Novi trend - neodzivnost podjetij

Vadim

Guru
2. jul 2020
6.405
8.274
113
Še kdo opaža v zadnjih časih trend, kjer so podjetja, ne glede na branžo, odzivna kot mrtev konj?

Recimo:
- kupujem programske licence, cca 3000€, vam posredujemo ponudbo takoj... odgovora več nobenega,
- A1 zamenja sistem poslovne telefonije, interni imenik pade, dostop do urejanja imenika ne deluje, ker jim sistem ne dela,
- popravilo avta po toči, veste gospod, za čakati je 3 leta, nimamo lastnega strokovnjaka,
- druga avto hiša, ja, za počakati je en mesec, dobite nadomestni avto... je že 2 meseca mimo, na zadnji mail nobene potrditve, nobenih klicev,
- ogled rabljenega avta v avto hiši, niti se niso potrudili počistiti notranjosti avta in sanirati udrtino (ja, veste gospod, to je ene 500€ stroška, ampak lahko vam damo popust 500€),
- upravnik stavbe po prošnjah uredi obisk krovca, ta me kliče da če pride z košaro, da zapre enosmerno ulico, da naj uredim pri občini ali policiji dovoljenje za obvoz...

Kakšne so vaše izkušnje? Je krivo pomanjkanje delavne sile, slabe plače?
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava in brane_new

sousis

Guru
16. nov 2019
1.782
1.194
113
Folk životari in večinoma bulji v ekrane. Družabna omrežja in PR industrija je poskrbela, da nisi več zadovoljen s skromnim življenjem. Nikoli ne boš bogat, da res uživaš. Delaš tisto kar moraš. Ne greš above & beyond, ker se ne splača.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.737
376
83
www.kacnje.eu
Se strinjam. Varčevanje na nepravih mestih, uvajanje (pre)modernih načinov dela, neodgovornosti zaposlenih ... Res se to opaža že dlje časa. Zelo podoben trend je pri uporabniški podpori ... to je res poden od podna (vsaka čast izjemam).
 

kajn

Guru
5. okt 2007
3.225
2.163
113
Iskajoč brata
Varčevanje, važna je prodaja,... ko prodaš, odrežeš... Če tebi nekaj crkne v garanciji, je to sam delo za prodajalca, nič več ne bo zaslužil... tukaj govorim za artikle, recimo tv ji, pa to...
Pokliči v uradni servis za avtomobile... takoj se bodo javili, ker še na polno služijo s tem... ker s tem preživijo...
Drugače pa... konkurenca sili, nas balkance, v nizke cene izdelkov, znanja pa nimamo, da bi pravilno se lotili avtomatizacije in zniževanja stroškov...
rezultat je pa zgoraj opisani problemi
 

sad

Guru
24. avg 2007
22.761
11.578
113
V bistvu je potrebno narediti rez in takšne ponudnike odrezati. Namreč podpora in kvalitetna storitev stane in jo je potrebno plačati. Če pa gledaš samo na ceno, pa dobiš lepe besede in nategovanje.
Samo poglej sosednjo temo o hišah Žibert.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
19.352
10.462
113
MB
ker sem podobno v podobni situaciji, niso krivi tolk ljudje kot sistemi v firmah, oz pomanjkanje le teh.

ping ponganje mailov sem pa tja dandanes pač je no-go.