Opel Grandland X PHEV

MrDaco

Majstr
11. sep 2007
5.257
380
83
Me zanima če so z Ampero pridobili dovolj izkušenj, da to potem postane nek konkreten izdelek. Me pa zanima kolika bo to registracija? Se tretira kot 200konjski bencinar ali skupno 300 konjev. Ker za zadnjo lahko denarnica precej trpi...

Koliko vidim pa to nima nič z recimo Toyotinim načinom pogona. Še vedno je to klasični sprednji pogon, kateremu pomaga zadnji električni. Torej še vedno klasični menjalnik, za dodatno težo vozila pa poskrbi še elektomotor in baterija. Torej glede na predstavitvene slike, se ne rabijo bat da bi tak avo prevrnila burja na vrhu Paga.
 
Nazadnje urejeno:

MrDaco

Majstr
11. sep 2007
5.257
380
83
To so se res neumno lotili dela. Tak sklop samo dvigne ceno vozila, saj je poleg klasične šare, tukaj še električni del pogona. Po mojem nič pametnega. Na tak način ne bodo mogli biti niti cenovno konkurenčni klasičnim toyotinim hibridnim pogonom. Edino v 4x4 situaciji bi se tak avto lahko bolje odnesel, pa še to je vprašanje kako, zaradi lastne teže.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.327
168
63
Tole nima kaj dosti skupenga z Ampero/Voltom, kaže da so šli iz nule, meni deluje podobno kot VW GTE. Nek mehanski avtomatik med katerega je nataknjen elektromotor in bencinar kot ga vgrajujejo v vsak drug avto. V hibridnem načinu bo poraba slaba, ta avto se bo prodajal zaradi električnega dosega (če seveda bo ponudil obljubljeno).

Obvezno zavarovanje pri kombiniranih pogonih se plačuje na tisti motor, ki je močnejši, v tem primeru torej 147 kW 1.6 turbo motor.
 

mr_

Fizikalc
20. sep 2007
5.895
32
48
Taksno kombinacijo ima tudi Volvo ce se ne motim.
Pa mi pride na misel, kako je z regeneracijo, ker je le na zadnji osi. Je sibkejsa? Stabilnost vozila na spolzkem? Mogoce SJTV kaj pove.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.327
168
63
Zakaj pa tudi tisti spredaj nebi bil za regeneracijo? Sicer je to težko rečt, če točno ne veš kje in kakšne sklopke bo imel ta sistem.
 

mr_

Fizikalc
20. sep 2007
5.895
32
48
Sem prebral le komentar, da je E pogon zadaj...ce pa je na obeh oseh, pol pa ne velja moje vprasanje :)
 

MrDaco

Majstr
11. sep 2007
5.257
380
83
Popravek moje trditeve... Sem prebral, da sta dva elektro motorja. Eden spredaj in eden zadaj. Sprednji spojen pritjen na 8 stopenjski menjalnik. Ne vem kaj so tolk skomplicirali.
 

bertoncl

Fizikalc
4. jun 2015
888
43
28
Takšni avti so smiselni samo v državah, kjer plačuješ visok davek na avto. Takšni in drugačni hibridi pa so oproščeni davka, ali pa je ta zelo nizek.
 

hermann

Majstr
19. mar 2014
4.700
253
83
tole je komplicirano in drago bo ko pes

to mora bit neka birokratska finta z zniževanjem co2, ki se kupcev prav nič ne tiče
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.327
168
63
Ampak kupcev se tiče, ker kolikor vem so tiste kvote CO2 računajo na prodane enote, torej bodo morali nekaj prodat sicer bodo bolj težko dosegli cilje.
 

hermann

Majstr
19. mar 2014
4.700
253
83
to mi je jasno, ampak na ta način se delajo norca iz sebe, ker prodaje ne bo

mora bit še neka druga birokratska finta
 

Ledenko

Fizikalc
18. jul 2011
1.289
52
48
Sej PSA je to zadevo predstavil že lani - točno tale Hybrid4 pri 3008 in "švohnejši" Hybrid pri 508.
 

amaterB

Zelenc'
6. jan 2018
27
2
3
To je tak sistem kot BMW 225xe Active Tourer. Cenovno lahko da bo OK - 225xe je s subvencijo (dokler ta še bo...) tam-tam z 218d avtomatikom. Mene bolj moti, da BMW-VW-PSA ne kombinirajo tega z bolj varčnimi motorji, saj je z električno pomočjo vsak dovolj močan. Prius-Ioniq-Niro priključni hibridi so mi topogledno bolj simpatični, ker so tudi z izpraznjeno baterijo razmeroma varčni (imajo pa druge težave).