Peugeot 306 1.6

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Pojavlja se ena zanimiva situacija. Pogledaš šipko od olja in je malenkost nad črto, ki označuje minimum. Doliješ nekaj olja in čez recimo 500km je spet na isti ravni. Ampak pod to raven pa ne gre
confused-1.gif
. Komu to kaj znano? Namreč se ni ravno prijetno vozit z mislijo, da ti bo olja zmanjkalo (čeprav ga ne).
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pojavlja se ena zanimiva situacija. Pogledaš šipko od olja in je malenkost nad črto, ki označuje minimum. Doliješ nekaj olja in čez recimo 500km je spet na isti ravni. Ampak pod to raven pa ne gre
confused-1.gif
. Komu to kaj znano? Namreč se ni ravno prijetno vozit z mislijo, da ti bo olja zmanjkalo (čeprav ga ne).

še malo počakaj in čakaj in, ko se ti bo ugasnu vedi, da je prijelo ojnične ali pa kaj druzga.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Ne, pa tudi modro ne. Luzic tudi ni spoda. Zna biti, da ga lagano kuri, ceprav na tehnicnem so bili plini brezhibni.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
KS(em)Z

Da malce obudim temo, če bo morda kdo prispeval kakšno mnenje.

Pri teh motorjih se mi zdi, da je znala biti težava s tefloni na ventilih. In to bi lahko bil en razlog, vendar bi se to pri vožnji lepo videlo (lep oblak svetlo modrega dima). Vsaj kolikor je meni znano.
Zna biti morda kakšna težava s tesnilom glave in potem olje izgine? Ali je možno zgolj, da so ''tesnila'' (žal se ne spomnim sedaj imena teh stvarc) na batih že počasi fuč in bi bilo treba le ta menjat? To pa verjetno potegne za seboj nove večje bate in brušenje glave?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
1.) Baje 115k km.
2.) Sam bog ve
crazy1.gif


Aja, pa nova informacija. Včasih se pri vžigu skoraj nezaznavno pojavi malce modrega dimčka. Bomo pa prihodnosti še en test naredili glede ''kajenja'' med vožnjo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Zadnji update.
Avto dejansko modro pokadi ob vžigu. Test na ''kajenje'' je prestal v redu. Smo nabili na 100 km/h v peti, pustili da je avto sam padel na 60 km/h in pohodili gas do konca. Nobenega dima ni bilo, kljub večkratnim ponovitvam. Tudi ob normalni vožnji takoj po vžigu ni bilo znakov ''kajenja''. Tako da, zaenkrat edini znak je moder dim ob hladnem vžigu. Se mi pa zdi, da ta postaja vedno bolj močan.

Kakšna ideja?
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Se ne poskusi tesnost teflonov tako, da pri 100km/h prestaviš v drugo prestavo? Če vidiš zdaj modrikast oblak, potem veš, da je v cilindre potegnilo kar nekaj olja.
evil.gif


PS. Želiš demonstracijo?
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Se ne poskusi tesnost teflonov tako, da pri 100km/h prestaviš v drugo prestavo?
Če bi to naredil pri tem motorju, bi imel potem druge probleme, ne zgolj izginjanje olja
redface-1.gif
.
Citat:
PS. Želiš demonstracijo?
Hvala, manjkrat to vidim, bolje je.
Sicer pa, če imam posebne želje po tem, stisnem mojega traktorja. Barva žal ne ustreza (črna), ampak učinek je pa identičen.
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
...verjetno se tudi ne da. Pri mojem prejšnjim nisi mogel, tudi če si hotel na silo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Tako, s pomočjo fantov iz drugega foruma smo teoretično dorekli, da so tefloni na ventilih. Kot že rečeno, pogosta stvar na tem motorju.
Praktično bomo pa videli po menjavi. Verjetno bo pa zraven itak še menjano tesnilo na glavi in brušena glava, tako da bo stvarca potem kot nova.
cheer.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Enostaven odgovor: ja.
Škoda le, da nisem imel take kante 10 let nazaj. Takrat bi bilo dovolj časa za se ukvarjat s takimi malenkostmi.
grin1.gif


No, dokler so problematične stvari, katere so relativno ''preproste'' in ''ljudsko'' znane, ter je dovolj stručkotov, da to pošraufajo je vse ok. Ko se začne kaj s specifikami (hidravlika, itd.) si pa ''on your own''. Ali pa plačaš za popravila večkratno vrednost avta. Hvala bogu za Ebay in internet. Angleži so sploh dejavni na tem področju
cool-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
najverjetneje so res tefloni, preverit se bi bilo potrebno vodila ventilov ,ker je pri obrabljenih prav tak simpton vendar so pri teh kilometrih se verjetno v redu.
Teflone smo vcasih menjavali tudi brez snemanja glave.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Teflone smo vcasih menjavali tudi brez snemanja glave.
Tudi pri tem gre. Vendar je treba odtegnit glavo, pri tem je pa vprašanje kako jo odnese tesnilo glave. Tako da, bomo še videli, kaj se bo naredilo. Če ne bo prevelika razlika v ceni, gre definitivno tudi glava na brušenje.