Peugeot 308 - test

mr_

Guru
20. sep 2007
8.929
2.412
113
A nima ta 1.2 težave z ventili, tam po 100-120 kkm? Nekje na alterju bil link... Se nekaj nabira al kako že.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
223
169
43
Identificirani sta bili dve težavi, ki naj bi bili odpravljeni. Prva je bila z lomom svečk, zamenjali so proizvajalca. Druga povezana z zobatim jermenom, ki je v olju. Tu naj bi bile težave pri kratkih vožnjah in predolgim servisnim intervalom.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.912
4.972
113
Tukaj bi dodal samo eno opombo. Sramota za koncern, da ne zna narediti več kot samo 1,2 trivaljni motor. In to tiščijo v vse segmente, 208, 308, 2008, 3008, Opel Astra, Mokka, Grandland, in še kaj sem pozabil. Saj niso vsi ti avti namenjeni za v trgovino.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.658
3.542
113
Te zelene fleke se da ugasnit al kako zdržiš več kot dve minuti s tem zmazkom pred sabo?

1656486292768.png
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Tukaj bi dodal samo eno opombo. Sramota za koncern, da ne zna narediti več kot samo 1,2 trivaljni motor. In to tiščijo v vse segmente, 208, 308, 2008, 3008, Opel Astra, Mokka, Grandland, in še kaj sem pozabil. Saj niso vsi ti avti namenjeni za v trgovino.
Saj pa imaš oh in sploh močne in zelene PHEVe :).
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
223
169
43
Zaslon, tako pred voznikom, kot osrednjega, lahko personaliziraš - spreminjaš barve, podatke, števce, itn. Zanimivo na začetku, potem pa uporabljaš zgolj enega. Moti pa odsotnost klasičnih števcev.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
223
169
43
1.2 Puretech 130 z 8 st. avtomatikom zadostuje za 208, 308, 2008, za večja vozila pa odvisno od uporabe in obremenitve vozila.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.930
8.972
113
EU
Identificirani sta bili dve težavi, ki naj bi bili odpravljeni. Prva je bila z lomom svečk, zamenjali so proizvajalca. Druga povezana z zobatim jermenom, ki je v olju. Tu naj bi bile težave pri kratkih vožnjah in predolgim servisnim intervalom.
Nabiranje nesnage na ventilh še niso indentificirali. To še pride.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.208
4.689
113
Samo en motor je najbrž zato, ker je verjetno danes kar umetnost razviti in masovno prodajati močnejšega bencinarja in obenem brez prevelikega goljufanja zadostiti CO2 oslarijam za celotno proizvodnjo.
Ko sem jaz v začetku leta 2020 šel dvignit enega službenega pežoja, sem med čakanjem opazoval, tabelco s CO2. Samo eno vozilo je imelo tam co2 pod 95 g. Vseeno so potem čudežno zadostili zahtevam EU po meji 95 g kot povprečje flote. No, to v bistvu velja za vse proizvajalce.
Mi imamo dve 308 (prejšnji) s tem motorjem. To se lepo pelje s tem motorjem, ni pa najmočnejši avto na cesti. Imata pa avta premalo km (dobrih 50.000), da bi se lahko pogovarjali, če gre to za neko zanesljivo tehniko ali ne.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Pri flotnih emisijah CO2 je jasno, da nekateri proizvajalci te zadeve zbijajo z električarji in hibridi. Nekateri pa tudi tako, da flotne emisije kombinirajo s Teslo, ki jim to rade volje "proda" za ustrezen denar.
Ogromno prihodkov ima Tesla ravno na temo tega, da prodaja odpustke CO2 drugim proizvajalcem. Pri Tesli je to začetno povprečje pač 0 g CO2. Potem se to naprej uporablja za zbijanje flotnega povprečja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Kolikor vem so se lani električarji šteli 2x oz. so bile še neke druge ugodnosti.
Tesli prihodki od co2 kolikor vem konkretno padajo, saj proizvajalci že uspešno vpeljujejo PHEVe in EV. Zato jih pa tudi tako vsiljujejo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Kolikor vem so se lani električarji šteli 2x oz. so bile še neke druge ugodnosti.
Tesli prihodki od co2 kolikor vem konkretno padajo, saj proizvajalci že uspešno vpeljujejo PHEVe in EV. Zato jih pa tudi tako vsiljujejo.
PHEV bodo kmalu s strani EU dobili nov problem - zapoved, da v mestih delajo izključno na elektriko. Kar bo veselo, saj se jih preko 50% šlepa samo na nizke davke, le redko kdaj vidijo vtičnico, posledično so tudi emisije prvenstveno fosilne.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.912
4.972
113
Samo en motor je najbrž zato, ker je verjetno danes kar umetnost razviti in masovno prodajati močnejšega bencinarja in obenem brez prevelikega goljufanja zadostiti CO2 oslarijam za celotno proizvodnjo.
Ko sem jaz v začetku leta 2020 šel dvignit enega službenega pežoja, sem med čakanjem opazoval, tabelco s CO2. Samo eno vozilo je imelo tam co2 pod 95 g. Vseeno so potem čudežno zadostili zahtevam EU po meji 95 g kot povprečje flote. No, to v bistvu velja za vse proizvajalce.
Mi imamo dve 308 (prejšnji) s tem motorjem. To se lepo pelje s tem motorjem, ni pa najmočnejši avto na cesti. Imata pa avta premalo km (dobrih 50.000), da bi se lahko pogovarjali, če gre to za neko zanesljivo tehniko ali ne.
Sicer ne vem kako je z tem CO2 sranjem, ampak mene kot kupca to en qurc briga. Če so problem CO2 kuponi, pa naj mi jih vračunajo v ceno avta. Ne pa da naslednja ponudba 10 jurjev dražja za PHEV, ki niti ne veš če bo preživel garancijsko dobo, kajšele 10 in več let.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
PHEV bodo kmalu s strani EU dobili nov problem - zapoved, da v mestih delajo izključno na elektriko. Kar bo veselo, saj se jih preko 50% šlepa samo na nizke davke, le redko kdaj vidijo vtičnico, posledično so tudi emisije prvenstveno fosilne.
To verjetno misliš na SLUŽBENA VOZILA, ki so bila zaradi tega deležna določenih oprostitev.
Jaz močno dvomim, da velik % PRIVAT kupcev vozi le na bencin, temveč pridno polnijo na elektriko, kjerkoli že je le možno.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.222
717
113
Sicer ne vem kako je z tem CO2 sranjem, ampak mene kot kupca to en qurc briga. Če so problem CO2 kuponi, pa naj mi jih vračunajo v ceno avta. Ne pa da naslednja ponudba 10 jurjev dražja za PHEV, ki niti ne veš če bo preživel garancijsko dobo, kajšele 10 in več let.
Zanimivo je da 4 cilindrski bencinc sploh ni na voljo kot samostojen agregat, ampak vedno v kombinaciji z elektriko...
Pri ceni ki s tem skoči v višave sploh ne vem, če kerga podajo....

Velja za recimo OPEL Grandland, pa novo ASTRO, kako je s francoskima PSA pa niti ne vem..
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Enako. Bodo prodajali, če ne drugače bodo dajali ogromne popuste, da bodo lovili CO2. Razen, če jih bodo EVji rešili v tem pogledu.