Novi Tucson

hermann

Guru
19. mar 2014
9.248
5.817
113
pony je seveda imel frgazorje, tam nekje do leta '94, ko jih tudi nemci niso več imeli
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.248
5.817
113
kaj žal ne, da pony ni imel frgazorjev (ker jih seveda je) ali da jih nemci po letu 94 niso več imeli?

v Sloveniji je pony dobil 1.5 mpi mašino s "faceliftom", ne vem, nekje 93 al 94... pred tem 1.3 in 1.5 frgazor only

sem ga vozil nekaj let in je zadnji avto pri katerem sem vlekel zauk...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Uplinjači so šli ven tekom leta 1993, ko je za vse nove registracije v Sloveniji postal obvezen reguliran katalizator.
Korejci so ga verjetno ponujali v Sloveniji že kako leto prej. Drugi so pa bili z letom 1993 pač prisiljeni v to.

Hyundai Pony je pa drugače stara reč, iz konca 1970ih. Ko so ga začeli delat, niso niti pod razno imeli v mislih polizdelek imenovan Yugo. Je pa res, da isto leto oba nastopita na ameriški trg. Jasno, da je Yugo odpadel kot knof od starih gat. Je bilo za cel svet razlike med avtomobiloma.

Je pa v začetku Hyundai predvsem napadal cenovno. Danes ni več fokusa zgolj na ceno. So postali tretji največji proizvajalec avtomobilov na svetu.
Tudi v bivši Jugi se jih je nekaj prodalo, z razpadom slednje je pa Pony postal kar popularen na naših cestah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Blackjack

hermann

Guru
19. mar 2014
9.248
5.817
113
hyundai pony in hyundai excel, ki se je v Evropi prodajal kot pony, sta sicer dva različna avta

Sicer pa frgazor:

HYUNDAI PONY hyundai pony 1,5 gls, 1991 god. Used - the parking


Od leta '93 pa elektronski vbrizg:
File:Hyundai Pony front 20081125.jpg
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113

Fotrov pony 1.3 LS l. 1990 je imel fergazar z ročnim čokom (kot bi rekel Gustl iz Trafike: "Včas si mogu sam na dve stvari pazt - da s po desn vozu... pa da sk tapravu cajt zaug not porinu!") in samo levo ogledalo.

Zaradi razštelanega ferfazarja je bil tudi precej žejen, vsaj kot je bil star ene 10 let. In še: ker foter ne zna voziti normalno (tj. poln gas od prve minute), je pri nekje pet let starem delal generalno (menjava obročkov in enega bata).

(Reno scenic 1.6 16v je, zanimivo, njegovo ubijanje zdržal b.p. dobrih 15 let, prej ni spil niti kapljice olja.)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Pony je poznal 4 elektricne sipe in centralno zaklepanje v zgodnjih devedesetih, ko je to bilo luksuzno doplacilo kaksnega golfa, ali celo desno ogledalo pri premijski zvezdi. Tudi zanesljivos ni bila tezava, preverjena bulletproof mitsubishijeva tehnika (EFi) ko so "nemci" ponujali vergaserje.
To ti je res full pomagalo, ko ti je avto zgnil in razpadel. Bi pa lahko mašino potem v Jugeca dal.
 
  • Haha
Reactions: Ginginova

hdx

Guru
1. jun 2011
1.186
1.790
113
Sva ga probala. Oprema super, sedi se super, vozi se korejsko. Ni vreden tega denarja
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

hermann

Guru
19. mar 2014
9.248
5.817
113
ja samo to se zagotovo enako korejsko pelje

pa toyota, škoda, vw, citroen, renault suvi itd. tudi niso dosti boljši

hint je, da suva ne greš kupit, ker te zelo zanima kako se pelje - za povprečnega kupca je pa itak dovolj dobro

gotovo bo kdo pripeljal alfo stelvio, tam pa potem pade pri tistem delu "oprema je super pa sedi se super"