Obnova injektorjev TDCi, tujina?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.540
113
Pa saj tudi ne pomeni, če imata dva različne kode, da sta različnih kvalitet. Idealnega se ne da narediti, tako da oba odstopata, vsak v svojo smer
smile-1.gif
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Tisti, ki je res profi, ti bo zraven obnovljenih injektorjev dal nove kode.

467716-post_slo.gif


Samo ne zamešati tistih, ki dajo pravo kodo s tistimi: "a res, a ne dela? probaj to kodo xxxxx.....aja, a še zmeri ne dela....daj pol to kodo......aja, a res, še zmeri ne dela? potem pa nimaš kompresije, bat je stopljen, ventili zgoreli.....pa daj probaj še enkrat vnesti xxxxxx kode......"
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa saj tudi ne pomeni, če imata dva različne kode, da sta različnih kvalitet. Idealnega se ne da narediti, tako da oba odstopata, vsak v svojo smer
smile-1.gif

Niti približno ... koda nima veze s kvaliteto, vsak ima pač svoje odstopanje.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Mitja320 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Tisti, ki je res profi, ti bo zraven obnovljenih injektorjev dal nove kode.

467716-post_slo.gif


Samo ne zamešati tistih, ki dajo pravo kodo s tistimi: "a res, a ne dela? probaj to kodo xxxxx.....aja, a še zmeri ne dela....daj pol to kodo......aja, a res, še zmeri ne dela? potem pa nimaš kompresije, bat je stopljen, ventili zgoreli.....pa daj probaj še enkrat vnesti xxxxxx kode......"

Sej kode si nimaš kej zmišljevat ... določi jo stroj in to je de facto. Injektor dela tudi brez pravilne kode, ampak se lahko pojavi dimljenje, izguba moči ali celo kakšne poškodbe ...
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik model1a pravi:
Kaj pa če bi obnovljene že kupil? Ali je stvar dejansko toliko cenejša, da se ti splača dajat tvoje obnoviti?

Avto deluje relativno OK, tudi računalnik je javlja napake. Manjka mu edino malce moči in zjutraj malo cukne + pozimi "kleple". Lokalni dizel diagnostični center je rekel, da so sicer vsi zanič in da stane obnova 200 eur po komadu. Sumim, da so me hoteli malce prinest okoli ker so mi tudi zmrdali kode v računalniku in jim tako tudi ne verjamem, da so vsi 4je zanič. Če menjam vse, menjam vse, če pa jim pošljem na diagnozo pa se mogoče izkaže, da je zanič samo eden ali dva.

Meni je na Toyoti "crknila" ena, pa so mi jo zamenjali + stestirali še ostale tri, jih ščistili in zamenjali neka tesnila. Strošek za vse je bil 300 EUR - šoba je bila pa obnovljena. Če drugega ne imam vsaj račun in garancijo na opravljeno delo.Motor je pa 2.2 D4D. Zdej za moj avto je bilo to vsaj kolikor sem jaz gledal ugodno. Probaj poklicat še na servis, pa jih vprašaj, koliko bi tam vse skupaj prišlo.

LP
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Mitja320 pravi:

Sej kode si nimaš kej zmišljevat ... določi jo stroj in to je de facto. Injektor dela tudi brez pravilne kode, ampak se lahko pojavi dimljenje, izguba moči ali celo kakšne poškodbe ...

Levaki, ki so kupili stroj na leasing in obnavljajo doma v kleti najprej rečejo da ne rabiš kod, potem ima pa na zalogi 15 kod in upa da bo na katero injektor delal. Videl sem že svašta. Ne vem točno kako delajo, ampak verjetno zamenja samo dele šob in upa. Vsaj pri Delphi je tako.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.948
1.260
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Vsak common-rail injektor ima heksadecimalno (šestnajstiško) kalibracijsko kodo (recimo dolžine 8 ali 9 znakov). Zakaj je to potrebno? Pri izdelavi injektorja zaradi samega postopka nista niti 2 injektorja popolnoma enaka (logično, to velja praktično za vsak izdelek). Običajno so razlike v dveh parametrih - količina goriva, ki ga nek injektor vbrizgne ter zakasnitev. Te razlike so zakodirane v kalibracijski kodi in jih je potrebno vnesti v računalnik motorne elektronike. Na podlagi teh informacij računalnik ve, da mora nekatere injektorje prožiti prej kot druge, pa tudi to, da mora nekatere injektorje držati odprte dlje kot druge.

Karakteristike se seveda s časom spreminjajo ... po obnovi pa se (običajno) spremenijo precej, kar pomeni da mora vsak injektor ponovno na stroj, ki mu določi novo kodo.

Najlepša hvala za razlago. Spet vem nekaj novega
smile-1.gif
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Če ti tisti ki obnavlja reče da ne rabiš vpisovati novih kod, ali pa muti z kakim spiskom v smislu: probaj to, probaj ono.... je to že znak da nima prave opreme. Baje ima samo eden v SLO pravo opremo za obnovo DELPHI šob. Baje zato, ker nazadnje ko sem rabil ni bilo še nobenega, tisti ki naj bi jo sedaj imel jo je pa takrat imel komaj naročeno.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Avto Filipič jih je priporočal. 1300€ za komplet(140€ po injektorju). Seveda so dali tudi nove kode in izpis meritev(upornost, zakasnitev, itd.).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.540
113
Torej so prvo testirali, katere injektore je potrebno popraviti, dobiš izpisek, da vidiš da so res v kurcu, potem popravijo pa še enkrat izpisek, ali je izpisek samo na koncu?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.157
113
praviš potem da je to potrošna roba, kot turbina :S

kako dolgo pa taka obnovljena potem drži šobA? 100.000km? manj več?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.540
113
Odvisno od šob, nekatere držijo veliko dlje, kot druge. Vpliva pa več faktorjev na šobe, med drugim tudi kvaliteta pumpe, redno servisiranje, oz predvsem menjava, filtra za gorivo, itd..

Ampak za naše razmere je tu govora o kilometrini, ki pomeni kar nekaj let miru.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Avto ima 280k po stevcu na bog ve koliko podlage(uvozen iz it), kupljen s 130k. Btw, turbina pri 2.0 tdci ni potrosni material.
@darjan: mislim da so meritve samo obnovljenih injektorjev. Bi moral preverit.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.347
6.540
113
A turbino še imaš potem kul? Kako pa to, da ste obnavljali tudi pumpo? Kaj je bilo narobe z njo?

Sem se zmenil s Jelenom, imajo nadomestni avto, tako da ni ovir, da ne grem tja
smile-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Turbina je še vredu. Nisem niti nikjer zasledil, da bi jo kdo kdaj menjaval na 2.0 TDCi. Črpalko so na servisu potestirali in baje ni bila več vredu(delala sicer še je, sam ne tako kot bi morala), tako da so pol obnovili tudi to.