Nov režim na križišču Parmove in ulice Bežigrad v Lj

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.940
1.254
113
Imaste pa v LJ hitri potiški promet.
Za primerjavo Štajerska.

Z avtom 20min na delo.
Z Javnim prevozim skoraj 2uri.
In to v MB.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.870
1.321
113
Vprašanje je na koncu ali je on pripravljen porabit 1 uro na dan več (minimalno) za to da se bo šel "tranjostn" za kar bi morala država ali občina vsaj delno poskrbet. Ker ura na dan je 220 ur/leto samo za delovnike (- dopust). To pa je če odšteješ da 8 ur na dan spiš celih 14 dni !! sedenja na javnem prevozu. Jaz bi poabil ca 2 x toliko če bi se z sedanjim javnim prevozom vozil. Tako da v tej situaciji se bom šel še naprej "netrajnostni" razvoj dokler ne bo vsaj vlak ali bus malo hitreje v Ljubljani (se pravi v naslednjih 30 letih sigurno ne). Bom pa električnega prej kupil tako da ne bom smadil.

Samo za razumevanje, gneča ste dnevni migrantje. Jbg, še vedno je relativno poceni pa ni ga čez komot. En avto pri hiši je nuja, vse kar je več na istem naslovu je premium in nadstandard. Tukaj bi dodatno cepil, registracija in zavarovanje 2. vozila, + 30%. Registracija in zavarovanje 3. vozila, + 40% itd. Občina bi lahko računala dodaten vstop v mesto oz mestno vinjeto.

Prva stvar, ko bom oblast. Ukinem nadomestilo za prevoz na delo in ga spremenim v vaučerje namenjen izključno za nakup mesečnih kart v javnem prevozu. Robne primere se rešuje individualno, verjetno kilometrina do prvega primernega javnega prevoza oz. rešujemo indivudalne primere, ki imajo nočne izmene ipd. Zagotavljam ekspresno spremembo navad in nadgradnjo infrasturkture. Rešimo problem umentega dvigovanja in nategovanja naroda čez plače. T

Nadaljujemo s študenti, ki se vsak s svojim avto pripelje v mesto do prebivališča. Parkira vozilo in pozabi nanj do vikenda. Njih štiri ali več živi v večjem stanovanju, misleč, da imajo pravico do parkirišč. A zaznavamo problem? Nazadnje, ko sem jaz plačal parkirno mesto, so mi ga zaračunali 12.000 EUR. Garažo pa 15.000 EUR.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Samo za razumevanje, gneča ste dnevni migrantje. Jbg, še vedno je relativno poceni pa ni ga čez komot. En avto pri hiši je nuja, vse kar je več na istem naslovu je premium in nadstandard. Tukaj bi dodatno cepil, registracija in zavarovanje 2. vozila, + 30%. Registracija in zavarovanje 3. vozila, + 40% itd. Občina bi lahko računala dodaten vstop v mesto oz mestno vinjeto.

Prva stvar, ko bom oblast. Ukinem nadomestilo za prevoz na delo in ga spremenim v vaučerje namenjen izključno za nakup mesečnih kart v javnem prevozu. Robne primere se rešuje individualno, verjetno kilometrina do prvega primernega javnega prevoza oz. rešujemo indivudalne primere, ki imajo nočne izmene ipd. Zagotavljam ekspresno spremembo navad in nadgradnjo infrasturkture. Rešimo problem umentega dvigovanja in nategovanja naroda čez plače. T

Nadaljujemo s študenti, ki se vsak s svojim avto pripelje v mesto do prebivališča. Parkira vozilo in pozabi nanj do vikenda. Njih štiri ali več živi v večjem stanovanju, misleč, da imajo pravico do parkirišč. A zaznavamo problem? Nazadnje, ko sem jaz plačal parkirno mesto, so mi ga zaračunali 12.000 EUR. Garažo pa 15.000 EUR.

Ne migriram dnevno v Ljubljano. Ampak za najmanj 80% dnevnih migrantov v Ljubljano je zaslužna Ljubljanska politika, da mora biti vse v Ljubljani. Izselimo nekaj uradov iz LJ, pa bo tudi dnevnih migrantov manj. Pa kak shoping center manj v LJ in kak več kje drugje, pa mi ne bo treba za vsak drek hodit v LJ.
Glede prometa v Ljubljani je pa takole: Dunajske in Šmartinske se izogibam. Za v center raje uporabim Štajersko cesto. Iz BTC-ja na Rudnik gre nejhitreje kar čez mesto, Letališka - Litijska - Roška-Dolenjska. Tržašak je tudi super vpadnica. Celovške pa ne rabim pogosto. Zapora Slovenske me nikoli ni motila, namesto Slovenske je že dolgo boljši obvoz Tivolska. Če moram mimo železniške, grem raje zadaj po Vilharjevi. Za v BTC tako rekoč vedno koristim Bratislavsko.
V Lj je problem tudi dizajn AC ringa okrog mesta. Problem je ker ne gre za ring, pač pa za eno skropucalo. To bi morali predelati tako, da če ne greš na noben izvoz krožiš okrog Ljubljane. Sedaj se promet zabije na enem izmed krakov na ring in stoji kompleten ring in še vse vpadne AC na LJ ring (Štajerska, Dolenjska, Gorenjska in Primorska).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in 8888

