Novo pri bobu V.

  • Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Izvedi več...
23. apr 2008
2.391
0
36
Če bi dobro prebral, bi lepo videl, da nisem pisal o nobenih skritih stroških.

Sem pa očitno prvi, ki je prebral "drobni tisk" in ugotovil, da odjavo zaračunate kar v višini 20 evrov in to je novost, ki popolnoma spada v to temo, za razliko od morja drugih, ki ne napišejo popolnoma nič drugega kot samo spamajo, pa zanimivo prav nikogar ne motijo


Imejte svoj peskovnik pa se hvalite med sabo kako ste oh in sploh dobri.
Brez takih, kot sem jaz, ki kakšno stvar upajo pokritizirati, boste samo še slabši saj pametni kritike upoštevajo, neumni jih pa enostavno zbrišejo(vržejo v koš, ali celo označijo kot spam) in kritike enostavno ni več
 
Nazadnje uredil moderator:

iii

Pripravnik
1. avg 2007
438
0
16
Help: Naredil sem prenos številke in prej(ko sem imel še bob številko) sem se lahko prijavil v mojbob, zdaj pa, ko je številka prenešena me ne spusti v mojbob s pojasnilom, da ni pravo geslo.

Ko dam pozabljeno geslo, me preusmeri na https://www.simobil.si/storitve
 
22. jul 2007
4.613
0
36
@fikus,.. sicer si na ignor listi, pa sem od včeraj zvečer še dobil en komentar na mail,..pa ti odgovorim vsaj na en del,..
Tvoje raziskovalno delo s stroškom 20€ za izklop je hudo pozno,.. Na hitro sem našel strošek na ceniku veljavnem od 01.8.2014,..

Recimo tukaj.--

b
 
22. jul 2007
4.613
0
36
Lahko probaš plačat položnico,.., pokličeš v klicni center ter povprašaš za znesek, počakaš opomin,..kar nekaj poti je,..

lpb
 

mr_

Fizikalc
20. sep 2007
5.740
3
38
Hmmmmm...jaz sem dobival le sms da je prisel racun oz. da je nov. Sel pa sem ga iskat v moj bob. Na mailu ga ni bilo. Bom ze povprasal na info, le mal hecna situacija.
 
22. jul 2007
4.613
0
36
Situacija ni hecna,.. ko se izklopi številka se izklopi tudi portal,.. Meni logično,..

iz FAQjev

plačevanje računov

rok za plačilo bob računa je 10 dni od izdaje računa. opomin za neporavnane, zapadle obveznosti se v SMS obliki pošlje pet delovnih dni po zapadlosti računa.

v kolikor imaš morda zaradi neplačila računa izklopljene izhodne storitve te prosimo, da obveznosti poravnaš in potrdilo o poravnanih obveznostih pošlješ na faks številko 068 606 606 ali e-naslov: izterjave@bob.si. poleg pripiši svojo bob številko, za katero prilagaš potrdilo o poravnanih obveznostih.

če prejetega računa ne najdeš, lahko do svojih računov vedno brezplačno dostopaš na spletnem portalu moj bob ali pa naročiš kopijo računa na številki bob klicnega centra 068 680 680. pošiljanje kopije računa se zaračuna 5,50 eur.

v kolikor ne najdeš prejete položnice za plačilo računa, lahko vedno račun plačaš preko ročno izpolnjenega plačilnega naloga (UPN)
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.085
10
38
50
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Hmmmmm...jaz sem dobival le sms da je prisel racun oz. da je nov. Sel pa sem ga iskat v moj bob. Na mailu ga ni bilo. Bom ze povprasal na info, le mal hecna situacija.
Potem si pa ocitno imel vpisan nek drug e-mail naslov... Elektronski racun pomoje sploh ne mores narociti, ce nimas vpisanega podatka o e-postnem racunu, kamor naj se posilja...

Najbolje, ce poklices na 068 680 680 pa ti bodo vse razlozili ...
 

mr_

Fizikalc
20. sep 2007
5.740
3
38
Meni zveni kot nadaljevanje: izklop izhodnih klicev, izklop stevilke, dokoncni izklop. Za dokoncni udarec.
 
22. jul 2007
4.613
0
36
Eno ali drugo,..
Lahko greš po stopnjah,.. izklop izhodnih klicev, izklop vseh klicev, trajni izklop (neplačilo) ali izklop številke (lastna želja),..
lpb