Nova Mazda 3

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Glede na to, da za 1200 EUR dobiš PLUS opremo z avtomatsko klimo, 18 namesto 16 col, ogrevanje vseh možnih zadev, smartkey, kamero, senzorje spredaj, samodejno senčenje vseh ogledal, se ve, kakšni avti bodo dejansko na cestah. :)
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.429
858
113
Branje znakov in prilagajanje hitrosti je pa za naše ceste popolnoma neuporabna stvar, ker ga ni avta, ki bi znal prav interpretirat konce omejitev zaradi križišč. Še večina voznikov ima težave s tem. Bi znalo lavfat v Avstriji, kjer so omejitve večinoma zaključene eksplicitno.

Niti ne vem a ponuja to VW, vidim pa kako Passat prepoznava omejitve in ni šans, da bi lahko potegnil kako dodano vrednost iz te funkcionalnosti. Enako lahko rečem za Volvov sistem.
Passat v povezavi z navigacijo cisto spodobno predeluje znake.
Ce pa ni navigacije, potem pa ni uporaben
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.567
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
danes sem končno preživel dan z Mazdo3, G122 Plus Sound Safety Style. ko je bilo govora o cenah, priznam, da se mi je za Mazdo zdela precej draga, po današnjem dnevu lahko rečem, da je od vseh novih edina, ki zasluži to podražitev, ker je res prestop višje, občutek je res premium. super materiali, vse na svojem mestu, lepo zaokrožena, skoraj malo minimalistična celota. avto se pelje super, položaj za volanom super, ročica menjalnika natančna in s kratkimi hodi, skratka, voznikov avto, ga bo res užitek vozit. sam sem jo žal zapeljal samo po mestu in nekaj malega obvoznice, bi si želel še kakšno regionalko, a se žal ni izšlo, da še kak normalen ovinek odpeljem.

kar se tiče head up displaya, je dober, pregleden, všeč mi je bila povezava limiterja in bralca znakov, kjer si s pritiskom ene tipke zvišal/znižal hitrost, kar se mi je zdelo precej uporabno, nisem pa tega zasledil pri drugih prozivajalcih (ne govorim, da ostali tega nimajo, le prvič sem se srečal s tem in se mi zdi zelo uporabno). lep detajl je tudi, da blind spot kaže opozorila tudi v head up displayu, najprej sem sicer malo gledal, kaj so tisti neki krogci, potem, ko sem skapiral, pa ugotovil, da je zelo uporabna stvar.

radar sem uspel sprobati le nekaj malega na obvoznici in deluje, lepo je sledil vozila pred mano v opoldanski prometni situaciji, nisem pa uspel sprobati, kako deluje ob menjavah pasov (ali potegne takoj, ko daš smernik ali se obotavlja) ...

števec je zanimiv - je po večini digitalen, pričakoval sem kako funkcijo več, a na koncu ugotovil, da postreže z vsem tistim, kar potrebuješ. števec je pregleden, itak pa ob HUDu bolj gledaš le-tega, kot pa števec. :)

prtjlažnik me je dejansko pozitivno presenetil, glede na vse prebrano sem pričakoval precej manjšega.

dva hitra picajzljasta minusa:
- ogledala so postavljena precej blizu, pa je potrebno nekaj privajanja (ali pa sem jaz navajen iz Priusa da so nekje tam, pa tudi precej velika :) )
- navigacija je precej komplicirana, sem se kar matral, da sem našel nek naslov
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ne, pri nas ne. V USA (izključno 2.5 187 konjev, pri nas je to 194) in Avstraliji (2.0 155 konjev in 2.5). 2.5 ima ca. 7,2 sekunde 0-60, torej ca. 7,5 0-100, kar je že zelo spodobno hitro. G122 z 10+ sekundami je to bolj mah... Eko-faši-Evropa pač. :/ Sicer je motor dovolj za spodobno premikanje ob praznem avtu, naložen pa se bo malo mučil. Škoda, da ni močnejše 2.0 verzije, tako kot pri 6 in CX-5. 165 konjev bi povsem zadoščalo, razlika je sicer samo v SW in krajšem menjalniku.

Skyactiv X jih bo imel okrog 180, sicer samo dobrih 220 Nm navora, a bistveno bolje razporejenega, kot pa sedanji NA. Žal pa ni novic, kdaj bo motor sploh prišel na trg. Morda letos sploh še ne, precej potihnilo je vse skupaj...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Meni bi recimo Mazda 3 bila opcija če bi imeli karavnsko izvedbo pa malo močnejši motor. Tole zdaj ni lih neki. Za drugi avto pa ja.. to pa ja.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.945
755
113
jaz sem jo nameraval kupit za prvi avto, ampak ker cincajo tako dolgo s tem novim motorjem in ker je res mogoče premala za prvi avto sem jo preskočo.
Za drug avto pa bi jo imel tudi s 122km motorjem. (oz žena:))
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.567
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
122 motor v tem avtu je cisto zadovoljiv. da dovolj od sebe, da lahko prehitis, da dovolj od sebe, da se varno vkljucis na AC.

kar se prtljaznika tice, se mi niti ni zdel tako majhen, je precej podolgovat, na oko mi deluje vecji, kot v Civicu, ravno zaradi te podolgovate forme.

vceraj sem dal not mali kovcek in stojalo za flash, zlozen je dolg nekje okoli 80cm in je sel po dolgem lepo not. pred in nad kovckom je bilo se dovolj prostora, ocenjujem, da bi sel set kovckov (check in in hand luggage kovcka) gladko notri, pa se bi ostalo za kak nahrbtnik.

ni karavan, gre pa veliko not, je pa res, da mi bolj ustreza podolgoval prtljaznik, kot globok.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Skyactiv X jih bo imel okrog 180, sicer samo dobrih 220 Nm navora, a bistveno bolje razporejenega, kot pa sedanji NA. Žal pa ni novic, kdaj bo motor sploh prišel na trg. Morda letos sploh še ne, precej potihnilo je vse skupaj...

Tudi, ko pride, če pride, bo treba počakat vsaj 5-7 let, da se izkaže. Glede na mazdino zgodovino je to modra odločitev. Razen seveda, če tehnično motor v resnici ni nič posebnega in gre še za enega izmed izdelkov iz marketinga.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Saj bi teh 122 konjev še zadoščalo, če bi bil menjalnik krajše preračunan, če gre druga prestava skoraj do 110 po števcu, se zdi, da je še 20 konjev manj.
 

member_zero

Zelenc'
21. feb 2019
8
0
1
danes sem končno preživel dan z Mazdo3, G122 Plus Sound Safety Style. ko je bilo govora o cenah, priznam, da se mi je za Mazdo zdela precej draga, po današnjem dnevu lahko rečem, da je od vseh novih edina, ki zasluži to podražitev, ker je res prestop višje, občutek je res premium. super materiali, vse na svojem mestu, lepo zaokrožena, skoraj malo minimalistična celota. avto se pelje super, položaj za volanom super, ročica menjalnika natančna in s kratkimi hodi, skratka, voznikov avto, ga bo res užitek vozit. sam sem jo žal zapeljal samo po mestu in nekaj malega obvoznice, bi si želel še kakšno regionalko, a se žal ni izšlo, da še kak normalen ovinek odpeljem.

kar se tiče head up displaya, je dober, pregleden, všeč mi je bila povezava limiterja in bralca znakov, kjer si s pritiskom ene tipke zvišal/znižal hitrost, kar se mi je zdelo precej uporabno, nisem pa tega zasledil pri drugih prozivajalcih (ne govorim, da ostali tega nimajo, le prvič sem se srečal s tem in se mi zdi zelo uporabno). lep detajl je tudi, da blind spot kaže opozorila tudi v head up displayu, najprej sem sicer malo gledal, kaj so tisti neki krogci, potem, ko sem skapiral, pa ugotovil, da je zelo uporabna stvar.

radar sem uspel sprobati le nekaj malega na obvoznici in deluje, lepo je sledil vozila pred mano v opoldanski prometni situaciji, nisem pa uspel sprobati, kako deluje ob menjavah pasov (ali potegne takoj, ko daš smernik ali se obotavlja) ...

števec je zanimiv - je po večini digitalen, pričakoval sem kako funkcijo več, a na koncu ugotovil, da postreže z vsem tistim, kar potrebuješ. števec je pregleden, itak pa ob HUDu bolj gledaš le-tega, kot pa števec. :)

prtjlažnik me je dejansko pozitivno presenetil, glede na vse prebrano sem pričakoval precej manjšega.

dva hitra picajzljasta minusa:
- ogledala so postavljena precej blizu, pa je potrebno nekaj privajanja (ali pa sem jaz navajen iz Priusa da so nekje tam, pa tudi precej velika :) )
- navigacija je precej komplicirana, sem se kar matral, da sem našel nek naslov

Se ravno odločam med novo M3 in Hondo Civic 1.5.

Sem testiral obe, z vsem se strinjam, ampak G122 motor res ni bog ve kaj. Pelje se, to pa je tudi vse. Npr. Honda Civic, ki je v istem rangu, po moje nima konkurence pri motorju, seveda pa je izgled te, ali ti je všeč pa sploh ne.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.567
172
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sicer sem se s Civicom vozil 2017 poleti, ko je ravno prišel v prodajo k nam, ampak se strinjam - tist 1.5 motor je res vrhunski za vozit, menjalnika sta sicer tam tam, ampak mi je bil hondin natančnejši (ja, dve leti od tega, ampak mi je ravno to ostalo zelo v spominu, menjalnik in motor, ta kombinacija je res epska).

notranjost je v Mazdi lepša, nedvomno, tudi na višjem nivoju, sedenje je v Hondi boljše, čeprav tudi v Mazdi ni slabo ...

bodi edino previden, v USA so se pojavili neki problemi z dovajanjem olja po motorju in posledično bencin zahaja v olje in ga redči, to preveri, če so bili vpoklici oz. napake odpravljene.

zunanjost je itak zelo subjektivna, nekaterim ob pogledu na Golfa prihaja in bruha, ko gre Civic mimo, meni pa ravno obratno. :) 100 ljudi, 200 oči. ;)
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.945
755
113
Meni je Civic lepši, oz. najlepši v tem razredu. Zatakne se pri notranjosti, ki mi deluje preveč plastično.
Civic ima v osnovni verziji že skoraj vse varnostne pripomočke (honda sesnsing). Če pa hočeš, res uživat v pol-avtonomni vožnji boš moral pri obeh vzet avtomatika (CVT vs klasika avtomat)... Tudi prtljažnik je v Civicu večji za ene 80-100litrov.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.251
113
Se ravno odločam med novo M3 in Hondo Civic 1.5.

Sem testiral obe, z vsem se strinjam, ampak G122 motor res ni bog ve kaj. Pelje se, to pa je tudi vse. Npr. Honda Civic, ki je v istem rangu, po moje nima konkurence pri motorju, seveda pa je izgled te, ali ti je všeč pa sploh ne.

Kar se tiče motorja samega je honda civic res dobra, po performansah pa tale 1.5 turbak s 184hp stegne slabše (8.2s do 100kmh) kot pri hibridni corolli 2.0 (7.9s do 100kmh). Tako da premika se še kaj drugega kot samo honda v tem segmentu od japoncev. Mazda pa bi morala tudi en tako motor spraviti v svojo 3.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.301
3.409
113
Ja pa Honda vleče do 230 Kmh po števcu corola se pa pri 180 kmh vstavi. Pa poraba pri Hondi je v realnosti okrog 6l/100 km