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Samo za razumevanje, gneča ste dnevni migrantje. Jbg, še vedno je relativno poceni pa ni ga čez komot. En avto pri hiši je nuja, vse kar je več na istem naslovu je premium in nadstandard. Tukaj bi dodatno cepil, registracija in zavarovanje 2. vozila, + 30%. Registracija in zavarovanje 3. vozila, + 40% itd. Občina bi lahko računala dodaten vstop v mesto oz mestno vinjeto.

Prva stvar, ko bom oblast. Ukinem nadomestilo za prevoz na delo in ga spremenim v vaučerje namenjen izključno za nakup mesečnih kart v javnem prevozu. Robne primere se rešuje individualno, verjetno kilometrina do prvega primernega javnega prevoza oz. rešujemo indivudalne primere, ki imajo nočne izmene ipd. Zagotavljam ekspresno spremembo navad in nadgradnjo infrasturkture. Rešimo problem umentega dvigovanja in nategovanja naroda čez plače. T

Nadaljujemo s študenti, ki se vsak s svojim avto pripelje v mesto do prebivališča. Parkira vozilo in pozabi nanj do vikenda. Njih štiri ali več živi v večjem stanovanju, misleč, da imajo pravico do parkirišč. A zaznavamo problem? Nazadnje, ko sem jaz plačal parkirno mesto, so mi ga zaračunali 12.000 EUR. Garažo pa 15.000 EUR.
Vsak bi iz svoje perspektive nekaj urejal - seveda ne pri sebi.
Mi "kmetje", bi z veseljem podprli mastno plačevanje cestnin za kolesarje ki se vsak dan valijo iz mest na podeželje in delajo nepotrebno gužvo.
Cestnine bi potem namenili izgradnji kolesarskih poti.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.870
1.321
113
Ne migriram dnevno v Ljubljano. Ampak za najmanj 80% dnevnih migrantov v Ljubljano je zaslužna Ljubljanska politika, da mora biti vse v Ljubljani. Izselimo nekaj uradov iz LJ, pa bo tudi dnevnih migrantov manj. Pa kak shoping center manj v LJ in kak več kje drugje, pa mi ne bo treba za vsak drek hodit v LJ.
Glede prometa v Ljubljani je pa takole: Dunajske in Šmartinske se izogibam. Za v center raje uporabim Štajersko cesto. Iz BTC-ja na Rudnik gre nejhitreje kar čez mesto, Letališka - Litijska - Roška-Dolenjska. Tržašak je tudi super vpadnica. Celovške pa ne rabim pogosto. Zapora Slovenske me nikoli ni motila, namesto Slovenske je že dolgo boljši obvoz Tivolska. Če moram mimo železniške, grem raje zadaj po Vilharjevi. Za v BTC tako rekoč vedno koristim Bratislavsko.
V Lj je problem tudi dizajn AC ringa okrog mesta. Problem je ker ne gre za ring, pač pa za eno skropucalo. To bi morali predelati tako, da če ne greš na noben izvoz krožiš okrog Ljubljane. Sedaj se promet zabije na enem izmed krakov na ring in stoji kompleten ring in še vse vpadne AC na LJ ring (Štajerska, Dolenjska, Gorenjska in Primorska).

Kateri urad/ministrstvo/ bi ti dal recimo ven iz Ljubljane? Lažje debatirati na konkretnem primeru.

Shopping centrov je ko dreka tudi izven Ljubljane pa večina je na obrobju Ljubljane.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.104
3.397
113
Izselimo nekaj uradov iz LJ, pa bo tudi dnevnih migrantov manj.
Kakšno polovico njih bi brez težav lahko kar ukinili - oz. zmanjšali število zaposlenih npr. za 50%.
+kot je že omenil nekdo zgoraj, ukinitev plačevanja prevoza na delo, oz. način "evo ti karta za javni prevoz", nič dinarčkov...
 
  • Všeč mi je
Reactions: vide

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.870
1.321
113
Vsak bi iz svoje perspektive nekaj urejal - seveda ne pri sebi.
Mi "kmetje", bi z veseljem podprli mastno plačevanje cestnin za kolesarje ki se vsak dan valijo iz mest na podeželje in delajo nepotrebno gužvo.
Cestnine bi potem namenili izgradnji kolesarskih poti.

100.000 dnevnih migrantskih vozil v predkoronskih časov se primerja s kolesarji za vikend. Bravo. Ti si tudi eden izmed tistih, katerih pomembnost se meri v urni postavki.

Jaz urejam npr. Na delo se vozim z el. skirojem, kolesom, A2GO s tem da imam parkirišče na delovnem mestu, kjer po potrebi parkiram svoje vozilo in ne iščem bližnjic pred sosednjim blokom. Zraven pa telefonska številka, da se odparkiramo, ko mora kdo ven.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Kateri urad/ministrstvo/ bi ti dal recimo ven iz Ljubljane? Lažje debatirati na konkretnem primeru.

Shopping centrov je ko dreka tudi izven Ljubljane pa večina je na obrobju Ljubljane.

Saj damo lahko kar en del ministerstev v MB, Celje, Koper, še pri nas v Zasavju se nebi kakega branili. Pa še kako firmo ven iz LJ. Južnoafriška republika čist lepo deluje pa imajo en del državnih institucij v Johanesburgu, drug del pa v Cape Townu.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.870
1.321
113
Moja ocena je da premalo poznaš delovanje teh ustanov. Decentralizacija je skoraj nemogoča oz malo verjetna. Ministrstva so močno vezana na parlament, ki je tudi v Ljubljani. Zadaj je ogromna logistika, ki bi povzročila mini kolaps.

JAR je primer iz katerega se bomo učili najprej. Prvo naj uredijo postapartheid težave, ki jih še kar pestijo in celo eskalirajo, potem pa jih lahko dodamo v učebnike kot primer za učenje.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
100.000 dnevnih migrantskih vozil v predkoronskih časov se primerja s kolesarji za vikend. Bravo. Ti si tudi eden izmed tistih, katerih pomembnost se meri v urni postavki.

Jaz urejam npr. Na delo se vozim z el. skirojem, kolesom, A2GO s tem da imam parkirišče na delovnem mestu, kjer po potrebi parkiram svoje vozilo in ne iščem bližnjic pred sosednjim blokom. Zraven pa telefonska številka, da se odparkiramo, ko mora kdo ven.
Kdo primerja?
Mimogrede, kolesarje imamo vsak dan, celo leto, samo da ne pada sneg.
Pravim samo, da bi večina urejala pri drugih, pri sebi pa ne oz. se ne ureja celovito tako kot bi bilo treba.
Lahko en župan podpiše sporazum z LPP o sofinanciranju mesečne Urbane, vozni red pa ostaja enako neuporaben še naprej.
Taisti župan hkrati v duetu z ravnateljem ne poskrbi za ustrezen vozni red šolskih avtobusov - pa smo tam.
Na "naši" OŠ imajo učenci prepoved prihajanja v šolo s kolesom, obenem jim pa organizirajo teden mobilnosti in njim in strašem predavajo o trajnostni mobilnosti.
V okolišu, kjer ni urejenih pločnikov in kolesarskih stez. Idioti.
Z veseljem prodam en avto, samo še zgornje malenkosti (in še kakšno zraven) rešimo pa bo.
Opažam pa, da vsaj našo (obljubljansko) občino v vseh pogledih prehitevajo tudi največje vukojebine.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.271
2.267
113
Ubogi ljubljančani.
Mi, ki smo se odselili. Kdo od nas kaj pogreša?
Ma zadavite se tistim križiščem Parmove in Bežigrajske. Egoisti, kot da imate samo to zasrano v Ljubljani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe, creep in vide

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.084
854
113
Res, jebala vas ljubljana, vazn da mate obvoznco, to je vse kar rabm. Sam dejte se vi (zabarji) pol v zabaraju ostat, ne pa da se guzvate po Kolpi in povsod drugje :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new in vide

Floki

Guru
6. sep 2007
9.881
3.005
113
Samo za razumevanje, gneča ste dnevni migrantje. Jbg, še vedno je relativno poceni pa ni ga čez komot. En avto pri hiši je nuja, vse kar je več na istem naslovu je premium in nadstandard. Tukaj bi dodatno cepil, registracija in zavarovanje 2. vozila, + 30%. Registracija in zavarovanje 3. vozila, + 40% itd. Občina bi lahko računala dodaten vstop v mesto oz mestno vinjeto.

Prva stvar, ko bom oblast. Ukinem nadomestilo za prevoz na delo in ga spremenim v vaučerje namenjen izključno za nakup mesečnih kart v javnem prevozu. Robne primere se rešuje individualno, verjetno kilometrina do prvega primernega javnega prevoza oz. rešujemo indivudalne primere, ki imajo nočne izmene ipd. Zagotavljam ekspresno spremembo navad in nadgradnjo infrasturkture. Rešimo problem umentega dvigovanja in nategovanja naroda čez plače. T

Nadaljujemo s študenti, ki se vsak s svojim avto pripelje v mesto do prebivališča. Parkira vozilo in pozabi nanj do vikenda. Njih štiri ali več živi v večjem stanovanju, misleč, da imajo pravico do parkirišč. A zaznavamo problem? Nazadnje, ko sem jaz plačal parkirno mesto, so mi ga zaračunali 12.000 EUR. Garažo pa 15.000 EUR.

Nobeden se ne bi v Ljubljano vozil če bi imel možnost služb ebližje domu. Ampak na žalost je nima, v sloveniji je centralizacija tako očitna kot težko še kje v bližini. Jaz takj podpišem za 300€ manj da imam službo vsaj v NM pa je tudi tam ni. Ves krščen duš je v LJ.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Kot prvo, v službo se vozim iz Vrhnike, po vaše "province". Do Tehnološkega parka porabim cca 15 minut, če bi šel z javnim prevozom je ta čas daljši za eno uro (torej uro in 15 minut, v gneči še več). Gneče na obvoznici ne delam, razen od Kozarij do Brda.

Naslednje: sodelavec, kleni ljubljančan, se je vozil iz Jarš. Tipično je porabil več časa kot jaz. Po Googlu je čas vožnje sicer okoli 20 minut, z mestnim prevozom pa uro in dvajset minut.

Naprej: največji problem Vrhnike, Domžal in podobnih krajev so: Ljubljančani. Teh se vsako leto priseli več in pri nas je že skoraj več priseljenih kot "staroselcev". Zakaj se priselijo? Ravno včeraj sem bil v Savskem naselju, ki naj bi bilo "ok", pa je bilo vseeno polno avtov po vseh poteh, po kafičih in med bloki visijo "zemoti", igrajo "narodnjaki", bloki neugledni, sivi, nekje odpada fasada... Verjamem da je marsikomu težko temu reči "dom". Pa itak ne morejo vsi živeti v Ljubljani. Službe so pa tam, iz zgoraj opisanih razlogov, čeprav verjamem, da v današnjih časih tehnologija omogoča delo na precej večjih razdaljah, kot je od Ljubljane do njene "periferije". Glede tega so imeli v Jugi boljši pristop in tako so recimo zgradili posamezne dele Iskre v Horjulu, Šentjerneju, na Vrhniki in še marsikje. Pa so imeli ljudje delo, eni v proizvodnji, drugi malo bolj šolani v razvoju ali administraciji itd... Danes se pa vse baše.
 
  • Všeč mi je
Reactions: creep

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Po eni strani nakadajo o trajnosti, po drugi pa se vsak petek fjakajo na parcelco/vikendico/naložbico na primorsko in delajo kolaps po nepotrebnem :) Ampak ja, važno, da se po hribovcih, študentih in dnevnih migrantih udriha. Sem 100%, da večina teh nebi hodila v Lj, če jim nebi bilo treba. To trobim že 15 let.

Pa da ne začnemo o oddajanju fletov v Lj... Kdo je kriv, da v stanovanjih prebiva po 5 študentov?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in 8888

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
815
113
Ja, sem ravno hotel napisat da kaj je pa na koncu Parmove takega, da bila zdaj glavna smer tja, in ja, seveda, tam je đamija (pa Delo). Kaj pa če bi tam naredili še avtosejem (a to sploh še laufa), da bi imeli vse na kupu. :p

Jaz osebno sicer redko hodim v center (naj imajo to "Babo" in njegovi gostinci zase, če pa že grem, sem se včasih dejansko peljal po Parmovi do Bežigrad, tako da bo treba pazit. To, da ima glavna severna vpadnica v mesto samo en pas je pač izpod vsake kritike in samo kaže da je Ljubljana še vedno samo malo večja vas (vključno z razmišljanjem ljudi).
Glede na to, da je dostop do konca Parmove iz Šiške enako prednosten kot prej, iz smeri Bežigrad pa težji (ob zavijanju na Parmovo imajo sedaj levi prednost) gre tu zgolj za tvoje predsodke in ksenofobijo.