila pri variomatu. Gre za to, da je imel napačno podložko in pa da se je variomat malo premikal. Zaradi tega je obrabljalo jermen - v enem tednu ga je obrabilo 3mm. Ciaota sem pustil tam, da ga uštimajo in potem naj bi bilo uredu.

Z mehanikom sem se pogovarjal in je rekele naj za 50km/h zamenjam auspuh. Zanima me katerega mi priporočate. Hočem le da bo šel malo hitreje (43km/h->50-55km/h) in pa da ne bo preveč glasen ter preveč drag.

lp
 

Pongo

Pripravnik
19. jul 2007
644
0
16
Obišči stran
Pozdravljeni,
se moram še jaz pohvalit da sem se pridružil klubu Piaggio
nahrung002.gif

Kupil sem Piaggio Si, letnik 1980, originalno stanje, ima variomat, je odlično ohranjen.
Zaenkrat se mi zdi da je zadeva odlična.
cheer.gif
 

zlajo

Zelenc'
19. apr 2009
7
0
1
no jest sem se tut lotu pomladanskega servisiranja ciaota,pa se je kr mal zapletlo,pa bi meu par uprašanj.In sicer manjavam zadnjo gumo pri ciaotu in mi je počla ena šprikla na zadnji feltni pa nevem a se da to zrihtat al morm kr novo feltno kupt?pol bi sproti menju še zavorne ploščice na zadnji feltni a lahk to sam nardim al raj ne?pol mi je pa še auspuh poču pa nevem a naj ga pošvasam al raj novga kupim?tko da koneckoncev vas sprašujem a se mi splača vse to popravljat,ali naj kr kupim novo feltno s novimi pliščicami in gumo in nov auspuh? vsem ljubiteljem mopedov ciao se že v naprej zahvaljujem za odgovore,ciao ciao
 

matsprite

Zelenc'
16. jul 2010
6
0
1
ce hoces pridobit 5km/h malo povecaj(maksimalno 1 mm) vhode kanalov v cilindru pobrusis pretocna kanala in izpusni kanal tako da je bolj zaobljeno da mesanica hitreje pride do glave in da izpusni kanal prej odpre tega se loti ce imas dosti casa in opremo za to potrebujes eno popoldne meni je pomagal fotr ker bi sam ziher kaj zaj... prosim da me popravite ce sem kaj napisal narobe
LP
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.921
5.461
113
Citat:
Uporabnik alexalol pravi:
. Bilo je tako, da najprej ni hotel vžgati, potem po 10 minutah tekanja naokoli je vžgal in sem se lahko pripeljal do doma. Potem sem šel ven in je dokaj normalno vžgal (gonil sem ga 20m). Po tem sem se odpeljal in pripeljal nazaj domov. Potem pa ni hotel več vžgati. Svečko sem pogledal in je uredu. Kaj bi to bilo? cinšpula? Koliko bi stal servis te težave?

hvala za odgovore
lp

Mel podobne probleme na tomosu APN.....vzrok......ko sm ugrajeval 5 prestavo sem pri sestavljanju namazal uno penco k maže excenter k odpira platine.......posledica so ble mastni kontakti na platinah....posledica je loterija za motor vžgat
cheer.gif


Kolega na APNju z stransko tačko pravtako......vsakič ko napumpaš uplinjač in višek benza steče po bloku......k ga počš na stransko tačko steče mešanca direkt v štrom
cry12bpy.gif


Spuci platine (če jih maš še sploh). Lahko je pa tud napokana žica od svečke...al pa izolacija na tuljavah! Pa prebija ko se segreje
 
Nazadnje urejeno:

zigic

Zelenc'
17. avg 2010
11
0
1
Pozdravljeni!

js mam pa sledeč problem. na ciaotu se mi je potrgu navoj za srauf k drzi cevko za bencin pa filtr na fergazerju zato sm ga zamenju. kupu sm ga na bolhi. tip je reku da je 12/12. uglavnm sm ga ugradiu, zdj ma pa moped težave z užigom. k dam pa gas pa crkne. če držim zaug notr ne crkne sam usen negre nikamor.
13.gif


hvala za odgovor!
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.921
5.461
113
Nastavt ga boš mogu! Pa spucat.

P.S.: sta pa frgazarja ista?
 
Nazadnje urejeno: