JaPoesche Slovenija je uvoznik in ne prodaja končnim strankam, razen direktne posle (razpisi). PIA je pa maloprodaja (saloni, servisi).
da trgovci ne vidijo tovarniške cene..
JaPoesche Slovenija je uvoznik in ne prodaja končnim strankam, razen direktne posle (razpisi). PIA je pa maloprodaja (saloni, servisi).
Zato ker so cene kakršne so, ta dober dil ne pije vode za proizvajalce, vsaj po prodajnih številkah in zapiranjih tovarn sodeč.problem je, ker so cene dizlov tolk napihnjene, da stvar zgledak "dobr" dil..
Pa nihče tut nikol ne omenja ostalih kompromisov, k pridejo z PHEV. Namely manjko kuferama in precej dodana teza.
Zapirajo za EVje.Zato ker so cene kakršne so, ta dober dil ne pije vode za proizvajalce, vsaj po prodajnih številkah in zapiranjih tovarn sodeč.
Za klasičnega dizelaša enostavno ne dam pol bajte vrednosti, kaj šele za razna čungalunga mopede z elektriko s katero sem precej omejen.
Where does EU ETS money go?Kaj na primer se financira. To me pa res zanima.
A si ti iz Bruslja plačan?Ko bi vedeli, kaj se vse financira iz CO2 kuponov, ne bi več jokali zgolj za ukinitev.
Ker potem pride tudi ukinitev teh sredstev v vaše lokalne projekte, pomoči in tudi žepe.
Kako imajo v Bruslju prevelike plače so pa puhlice za debile, ki so v glavi zaštopani na zastarele tehnologije.
Slovenija je neto prejemnik denarja iz EU.
Lahko da, samo nas ukrepi iz Bruslja precej več stanejo kot pa prejmemo. Smiselnost teh ukrepov pa pogostokrat vprašljivaNope.
Je pa marsikdo tu, ki pljuva zoper EU in Bruselj, pa se niti ne zaveda, da dobiva colnge iz Bruslja, direktno ali pa indirektno.
Slovenija je neto prejemnik denarja iz EU.
To je verjetno zato, ker sami capljamo za ukrepi in nas čas prehiteva kot da bi aktivno sodelovali in sprejemali skupaj z ostalimi članicami EU te ukrepe in bili v koraku s časom. Potem je pa vsega kao Bruselj kriv, čeprav so naši ljudje tam.
Super ideja! Čakaj, kaj pa če Nemčija, Francija in Nizozemska rečejo da nočejo več bit noter?